جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی
    16 شهریور 1401 - 12:08
    شناسه : 205938
    0

    آشنایی با روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی | شرکت معتبر نشت یابی و لوله بازکنی در اصفهان ارزان فوری و شبانه روزی

    پ
    پ

    کلاهبرداری لوله بازکنی یک اصطلاح رایج در رابطه با تخلفاتی است که در این حوزه کاری انجام می شود. این روزها ازدیاد جمعیت در کلان شهرها و حتی شهرستان های کوچک، سبب کاهش نظارت سازمان های ذی ربط بر فعالیت های این شرکت ها شده و به همین دلیل برخی از آن ها از قوانین موجود در این عرصه های کاری سرپیچی می کنند. برخی از شرکت های نامعتبر لوله بازکنی، با روش های جدیدی، برای خالی کردن جیب شما نقشه می کشند! پس بهتر است با مهمترین روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی آشنا شده و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

    images 1662181840 - آشنایی با روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی - لوله بازکنی

    روش های کلاه برداری لوله بازکنی

    در صورتی که شرکت ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی، اعتبار لازم را نداشته باشد، با یکی از حربه های زیر، قصد سو استفاده مالی از مشتریان را خواهد داشت:

    تعیین قیمت های پایین در قیاس با رقبا

    این افراد در ابتدا نرخ و دستمزد فرایند لوله بازکنی را بسیار کمتر از رقبا اعلام می کنند. به همین خاطر مشتری به آن ها اطمینان کرده و برای صرفه جویی در هزینه ها از خدمات آن ها استفاده می کند. اما بلافاصله پس از ورود کارشناسان سودجو به ساختمان، هزینه ها را افزایش داده و حتی هزینه ای بیشتر از سایر شرکت های فعال در زمینه لوله بازکنی و نشت یابی تعیین می کنند. بنابراین نمی توان به راحتی به هر مرکز لوله بازکنی اعتماد کرد و حتما باید به یک شرکت معتبر لوله بازکنی با فنر در اصفهان مراجعه نمایید؛ تا بتوانید با خیالی آسوده تمامی مشکلات گرفتگی لوله ها در ساختمان خود را برطرف نمایید.

    روش های نمایشی لوله بازکنی

    یکی از شگردهای کلاهبرداری لوله بازکنی اصفهان، به کار بردن روش سه نظام است که برای تظاهر به انجام کار توسط سودجویان مورد استفاده قرار می گیرد. در این ترفند، کارشناس و تعمیرکار پس از ورود به منزل، از دستگاه فنر زنی برای باز کردن لوله ها استفاده می کند؛ او بدون این که کار خاصی انجام دهد، اعلام می کند که این دستگاه برای رفع مشکل موجود کارایی ندارد.

    این تعمیرکاران مشکل موجود را به سه نظام لوله ها ارتباط می دهند و برای تعویض سه نظام هزینه های نجومی از مشتریان دریافت می کنند. به این ترتیب نرخ و دستمزد آن ها بسیار فراتر از هزینه یک لوله بازکنی ساده خواهد شد. مشتری که از همه جا بی خبر است و اطلاعات فنی محدودی دارد، این هزینه را می پردازد.

    images 1662181948 - آشنایی با روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی - لوله بازکنی

    فروش محلول های عجیب غریب به مشتریان

    برخی از تعمیرکاران پس از مراجعه به محل، خود را مشغول به کار نشان می دهند و پس از مدتی تظاهر می کنند که مشکلات موجود را بررسی کرده و قادر به حل آن ها نیستند. آن ها پس از ارائه توضیحات کذب در این زمینه، شما را با محلول های شیمیایی کمیابی آشنا می کنند که تنها در چند شرکت خاص ارائه شده و قیمت بالایی دارند!

    این افراد ادعا می کنند که این محلول ها در کمترین زمان ممکن، مشکل گرفتگی لوله ها را از بین برده و بدون هیچ محدودیتی در همه بخش های ساختمان قابل استفاده خواهد بود. اما واقعیت این است که این محلول ها همان مواد اسیدی و خطرناکی هستند که به سیستم آب و فاضلاب ساختمان آسیب رسانده و سبب تخریب بخش های مختلف آن می شوند.

    این روش آخرین راه حل شرکت های لوله بازکنی است و در صورت نتیجه نگرفتن از استفاده کلیه دستگاه های موجود، از این مواد استفاده می کنند. اما برخلاف ادعای دروغین کلاهبرداران لوله بازکنی، این مواد نه محلول شیمیایی هستند و نه با قیمت های نجومی عرضه می شوند.

    استفاده از دستگاه های عجیب و غریب

    برخی از کلاهبرداران این عرصه از دستگاه هایی نام می برند که اصلا وجود ندارند! برخی از آن ها ادعا می کنند که برای حل مشکلات موجود از فنرهای فولادی استفاده کرده اند؛ در صورتی که آلیاژ سازنده همه فنرها یکسان است و این روش تنها برای شیادی و کلاهبرداری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

    برخی نیز از دستگاه هایی به نام فنر الماسه نام می برند که در حقیقت وجود خارجی ندارند! برخی از سودجویان نیز ادعا می کنند، از دستگاه هایی مانند رسوب تراش برای از بین بردن مشکلات گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب استفاده کرده اند. این دستگاه وجود دارد اما برخی برای دریافت دستمزد بیشتر، به دروغ ادعا می کنند که از آن استفاده کرده اند.

    در صورت مشاهده هر یک از سودجویی های نام برده شده می توانید، با شکایت از کلاهبرداری لوله بازکنی، این افراد را مورد پیگیرد قانونی قرار داده و به فعالیت های آن ها پایان دهید. اما برای پیشگیری از وقوع هر گونه کلاهبرداری لوله بازکنی، باید به انتخاب مرکز لوله بازکنی مورد نظر توجه داشته باشید.

    ویژگی های یک مرکز معتبر لوله بازکنی

    برای این که بابت قیمت و تعرفه لوله بازکنی دچال چالش و در نهایت درگیر پیگیری شکایت از نرخ اتحادیه لوله بازکنی و مراحل اداری رسیدگی به این مشکلات نشوید، در همان ابتدای کار به دنبال معتبرترین مراکز بگردید. این مراکز با ویژگی های زیر شناخته می شوند:

    1. قیمت های تعیین شده در مراکز معتبر مناسب بوده و هزینه های تعیین شده بسیار پایین یا بسیار بالا نخواهد بود.
    2. کلیه خدمات ارائه شده در این شرکت ها با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی خواهند بود.
    3. با استفاده خدمات این مراکز، مشکل گرفتگی چاه و لوله های آن در ساختمان شما به کلی از بین می رود.
    4. این مراکز بدون هیچ کثیف کاری و آسیب رساندن به ساختمان شما خدمات مربوطه را ارائه می دهند.
    5. تجهیزات این مراکز بسیار پیشرفته و حرفه ای هستند و به همین دلیل رفع مشکلات موجود را با جدیدترین روش ها انجام می دهند.
    6. برخلاف شرکت های کلاهبرداری لوله بازکنی، در مراکز معتبر از نیروهای باتجربه و مسئولیت پذیر استفاده می شود.
    7. توانایی بالای کارشناسان مراکز معتبر نیز تضمینی برای اجرای بهتر فرایند لوله بازکنی خواهد بود.

    images 1662181883 - آشنایی با روش های کلاهبرداری در لوله بازکنی - لوله بازکنی

    تشخیص لوله بازکنی های حرفه ای از کلاهبرداران

    برای تشخیص این افراد در نظر گرفتن چند نکته ساده کارایی خواهد داشت. با وجود تبلیغات گسترده شرکت های کلاهبرداری لوله بازکنی، همچنان چند راهکار ساده به شما کمک می کنند که به دام این مراکز نیفتید:

    1. پس از ورود این افراد، از آن ها بخواهید که تعرفه ها و هزینه دستمزد خود را اعلام کنند و میزان خرابی موجود را پیش از انجام هر گونه خدماتی مشخص نمایند.
    2. به تجهیزات و وسایلی که این افراد به همراه می آورند، دقت کرده و از متناسب بودن آن ها با مشکلات موجود در سیستم آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنید. شما می توانید، پیش تر در رابطه با این دستگاه ها اطلاعاتی کسب کنید.
    3. شرکت های کلاهبرداری لوله بازکنی اغلب ضمانتی برای انجام فعالیت های خود ارائه نمی کنند. این مسئله هم نشان دهنده توانایی پایین آن ها است و هم به عنوان یک روش تشخیصی برای شناخت کلاهبرداران این عرصه مورد توجه قرار می گیرد.

    جمع بندی

    در دنیای امروز سو استفاده های مالی در همه عرصه های شغلی وجود دارد. در صورت عدم آگاهی با قوانین موجود، تعرفه های و نرخ نامه های قانونی و… خسارات مالی بسیار زیادی به شما وارد می شود. برای پیشگیری از بروز هر گونه کلاهبرداری لوله بازکنی، برای استفاده از خدمات این شرکت ها، از آشنایان خود پرس و جو کرده و با کسب اطلاعات دقیق آن ها را انتخاب کنید. همچنین می توانید، برای کسب اطمینان بیشتر با مرکز مورد نظر تماس گرفته و از آن ها در رابطه با مشکلات ایجاد شده چند سوال فنی بپرسید و با این روش دانش و آگاهی آن ها را محک بزنید. به این ترتیب فریب کلاهبرداران فعال در زمینه لوله بازکنی را نخواهید خورد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.