شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا اعتبار یک قالیشویی در حفظ سلامت فرش تاثیرگذار است؟
    16 شهریور 1401 - 0:46
    شناسه : 205942
    0

    آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که یک قالیشویی غیرمعتبر و غیرمتخصص چه آسیب‌هایی می‌تواند به فرش شما وارد کند؟ به گونه‌ای که شاید مجبور شوید هزینه‌ی بسیار زیادی صرف نمایید و یک فرش جدید بخرید. ما در این مقاله از قالیشویی ملت قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و خدمات یک قالیشویی معتبر آشنا کنیم.

    پ
    پ

    word image 205942 1 - آیا اعتبار یک قالیشویی در حفظ سلامت فرش تاثیرگذار است؟ -

    اعتبار یک قالیشویی در ارائه خدمات آن چقدر تاثیرگذار است؟ آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید؟ چرا همیشه بسیار به دنبال بهترین قالیشویی در سطح استان خود و تهران بزرگ هستند؟ بسیاری از افراد همیشه به دنبال قیمت پایین‌ترند، این در حالیست که برخی دیگر همیشه کیفیت برایشان الویت دارد.

    بسیاری از افرای که همیشه به دنبال قیمت مناسب هستند و قیمت را فدای کیفیت می‌کنند همان افرادی هستند که در هنگام انتخاب قالیشویی، به قیمت خدمات نگاه می‌کنند نه به کیفیت و مواد مصرفی شستشو.

    اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که یک قالیشویی غیرمعتبر و غیرمتخصص چه آسیب‌هایی می‌تواند به فرش شما وارد کند؟ به گونه‌ای که شاید مجبور شوید هزینه‌ی بسیار زیادی صرف نمایید و یک فرش جدید بخرید. ما در این مقاله از قالیشویی ملت قصد داریم شما را با ویژگی‌ها و خدمات یک قالیشویی معتبر آشنا کنیم.

    word image 205942 2 - آیا اعتبار یک قالیشویی در حفظ سلامت فرش تاثیرگذار است؟ -

    یک قالیشویی معتبر چه ویژگی‌هایی دارد؟

    اعتبار قالیشویی

    سابقه در ارائه خدمات حرفه‌ای و عالی نقش مهمی را ایفا می‌کند. پس قبل از انتخاب یک قالیشویی باید به سوابق و سالهایی که آن شرکت فعالیت کرده، توجه کنید. در حقیقت سالهای زیادی که یک شرکت قالیشویی کار کرده، نشان‌دهنده این است که تعداد فرش‌های زیادی را شسته و تجربه بالایی دارند. همچنین مشتریان زیادی در طی این سالها داشته که شما می‌توانید رضایت هریک از آنها را بپرسید. قالیشویی محمودیه و قالیشویی ملت جزو قالیشویی‌های با سابقه شهر تهران هستند که افراد با خیالی راحت می‌توانند از خدمات آنها بهره بگیرند. سابقه بالا، احتمال آسیب به قالی و قالیچه‌ را کم می‌کند.

    همچنین دیدن رضایت مشتری در سایت و یا صفحات شبکه‌های اجتماعی آن‌ها را فراموش نکنید. معمولاً قالیشویی‌های با سابقه در شستن فرش متخصص هستند و فوت و فن شستن هر نوع فرش را به خوبی بلدند به همین دلیل رضایت مشتریان از خدمات آنها بالاست.

    word image 205942 3 - آیا اعتبار یک قالیشویی در حفظ سلامت فرش تاثیرگذار است؟ -

    ارائه خدمات اعلاشویی به جای شستشوی معمولی

    یک قالیشویی معتبر و حرفه‌ای به مشتریان خود خدمات اعلاشویی ارائه می‌دهد. شاید بپرسید این خدمت در هزینه شستشو تاثیرگذار است؟ قطعا بله. اعلاشویی نسبت به سایر روش‌های معمولی هزینه بیشتری دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که این خدمات را دریافت کنید. چرا؟ چراکه در اعلاشویی فرش شما با شامپو فرش‌های مخصوص دو بار شسته می‌شود و سپس پس از آبکشی کامل آن را اتوکشی و کاور می‌کنند. پس از یک قالیشویی معتبر خدمات دریافت کنید تا خدمات اعلاشویی داشته باشد.

    قالیشویی‌های معتبر و حرفه‌ای تنها از استانداردترین مواد شوینده جهت شستن فرش‌های دستبافت و ماشینی استفاده می‌کنند

    در قالیشویی‌های معتبر همیشه از مواد شوینده استاندارد و مرغوب و متناسب با نوع فرش (ماشینی یا دستباف) استفاده می‌کنند. به همین دلیل کمترین آسیب به تار و پود فرش وارد خواهد شد. فراموش نکنید استفاده از یک ماده شوینده نامرغوب و قوی می‌تواند رنگ فرش را از بین برده و یا کمرنگ کند، همچنین می‌تواند به تار و پود فرش آسیب وارد کند و باعث از بین رفتن بافت آن شود. مرکز‌های معتبر قالیشویی معتبر و استاندارد معمولاً از شامپو فرش‌های مناسب استفاده می‌کنند و همچنین با بهره‌گیری از مواد نرم‌کننده، زبری و خشکی فرش را از بین خواهند برد. همچنین در مراکز معتبر از برخی مواد دیگر جهت جلا دادن به فرش نیز استفاده می‌شود.

    word image 205942 4 - آیا اعتبار یک قالیشویی در حفظ سلامت فرش تاثیرگذار است؟ -

     تضمین کیفیت

    احتمالا برای شما هم پیش آمده که نیروهای متخصص یک قالیشویی هنگام انتقال فرش‌های شما به کارخانه می‌گویند ما کیفیت خود را تضمین می‌کنیم. این بدان معناست که در صورت هرگونه آسیب به شما خسارت تعلق خواهد گرفت. یک قالیشویی معتبر قطعا خدمات خود را به صورت تضمینی به مشتریانش ارائه می‌کند. چراکه اینگونه قالیشویی‌ها نسبت به تقاضای مشتریان خود احساس مسئولیت و تعهد می‌کنند. این قالیشویی‌ها در هنگام صدور فاکتور یک ضماتنامه کتبی نیز به مشتری می‌دهند.

    آن‌ها ممکن است آسیبی به فرش وارد نکنند اما با ارائه ضمانت‌نامه این اطمینان را به مشتری خود می‌دهند تا او هم دلگرم شود. در حقیقت این موضوع می‌تواند دلیل مهمی برای حرفه‌ای بودن پرسنل یک قالیشویی و اعتماد آن‌ها به تخصص و تجربه بالایشان باشد.

    شست‌و‌شوی اختصاصی فرش‌ها دستبافت و ماشینی

    قالیشویی‌های معتبر با توجه به نوع فرش (ماشینی یا دستباف) بودن، روش خاصی را برای شستن در نظر می‌گیرند از این رو کمترین آسیب و صدمه را به فرش وارد می‌کنند. حتی در این حالت ممکن است چون روش خاصی برای شستن فرش انتخاب شده، باعث تمیزی بیشتر و حتی درخشندگی بیشتر آن شود.

    خدمات متنوع یک قالیشویی معتبر چیست؟

    قالیشویی‌های معتبر و با سابقه، تنها یک خدمت به مشتری خود ارائه نمی‌دهند. آنها مجموعه‌ای از خدمات را به او ارائه می‌کنند تا او بتواند تمامی موارد شستشوی منزل خود را به یک شرکت بسپارد. این کار باعث آسایش و راحتی مشتریان می‌شود. دیگر نیاز نیست برای شستشوی موکت‌های اتاق خواب خود مجددا به دنبال یک قالیشویی‌ مجزا باشد.

    قالیشویی‌های معتبر با ارائه چندین خدمت به مشتری کمک می‌کنند تا با فراغ بال بتوانند خانه‌تکانی، تابستان، پاییز، زمستان و عید نوروز خود را انجام دهند. برخی از خدمات متنوعی که یک قالیشویی معتبر می‌تواند به مشتریان خود ارائه کند به شرح زیر است:

    • شستن انواع فرش‌های دستباف، ماشینی، ابریشمی، اعلاء اردکان و…
    • خشکشویی انواع مبل و راحتی
    • شستن انواع موکت‌ها
    • هر نوع ترمیم و رفوگری فرش و قالیچه (مواردی از جلمه: پوسیدگی، پارگی، بیدزدگی، مشکلات ریشه، سوختگی و…)
    • از بین بردن هر نوع لکه لاک و رنگ

    ارائه خدمات قالیشویی ملت و قالیشویی محمودیه

    با توجه به توضیحات بالا اگر دارای یک فرش ماشینی و دستبافت هستید و قصد شستن آن را دارید و همچنین برایتان مهم است که از مواد شوینده مرغوب در شست‌وشوی آن استفاده کنند، قالیشویی ملت و قالیشویی محمودیه یک انتخاب مناسب خواهد بود. همچنین اگر به دنبال تعمیر، شستن قالی، مبل‌شویی هستید می‌توانید از خدمات این دو قالیشویی بهره ببرید. این قالیشویی‌ها با ارائه بهترین خدمات می‌توانند به شما کمک کتند. با استفاده از خدمات قالیشویی‌های معتبر و باسابقه می‌توانید فرش‌های خود را با کیفیت بشویید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.