×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

در گذشته زمانی که از پنجره آهنی مورد استفاده قرار می گرفت، برای حفاظ از خانه از نرده های آهنی استفاده می کردند که امروزه با طرحهای متنوع ای نظیر نرده آلومینیومی طرح چوب و طرحهای زیبای دیگر کالا برای متناسب با دکوراسیون خانه تولید می کنند.

نرده های تولید شده توسط تولید کنندگان را می توان با توجه به سبکها و رنگهای مختلف سفارشی کرد.

در این میان، یکی از پرتقاضاترینها مسلماً نقاشی جلوه چوب است که این نوع پردازش به نرده ها ظاهری روستایی و زیبا می بخشد که شبیه کابین کوهستانی است.

این نرده ها دارای قیمتهای بسیار مناسب و خوبی می باشند و از آنها در پروژه های بزرگ و کارهای ساختمانی استفاده می کنند، همچنین این نرده ها قادرند که به طور طبیعی در برابر انواع خطرات از جمله زنگ زدگی و خوردگی مقاومت داشته باشند و از نظر کیفیت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

word image 205985 1 - نرده آلومینیومی طلایی بالکن - نرده آلومینیومی

اگر در هنگام خرید یا قبل از آن نیز سوال یا مسئله ای برای تان پیش آید کارشناسان سایت آراد برندینگ در کنارتان خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد.

نرده ها یک عنصر بسیار محبوب برای اثاثیه داخلی و خارجی هستند که تعداد بی نهایتی از انواع مانند نرده برای بالکن یا پله، جان پناه برای تراس یا نیم طبقه وجود دارد که در سبکهای مختلف موجود است.

این محصول می تواند عنصری از ظرافت و ایمنی باشند که ظاهر هر ساختمان را بهبود می بخشد.

نرده ها و جان پناه های آلومینیومی با کیفیت عالی و عمر طولانی تولید می کند که شما می توانید طرحهای مختلف، مدرن یا سنتی را که در تنوع رنگهای متعدد موجود است، ارزیابی کنید.

نرده آلومینیومی مشکی

اگر بخواهید از انواع مختلف نرده های آلومینیومی رنگی استفاده کنید باید بدانید که این نرده ها در رنگهای برنزی، مشکی، طلایی، طرح چوب، سیلور وجود دارند که هر کدام از آنها را می توانید با دکوراسیون محیطی که در آن قرار دارید ست کنید و ظاهر بسیار شیک و زیبایی را به وجود آورید.

همانطور که ذکر شد از این نرده ها می توانید برای محیطهای مختلف از جمله منازل مسکونی و یا محیطهای باز استفاده کنید و از آن جایی که این نرده ها دارای شکل و مدلهای متنوع و جذابی می باشند می ‌توانید آنها را با هر سلیقه ‌ای مچ کنید و از آن استفاده نمایید.

word image 205985 2 - نرده آلومینیومی طلایی بالکن - نرده آلومینیومی

این نرده ها دارای جنسهای مختلفی می باشند و در برابر انواع ضربه و فشار مقاوم اند و استقامت آنها از نرده های استیل نیز بیش تر می باشد.

همچنین این نرده ها جایگزین بسیار خوبی بجای نرده های چوبی می باشند و اگر شما نیز از علاقه مندان به طرح چوب می باشید می توانید نرده آلومینیومی طلایی با طرح چوب بامبو را برای خود انتخاب نمایید که این نیز بسیار کم و مثبت می باشد و ظاهر زیبایی را نیز دارا است.

در نصب این نرده ها به جای پیچ از بولت استفاده می کنند که بر روی هم قرار می گیرند و بسیار محکم به درون هم می روند و اتصال سخت و محکمی را به وجود می آورند که البته بهتر است این کار را نیز به متخصص آن بسپارید.

نرده آلومینیومی تراس

یکی از طرحهایی که طرفدار زیادی دارد نرده شیشه ای است که با استانداردهای مناسب آن را نصب می کنند.

شیشه را می توان از طریق تکیه گاه های قلاب شده به سازه ثابت کرد که ویژگی این سیستم حفاظتی احساس سبکی است که می تواند به ساختمانهایی که در آن نصب می شود منتقل کند.

تثبیت بر روی زمین، جلوی دال یا روی نردبان برای پوشش هر نوع اختلاف ارتفاع امکان پذیر است.

word image 205985 3 - نرده آلومینیومی طلایی بالکن - نرده آلومینیومی

نوآورانه و مدرن مانند آلومینیوم و شیشه، نرده ها را برای هر بافت ساختمانی، چه در داخل خانه و چه در خارج، برای محافظت از بالکنها، ایوانها مناسب می کند.

این امکان وجود دارد که انواع شیشه ای، انواع با لوله های آلومینیومی و انواع را انتخاب کنید که در آن می خواهید با شفافیت بدون به خطر انداختن ایمنی جرات کنید.همانطور که می دانید انواع محصولاتی برای هر سلایقی تولید می شود و این موضوع در مورد نرده آلومینیومی بالکن و سرامیک کف تراس مستثنی نیست که در ادامه به انواع این محصول به صورت تیتر وار اشاره می کنیم.

  • حفاظ تراس کابلی
  • نرده بالکن چوبی
  • تراس یا فلاور باکس
  • نرده شیشه ای
  • تراس کلاسیک
  • تراس خودنمای ساختمان
  • تراس فلزی
  • حفاظ تراس خلاقانه
  • فرفورژه برای حفظ تراس
  • بالکن هنری

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.