پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت مقوا اشتنباخ سفید
    17 شهریور 1401 - 16:04
    شناسه : 206087
    0

    یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید مقوا اشتنباخ و یا مقوا فابریانو باید به ان توجه کنید قیمت است تا ان را با قیمت پایین خریداری کنید، مقوا اشتنباخ تولید کشور ایران، جزء خوش قیمت ترین مدلهای اشتنباخ می باشد و از قیمت بسیار مناسبتری نسبت به کشورهای همسایه و حتی اروپایی بهره می برد.

    پ
    پ

    از جمله زیباترین مدلهای مقواها، مقوا اشتنباخ است که ارزش خرید بسیار بالایی هم دارد.

    این مقوا همانند مقوا کرافت انواع بسیار زیادی دارد که از این مدلها می توان به مقوا اشتنباخ بدون بافت، مقوا رنگ روغنی اشتباخ، مقوا اشتنباخ بدون اسید و مقوا اشتباخ دارای بافت ریز اشاره کرد.

    مقوا اشتنباخ بدون بافت برای کارهای هنری مانند ابرنگ و ناشی مورد استفاده می گیرد و همچنین یکی از ویژگیهای مقوای اشتنباخ بدون بافت این است که از قیمت بسیار پایین تر از مقواهای اشتباخ عادی می باشد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ایکی.jpg

    سفارش و خرید انواع مقوا اشتنباخ از سایت آراد برندینگ امکان پذیر می باشد، از جمله مدلهای دیگر مقوا اشتباخ می توان به مدلهای بدون اسید و همچنین مقوا دارای مقوا بافت ریز نام برد که صنعتهای مختلف و همچنین هنر ارزش بسیار بالایی دارد این نوع از مقواها در چاپ کارت ویزیت، چاپ بروشورها و کیه کارهای هنری مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین قابلیت ان را دارد که مانند کاغذها موارد بسیار زیادی بر روی ان چاپ شود قابلیت ان را دارد که پرینتر لیزری و جوهر افشان می باشد همچنین این مقواها برای نقاشی و کارهای هنری مانند ابرنگ و گواش بسیار مناسب می باشد.

    قیمت مقوا اشتنباخ

    یکی از مهم ترین مواردی که در زمان خرید مقوا اشتنباخ و یا مقوا فابریانو باید به ان توجه کنید قیمت است تا ان را با قیمت پایین خریداری کنید، مقوا اشتنباخ تولید کشور ایران، جزء خوش قیمت ترین مدلهای اشتنباخ می باشد و از قیمت بسیار مناسبتری نسبت به کشورهای همسایه و حتی اروپایی بهره می برد.

    در زمان خرید مقوا اشتنباخ باید به این نکته توجه کنید، مقوای اشتنباخ دارای یک سطح پرزدار و پشت ان سطح کاملا صاف می باشد و در کنار ان کلمه اشتنباخ به زبان آلمانی نوشته می شود که این مقوا به خوبی از بقیه مدلها جدا شود.

    این مقوا دارای مدلهای بسیار متنوعی می باشد مواردی که باعث تنوع مقوا اشتنباخ می شود میزان درصد کتان و جرم روی این مقوا است، هرکدام از این مقوا اشتنباخها برای موارد بسیار متفاوتی انجام می شود.

    C:\Users\ARAD\Desktop\بیر.jpg

    یکی از مدلها مقوا اشتنباخ، مقوا رنگ روغنی اشتنباخ رنگ روغنی می باشد این نوع از مقوا استنباخ فقط برای نقاشیهای رنگ روغنی و کارهای هنری استفاده می شود قیمت مقوا اشتنباخ روغنی مناسب بوده و باعث جلوه های بسیار زیبایی نقاشیهای ما می شود.

    از بهترین موارد مقواها و کاغذها همچون کاغذ گلاسه می تواند به مقوا اشتنباخ اشاره کرد که فروش بسیار بالایی هم در کشورمان ایران دارد، مقوا اشتنباخ را می توانید در قیمتهای بسیار متفاوتی و مدلهای بسیاز متنوعی خریداری کنید قیمت مقوا اشتنباخ متنوع می باشد و قیمت بسیار متفاوتی دارد از جمله محبوب ترین مواردی که دارد می توان به ان اشاره کرد مقوا روغنی اشتنباخ می باشد.

    مقوا اشتنباخ سفید

    در بسیاری از مدارس و مهدکودک ها از مقوا برای درست کردن کاردستی و دکوری مختلف استفاده می کنند.

    مدلهای بسیاری از مقواها تولید و در موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفتند که هر کدام کیفیتی متفاوت را ارائه می دهند.

    برای بسته بندی بسیاری از تجهیزات از مقوا استفاده می شود به دلیل اینکه دارای کیفیت و ضخامت بیشتری نیز هستند.

    قابلیتهایی که یک مقوای باکیفیت دارا می باشد به صورت زیر است:

    سختی و نرمی بسیار زیاد، شفافیت بالا، قابلیت چاپ بی نظیر، اغلب دارای رویه سفید و پشتی تیره رنگ می باشد.

    بسته بندی آن به صورت رولی و شیتی است.

    در بعضی از مدلهای مقوا نمی توان آنها را به راحتی خم کرد اما به دلیل مقاومت بالای آنها می توان آنها را برای بسته بندیهای زیادی استفاده کرد.

    C:\Users\ARAD\Desktop\ضضضق.jpg

    باید دقت داشته باشید که فقط مقوا اشتنباخ سفید اصل دارای کیفیت مطلوبی می باشد.

    میزان تنوع مدل و رنگ در این محصولات بسیار بالا بوده که به همین خاطر می توان آنها را به راحتی تهیه و مورد استفاده قرار داد.

    معمولا با استفاده از قلم می توان روی این مقوا طرحهای زیادی را کشیده و آن را به نمایش گذاشت.

    رنگ به کار رفته در این نوع مقواها معمولا سفید، سبز روشن، نارنجی و قرمز است.

    باید دقت داشته باشید که فقط از نوع مقوای بدون اسید می توانید برای چاپ استفاده کنید.

    مقوای اشتنباخ دارای سطحی پرزدار و کاملا صاف بوده که دارای کیفیت بالایی نیز می باشد.

    بسیاری از مقواها با استفاده از ترکیبات گیاهی تشکیل شده اند که میزان خطر آنها برای محیط زیست بسیار پایین می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.