شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورق فولادی پانچ شده اراک
    18 شهریور 1401 - 6:32
    شناسه : 206136
    0

    یکی از کاربردی ترین محصولات روز دنیا که تجارت آن در سایت آراد برندینگ با رونق فراوانی همراه است، ورق فولاد ضد زنگ استیل الیاژی پانچ شده می باشد که از گذشته تا کنون برای ساختمان سازیهای صنعتی از آن نیز استفاده می شد.

    پ
    پ

    امروزه ایران به عنوان مهد تولید کننده و صادرکننده ورق فولادی در جهان شده است که در معادن و کارخانه های مختلف از جمله اراک ارومیه و پامنار و فولاد مبارکه اصفهان و دیگر نواحی ایران دست به اقدامات شگرفی زده است.

    تولید ورقه های فولاد با روش های به نام نورد انجام می شود که نورد از شکل دهی فلزات انجام می پذیرد و شمشهای فولاد را از بین غلتکها عبور داده و به مرور این فاصله غلتکها باهم کمتر و کمتر می شود تا ورقه های متناسب با آن میزان تولیدی فولاد انجام شود از این روش برای استخراج و تولدی ورقه های فولاد در اکثر نقاط ایران صورت می پذیرد.

    word image 206136 1 - ورق فولادی پانچ شده اراک - ورق فولادی

    یکی از کاربردی ترین محصولات روز دنیا که تجارت آن در سایت آراد برندینگ با رونق فراوانی همراه است، ورق فولاد ضد زنگ استیل الیاژی پانچ شده می باشد که از گذشته تا کنون برای ساختمان سازیهای صنعتی از آن نیز استفاده می شد.

    چند سالی است که در زمینه ساخت و سازهای عمرانی به صورت صعودی استفاده از ورقهای فولاد ضد زنگ رشد داشته است و بسیاری از افراد میل به استفاده از آن دارند.

    این انتخاب به صورت تصادفی اتفاق نمی افتد بلکه حاصل سالها تلاش و آزمایش بر روی آنها می باشد و به همین دلیل تعاریفی برای آن استفاده می شود تا مزیت های این محصول صنعتی را بهتر درک می نماییم.

    ورق فولادی اراک

    یکی از انواع ورقه های فولادی را ورق سیاه می نامند که این ورقه در اراک و کاربردی ترین کارخانجات فولاد جهان وجود دارد از اسم آن شاید تصور کنید که رنگ آن سیاه است به طوریکه اصلا به این گونه نیست و به دلیل آنکه این ورق براق و صیقلی نست به آن ورق سیاه می گویند که در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارند و از آن ها استفاده های صنعتی مداومی می شود در تولید این ورقه های فولادی سیاه استفاده از روش نورد گرم متداول است و شمش فولادی تا قبل از انکه به نقطه ذوب رسد و خمیری شود وارد فرایند نورد شده و رفته رفته پهن و مسطح خواهد شد به طوری که تبدیل به یک مکعب مستطیل عریض شود از این رو طی مراحل حرارت شمش مسیر آن با آب خنک می شود و بعد از مرحله نورد مجددا وارد کوره می شود تا دمای متناسب آن بررسی شود در همین حد فاصل غلتکها به هم نزدیک شده و فواصل آنها کم شده و به صخامت مطلوب و پیشنهادی می رسند.

    word image 206136 2 - ورق فولادی پانچ شده اراک - ورق فولادی

    برای انواع کاربردهای ورق فولادی اراک که در ارومیه نیز تهیه و تولدی می شود می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد که اولین مورد آن را در بدنه خودروها و ورق های کف خودرو و لوله های درز دار و انواع پروفیل ها از جمله پروفیل آلومینیوم و در صنایع کشتی سازی و تانکر سازی کاربرد دارد از این رو مورد استفاده در این صنایع است در دومین تولید انواع ورقهای فولادی قصد داریم ورقه های روغنی فولادی را مورد بررسی و تحقیق قرار دهیم این نوع ورقه ها نیز مانند ورقه های فولادی سیاه هیچ ارتباطی به اسم آن ها ندارد و سطح روغنی ندارد بلکه به دلیل صیقلی و براق بودن آن سطح این نوع ورقه ها به ان ورقه های روغنی گفته می شود.

    ورق فولادی پانچ شده

    از میان نمونه های عرضه شده به بازار فولاد مرغوب می تواند به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین نمونه ها به شما معرفی گردد که حاصل تلاش صنعتگران خوب کشورمان می باشد.

    در میان این همه نمونه ی معرفی شده شما می توانید به بررسی و انتخاب نمونه های مناسب کار خود بپردازید و همچنین با درخواستهای خود در حجم بالا از مزایای خرید ویژه برخوردار شوید.

    اگر بخواهیم راجع به موارد مصرف ورق فولاد پانچ شده صحبت کنیم، صنایع دارویی ، آرایشی و محصولات بهداشتی و تولید مواد نوشیدنی می توانند نمونه های مناسبی برای معرفی باشند.

    به علت مقاومت بالا در نگهداری مواد یکی از ایده ال ترین محصولات برای استفاده می باشد.

    word image 206136 3 - ورق فولادی پانچ شده اراک - ورق فولادی

    البته چه زمانی است که بحث استفاده از ورق فولادی پانچ شده مطرح می شود؟

    بیشتر دغدغه معماران و مهندسان ساختمانی در این است که مواد مصرفی بتوانند به نحو احسنت در جای خود به کار روند و بهترین بازدهی را داشته باشند.

    شاید برای شما هم جالب باشد ولی در اخر می خواهیم به قیمت ورق فولادmo40 بپردازیم.

    علاقه مندان جهت ورود به صنعت فلز کشور و همچنین عقد قراردادهای بلند مدت با مجموعه ی ما می توانند با شماره های تماس درج شده در سایت ما، تماس گرفت و با راهنماییهای مفید کارشناسان ما با خیال راحت در این زمینه به فعالیت بپردازند.

    تمام تلاش ما در این زمینه کمک به چرخه اقتصادی کشور می باشد و تنها با همکاری شما می توانیم زودتر به این نتیجه برسیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.