جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزشگاه کوتاهی ژورنالی مو در آموزشگاه ماهدیس کرج
    19 شهریور 1401 - 13:39
    شناسه : 206184
    0

    دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج در آموزشگاه ماهدیس برگزار شده و هنرجویان علاوه بر دریافت آموزش های کامل از نحوه کوتاه کردن مو در مدل های مختلف، با نحوه انتخاب کردن مدل موهایی که متناسب با فرم صورت افراد است نیز آشنا شده و تمام تکنیک ها و ریز کاری های کوتاهی مو به آنها آموزش داده می شود و یاد می گیرند که چگونه و تنها با نگاه کردن به یک عکس و یا از روی مدل های ژورنالی کوتاهی مو را انجام دهند.

    پ
    پ

    بسیاری از خانم ها موهای کوتاه را به داشتن موهای بلند ترجیح می دهند و به همین دلیل پیوسته پیرو مد به دنبال مدل های جدید کوتاهی مو در ژورنال ها هستند.
    بطور کلی یک آرایشگر حرفه ای نیز باید بتواند تمام مدل های کوتاهی جدید را انجام داده و حتی کوتاهی از روی ژورنال و عکس را نیز انجام دهد.
    منظور از کوتاهی از روی ژورنال ، کوتاه کردن موها با نگاه کردن به یک عکس یا مدل و از روی ژورنال است.
    امروزه تمام کوتاهی ها و مدل های موی شیک چه مدل موی کلاسیک باشد و یا از جمله مدل های موی جدید و مدرن به دو نوع تقسیم می شوند : مدل موهایی که با کنتراست شدید در اندازه، کوتاه می شوند و مدل موهای بدون تضاد که در آن موها به صورت و یکدست کوتاه می شوند.
    دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در کرج در آموزشگاه ماهدیس برگزار شده و هنرجویان علاوه بر دریافت آموزش های کامل از نحوه کوتاه کردن مو در مدل های مختلف، با نحوه انتخاب کردن مدل موهایی که متناسب با فرم صورت افراد است نیز آشنا شده و تمام تکنیک ها و ریز کاری های کوتاهی مو به آنها آموزش داده می شود و یاد می گیرند که چگونه و تنها با نگاه کردن به یک عکس و یا از روی مدل های ژورنالی کوتاهی مو را انجام دهند.

    images 1662564098 - آموزشگاه کوتاهی ژورنالی مو در آموزشگاه ماهدیس کرج - آموزشگاه ماهدیس

    آموزش کوتاهی ژورنالی مو شامل چند دوره است؟

    دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در دو دوره مبتدی و پیشرفته برگزار می شود.
    در دوره مبتدی هنرجویان با نحوه انجام کوتاهی مو به صورت پایه آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه پس از آماده سازی مشتری و شانه کردن موهای آنها صفر تا صد اصول کوتاهی را انجام دهند اما در دوره پیشرفته کوتاهی مو ، هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه و ماهر با فوت و فن های کوتاهی مو و نحوه کوتاه کردن موها از روی تصویر و ژورنال آشنا می‌شوند و یاد می گیرند که چگونه زوایای مناسب برای اعمال قیچی روی موها را تشخیص دهند. در پایان دوره هنرجویان می‌توانند تمام خواسته های مشتری را طبق سلیقه و نظر آنها انجام داده و موها را کوتاه کنند.
    سرفصل های دوره آموزش ژورنالی مو طبق سرفصل های فنی و حرفه ای بوده و شامل موارد زیر می باشند:
    – نحوه تقسیم بندی صحیح موها برای کوتاهی
    – نحوه تشخیص زاویه های مختلفی که برای کوتاهی موها باید از روی آنها حرکت نمود.
    – نحوه دست گرفتن اصولی و صحیح شانه و قیچی و کار با آن ها
    – چگونگی تشخیص مدل کوتاهی از روی ژورنال و نحوه انجام کوتاهی مو از روی عکس و تصویر
    – نحوه انجام کوتاهی به روش های لیر ، لاین مثلث ، لاین مربع ، لاین گرد و لیر زاویه تند
    – نحوه کوتاه کردن موها به روش پیکسی یا کرنلی
    – نحوه کوتاه کردن موها به روش قارچی و آلمانی و توسط موزر
    – روش انجام انواع پیتاژ ها
    – کوتاه کردن موها به روش مصری کلاسیک
    – فرم یا استایل دادن به موها
    – آموزش مدیریت و مشتری مداری در سالن
    پس از پایان دوره آموزشی علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه در صورت درخواست هنرجویان معرفی نامه فنی و حرفه‌ای برای آنان از طرف آموزشگاه صادر می شود و هنرجو می تواند پس از شرکت در آزمون های فنی و حرفه‌ای و کسب مدرک از این سازمان به صورت مستقل کار خود را شروع نموده و از این راه کسب درآمد کند.

    ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو شامل چیست؟

    معمولا هنگام ثبت نام هنرجویان در دوره آموزش کوتاهی ژورنالی مو در آموزشگاه تمام ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره مورد نیاز است از طرف آموزشگاه به هنرجویان ارائه می شود که هزینه این ابزار و وسایل بر عهده هنرجو است و یا اینکه هنرجو بعد از دریافت لیست ، اقدام به خرید آنها از بازار می کند.
    به طور کلی ابزار و وسایلی که برای گذراندن این دوره آموزشی لازم است شامل موارد زیر می باشند:
    انواع قیچی مانند قیچی معمولی، دندانه دار ، چند سر و منحنی ، انواع برس مانند برس های گرد ، تخت، دو لبه، پهن و چهارگوش ،کلیپس در اندازه های کوچک ، متوسط و بزرگ ، شامپو برای موهای معمولی، خشک و چرب، شامپوی نرم کننده مو، پیشبند ضد آب ، حوله یکبار مصرف ، مواد فرم دهنده و فیکس کننده مو ، تیغ لیزری، آبپاش ، سشوار دستی، اتوی مو ک.چک و بزرگ و غیره

    آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، بیش از 30 سال سابقه داشته و تمامی دوره های آموزش آرایشگری در کرج ، از جمله آموزش کاشت مژه با مدرک بین المللی در کرج را از مبتدی تا پیشرفته برگزار می کند و هنرجویان موفق به دریافت مدرک بین المللی آرایشگری در کرج  می شوند.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آموزشگاه ماهدیس کرج را در گوگل سرچ کرده و یا با آموزشگاه تماس بگیرید .
    09128632325
    www.mahdisbeauty.ir

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.