×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

اگر بخواهیم به طور کلی درباره مزایای نخ پنبه و پارچه هایی که از این الیاف در شهر تبریز تولید شده اند صحبت کنیم باید بگوییم این الیاف می توانند هوا را در میان روزنه های بافت خود نگه دارند و در زمستان یک لباس نسبتا گرم و در تابستان یک لباس خنک برای شما محسوب شوند.

این پارچه به دلیل خواص ضد التهاب و تحریک کننده پوستی که در ساختار خود جای داده است توانسته در صنعت تجهیزات پزشکی هم ورود کند به طوری که امروزه انواع باند، گاز و غیره را با این الیاف تولید می کنند، الیاف پنبه با وجود ضخامت بسیار کمی که دارند به شدت محکم و با دوام می باشند.

حتی اگر آنها را مرطوب کنید خواهید دید که از مقاومت و دوام بیشتری برخوردار خواهند بود، این الیاف به راحتی قابلیت تغییر رنگ دارند و می توانید با کم ترین تجهیزات آنها را به رنگ دلخواه خود در بیاورید.

word image 206229 1 - قیمت نخ ابریشم طبیعی قم - نخ ابریشم

پیشنهاد ما مراجعه به صفحه اصلی سایت مجموعه آراد برندینگ که در طی سالیان فعالیت خود در جهت جلب رضایت مشتری تلاش کرده و در این عرصه یکی از معتبر ترینها می باشد.

یکی از پرمصرف ترین نخها در مصارف گوناگون پنبه می باشد که در بسیاری از لباسها و همچنین فرشها مورد استفاده قرار می گیرد و اگر توجه کرده باشید نخی که در پود و چله فرشها به کار می رود از نخ پنبه می باشد.

این نخ از مزایای بسیاری برخوردار است که سبب استفاده بسیار آن در حوزه های گوناگون شده است که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن بوده است و همچنین نخ پنبه در مقابل حرارت بسیار مقاوم است به طور کلی نخ پنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در تابستان و زمستان می توان از آن استفاده نمود.

نخ پنبه اصفهان

از مهم ترین دغدغه ها برای تهیه لباس و پوشاکی با جنس نخ پنبه در بازار اصفهان و یا شهرهای دیگر نحوه شستشوی لباس می باشد چون ممکن است اگر به طور اشتباهی این کار را انجام دهید لباس شما دچار آبرفت شود و کیفیت اولیه خود را از دست بدهد.

پس بهتر است لباسهایی با این الیاف را با روش دستی بشویید و اگر این روش باب سلیقه شما نیست بهتر است هنگام استفاده از لباسشویی از آب سرد استفاده کنید و بدانید که آب گرم به ساختار پارچه و نخ شما آسیب جدی وارد می کند.

word image 206229 2 - قیمت نخ ابریشم طبیعی قم - نخ ابریشم

همچنین شوینده های قوی مثل وایتکس غلیظ و پودر شوینده را به هیچ عنوان برای شستشوی لباس نخی استفاده نکنید و مایعات شوینده که بافت ملایم تری دارند را جایگزین کنید تا لباس شما از طول عمر مفید بیشتری برخوردار باشدکه قیمت نخ ابریشم قم علاوه بر هزینه مناسب بسیار ماندگار می باشد و در صورتی که لکه پر رنگی بر روی لباس شما افتاده و با این روش از بین نمی رود، ناچارا می توانید فقط آن قسمت لباس را با بی خطر ترین روش شستشو دهید تا ابتدا لکه از بین برود و سپس کل لباس را بشویید.

در صورتی که می خواهید یک پارچه پنبه ای اصلی و طبیعی را تشخیص دهید می توانید مقدار بسیار کوچکی از پارچه را با قرار دادن در معرض حرارت بسوزانید و اگر دود آن بسیار تیره بود این الیاف طبیعی است، اما راه های ساده تری هم وجود دارد مثل توجه به ویژگیهای ظاهری آن است، به عنوان مثال الیاف طبیعی نخ پنبه معمولا رنگ مات دارند و جنس آنها نرم می باشد و اگر بسوزند بوی کاغذ سوخته خواهند داد.

نخ پنبه اصل

با گسترش کارخانه های نساجی نخ پنبه و ترمه ابریشم در انواع اصل و مصنوعی تولید شد پارچه های بسیاری از نخ پنبه تولید می شوند و مورد استفاده مردم قرار می گیرد در بسیاری از کشورها نخ پنبه را با انواع نخهای دیگر ترکیب می کنند و از آنها لباسهای گوناگون تولید می کنند که از مقاومت مناسبی برای فصول سرد سال برخوردار است.

word image 206229 3 - قیمت نخ ابریشم طبیعی قم - نخ ابریشم

از پرمصرف ترین و با اهمیت ترین نخها در صنعت نساجی نخ پنبه می باشد همچنین دارای رطوبت بسیار بالایی است و در هنگام استفاده از لباس از جنس نخ ابریشم طبیعی از احساس خوبی برخوردار می شوید همانگونه که می دانید نوزادان از جمله افرادی هستند که پوست بدن آنها بسیار ظریف و حساس می باشد و معمولا لباسهای آنها را از نخ پنبه تولید می کند.

همچنین در تولید حوله ها نیز از نخ پنبه استفاده می کنند شاید برایتان جالب باشد که دستمال کاغذیها را نیز از نخ پنبه تولید می کند از آنجایی که کیفیت خواب برای همه انسانها مهم می باشد و همه دوست دارند که در رختخوابی استراحت کنند که نرم و لطیف باشد نخ پنبه را در تولید کالای خواب نیز به کار می برند همچنین در انواع آب و هوا می توانید از لباسهای نخ پنبه استفاده کنید و از آنجا که آلرژی و ضد حساسیت می باشند اغلب لباسهای زیر از نخ پنبه تولید می شوند یک نوع استفاده جالب از نخ پنبه برای بستن انواع گونیها مانند برنج نیز استفاده می شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.