پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راهنما خرید اینترنتی کاتر آسفالت بر
    20 شهریور 1401 - 16:30
    شناسه : 206288
    0

    کاتر آسفالت بر یا بتن بر که با نام های دیگر مانند دستگاه برش آسفالت، دستگاه آسفالت بر، کاتر برش آسفالت، دستگاه برش بتن و دستگاه کاتر زنی آسفالت نیز نامیده می شود در دو نوع موتور بنزینی و دیزلی و با تیغه های ۴۵ و ۶۰ و ۹۰ سانتیمتر به مشتریان ارائه می گردد.

    پ
    پ

    کاتر آسفالت بر

    امروزه بیشتر دستگاه های برش آسفالت دستگاه های برش دوار هستند.. معمولاً، هرچه قطعه کاتر به دستگاه بزرگتر متصل شود، فشار رو به پایین بیشتری ایجاد می‌شود و در نتیجه آن را قادر می‌سازد تا انواع سخت‌تر مواد را برش دهد. کاتر آسفالت اغلب در مواقعی که نیاز به برش های دقیق است یا هنگام کار در مناطق تنگ استفاده می شود. در ادامه مقاله راهنما خرید اینترنتی کاتر آسفالت بر از سایت نیکا کورپ همراه ما باشید.

    فولاد را می توان برای بهبود وضوح و دوام آن تحت عملیات حرارتی قرار داد. دیسک برش اغلب نسبتاً نازک است، زیرا این امکان را به آن می دهد تا برش های دقیق تری انجام دهد. برخی از کاترها ممکن است تیغه های سر الماسی نیز داشته باشند. تیغه های جایگزین معمولاً در دسترس هستند، زیرا ممکن است به دلیل مواد سختی که برای برش نیاز دارند آسیب ببینند. مدل های مختلف کاتر آسفالت مشخص می کند که چه نوع ماشین هایی با آنها سازگار است. انواع دیگر برش آسفالت ممکن است بر روی دستگاه بوم نصب شوند. کاترها با توجه به کیفیت تیغه و عمق برش آن متفاوت هستند. برخی از مدل ها همچنین ممکن است بتوانند منحنی ها را در داخل یا اطراف برش دهند.

    همچنین برش های آسفالت پیاده روی وجود دارد که نیاز به دستگاه دیگری را برای نصب قیچی برش کاهش می دهد. این نوع ماشین ها معمولا دارای یک قاب محکم برای جذب ارتعاش هستند و ممکن است دیسک برش بر اساس آن بالا و پایین بیاید. با این حال، این مدل‌های پیاده‌روی معمولاً فقط برای پروژه‌های کوچک استفاده می‌شوند. این می تواند در پروژه های ساختمانی، مانند ایجاد یا تعریض درب ها و پنجره ها کمک کند. گاهی اوقات از کاترها برای حذف زباله ها با برش های دقیق در مناطقی که قبلاً توسط مهندسان سازه به دقت تعیین شده است، استفاده می شود.

     از جمله اجزاء این دستگاه می توان به سیستم هیدرولیک برای تنظیم عمق برش (در مدل های پیشرفته) و همچنین به سیستم خنک کننده اشاره نمود و نیز دارای یک شاسی، یک موتور و یک تیغه می باشد، قدرت توسط چند تسمه از موتور به تیغه منتقل می گردد. و در انواع زیر ارائه می گردد:

    • کاتر آسفالت بر و بتن بر بنزینی
    • کاتر آسفالت بر و بتن بر دیزلی
    • کاتر آسفالت بر و بتن بر برقی
    • کاتر آسفالت بر و بتن بر تراکتوری

    کاتر

    ویژگی های فنی كاتر دستگاه برش آسفالت

    کاتر آسفالت بر یا بتن بر که با نام های دیگر مانند دستگاه برش آسفالت، دستگاه آسفالت بر، کاتر برش آسفالت، دستگاه برش بتن و دستگاه کاتر زنی آسفالت نیز نامیده می شود در دو نوع موتور بنزینی و دیزلی و با تیغه های ۴۵ و ۶۰ و ۹۰ سانتیمتر به مشتریان ارائه می گردد.

    جهت خرید اینترنتی دستگاه کاتر آسفالت بر به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

    nikacorp.com/category/1054/%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D8%B3%D9%81%D8%A7%D9%84%D8%AA-%D8%A8%D8%B1

    معرفی مدل های کاتر آسفالت بر

    کاتر آسفالت بر دستی

    این دستگاه به دلیل اینکه سرنشین دار نیست و راهبری آن به صورت دستی می باشد، به اصطلاح آسفالت بر دستی نیز می گویند که نیروی خود کششی آن توسط اپراتور تامین می گردد. از مزایای استفاده از دستگاه آسفالت بر دستی میتوان به وزن پایین محصول و سهولت در جابجایی اشاره نمود.

    کاتر آسفالت بر دیزلی

    در کاتر آسفالت بر دیزلی، موتورهای دیزل ۴ زمانه استفاده شده است که نسبتا آلودگی صوتی زیادی دارند و به دلیل قدرت بالا در این نوع موتور، می توان از انواع مختلف تیغه ها بهره گرفت و در پروژه هایی که وسعت زیادی دارد مناسب می باشد.

    کاتر آسفالت بر بنزینی

    کاتر آسفالت بر بنزینی شامل موتور بنزینی درون سوز بوده که به دلیل در دسترس بودن سوخت بنزین، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع کاتر در بیشتر پروژه ها کاربرد دارد و از انواع تیغه ها می توان استفاده کرد.

    کاتر آسفالت بر برقی

    در کاتر آسفالت بر برقی، الکترو موتور وظیفه تامین نیروی مورد نیاز را دارد که با برق تک فاز یا سه فاز کار می کند. این نوع کاتر قدرت کمتری نسبت به نوع بنزینی و دیزلی دارد و به دلیل استفاده دائم از برق، ضریب ایمنی پایینی دارد.

    کاتر آسفالت بر تراکتوری

    در این مدل، کاتر به تراکتور متصل می شود و نیروی برش از طریق خروجی گیربکس ماشین تامین می گردد و چون برای استفاده به قدرت بالا نیاز دارد؛ تنها بروی تراکتور رومانی قابل نصب است. کاتر آسفالت بر تراکتوری در پروژه های بسیار سنگین می تواند آسفالت را تا عمق ۳۰ الی ۴۰ سانتی متر برش دهد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.