سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با این میوه ها پوستتان را جوان و شاداب کنید
    14 مهر 1395 - 9:45
    شناسه : 20629
    0

    یک متخصص پوست و مو گفت: در صورت نداشتن حساسیت، می توان با استفاده از میوه‌های ترش پوست خود را شاداب و جوان کرد به گزارش «بامردم»، زهرا حلاجی متخصص پوست و مو درباره استفاده از انواع ماسک‌های خانگی اظهار کرد: بسیاری از این ماسک‌ها پایه علمی ندارند و حتی در برخی موارد موجب حساسیت […]

    پ
    پ

    یک متخصص پوست و مو گفت: در صورت نداشتن حساسیت، می توان با استفاده از میوه‌های ترش پوست خود را شاداب و جوان کرد

    به گزارش «بامردم»، زهرا حلاجی متخصص پوست و مو درباره استفاده از انواع ماسک‌های خانگی اظهار کرد: بسیاری از این ماسک‌ها پایه علمی ندارند و حتی در برخی موارد موجب حساسیت پوستی نیز می‌شوند
    وی تصریح کرد: ماسک‌های خانگی که در برخی موارد توسط افراد به یکدیگر توصیه می‌شود به صورت تجربی آزمایش شده اند که در بسیاری از موارد شاهد بروز مشکلات و حساسیت‌های پوستی پس از مصرف این ماسک‌ها هستیم.
    حلاجی بیان کرد: قبل از مصرف ماسک‌های خانگی حتما با یک متخصص پوست و مو مشورت کنید و از نوع جنس پوست خود اطلاعات کافی داشته باشید.
    این متخصص پوست و مو اظهار داشت: در برخی موارد و در صورت نداشتن هیچ‌گونه حساسیت پوستی استفاده از میوه‌های ترش به عنوان ماسک خانگی برای جوانسازی و شادابی پوست توصیه می‌شود.
    وی در این زمینه افزود: توصیه اکید متخصصان پوست برای استفاده از ماسک‌های خانگی نداشتن مشکلات پوستی و حساسیت است.
    حلاجی در مورد بهترین پاک کننده‌های خانگی نیز بیان کرد: صابون و محصولات شوینده‌ای که حاوی اسکراپ هستند می‌توانند به بهبود پوست کمک شایانی کنند.
    وی یادآور شد: بهترین روش درمانی برای محافظت از پوست مراجعه به متخصصان و استفاده از محصولات بهداشتی مورد تایید که در مراحل پیشرفته‌تر استفاده از میکرودرم و مواد پیلینگ است.

    منبع: سلامت نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.