×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بهتر است بدانید که از بزرگ ترین انواع ماشینها که برای جا به‌ جایی کالاها از آنها استفاده می شود ماشینهای سنگین می باشند و افرادی که ماشینهای بزرگ دارند یکی از نیازهایشان داشتن لاستیکهای ماشین بزرگی می باشد که در کنار حرفه ای بودن ارزان نیز باشند تولید کنندگان زیادی در ایران پا به عرصه تولید لاستیکها گذاشته اند تا که این نیاز رانندگان را برطرف سازند ولی کمتر تولیدکننده ای توانسته است این دو ویژگی را هماهنگ و همزمان به افرادی که دارای ماشینهای سنگین هستند بدهد.

word image 206302 1 - قیمت لاستیک ماشین حرفه ای به روز شد - لاستیک ماشین

خرده‌فروشان افکار متناقضی در مورد فروش لاستیکهای مستعمل داشته‌اند، زیرا برخی از آسیبهای‌ وارده به لاستیکها ممکن است تنها توسط یک بازرس ماهر شناسایی شود، به طور کلی اکثر خرده فروشان احساس می کنند که اگر لاستیکهایی به آنها داده شود که تقریباً استفاده نشده است، آنها را با تعارض اخلاقی کمی می فروشند. مجموعه آراد برندینگ در زمینه فروش انواع لاستیکهای باکیفیت ایرانی و خارجی نو فعالیت دارد و محصولات خود را با نازلترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

پس اگر شما جزء افرادی هستید که نیاز به چنین مقاله ای داشتید تا بتوانید بهترینها را تهیه کنید پس در ادامه چند دقیقه ای از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید و با ما همراه شوید چون در ادامه اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

لاستیک ماشین بزرگ

زمانی که صنعت خودروسازی گسترش پیدا کرد یکی از لازمه های اصلی خودرو، لاستیک ماشین حرفه ای بوده که برای جا به ‌جایی بسیار حائز اهمیت هستند.ماشینهای بزرگ نیز نیاز به لاستیکهای بزرگتر و با کیفیت تر داشتن به همین واسطه تولیدکنندگان زیادی در این عرصه به وجود آمده اند که دست به تولید انواع لاستیک ماشینهای بزرگ زده اند.

امروزه تنوع بالایی در بین لاستیکهای ماشین بزرگ وجود دارند که این تنوع هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر کیفیت و برند بسیار واضح است اگر شما جزء افرادی هستید که به دنبال تهیه لاستیک ماشین بزرگ هستید باید چند نکته را در هنگام تهیه این لاستیکها در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انواع لاستیک ماشین بزرگ را تهیه کنید.

word image 206302 2 - قیمت لاستیک ماشین حرفه ای به روز شد - لاستیک ماشین

بیشتر لاستیکها‌، مانند خودروها و دوچرخه‌ برقی، ساختارهایی با باد پنوماتیک هستند که همچنین یک بالشتک انعطاف‌پذیر را فراهم می‌ کنند که هنگام غلتش لاستیک بر روی اجزای ناهموار روی سطح، شوک را جذب می ‌کند.

لاستیک ها ردپایی به نام لکه تماسی ایجاد می کنند که به گونه ای طراحی شده اند که وزن وسیله نقلیه را با قدرت باربری سطحی که روی آن می چرخد ​​مطابقت دهد و با ایجاد فشار باربری که سطح را بیش از حد تغییر شکل نمی دهد، طراحی شده اند.

قیمت لاستیک ماشین

در متن بالا از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لاستیک ماشین به برند آنها اشاره کردیم اما در ادامه این مطلب به عامل دیگر تفاوت قیمتها، یعنی نوع لاستیکها اشاره می کنیم که در حالت کلی چند نوع لاستیک ماشین در بازار داریم پس با ما همراه باشید.

لاستیکها بر اساس نوع وسیله نقلیه طبقه بندی می شوند همچنین آنها ممکن است با باری که حمل می کنند و کاربردشان متمایز شوند، در نهایت آنها بر اساس رتبه بندی سرعت برای وسایل نقلیه مختلف از کمترین سرعت تا بالاترین سرعت طبقه بندی می گردند.

لاستیکهای برفی برای استفاده در برف و یخ طراحی شده اند آنها دارای طراحی آج با شکاف های بزرگتر از تایرهای تابستانی هستند که باعث افزایش کشش روی برف و یخ می شود چنین لاستیک هایی برای شرایط زمستانی برای رانندگی در دمای کمتر از ۷ درجه سانتیگراد (۴۵ درجه فارنهایت) بهینه شده اند.

word image 206302 3 - قیمت لاستیک ماشین حرفه ای به روز شد - لاستیک ماشین

خریداران در هنگام خرید انواع لاستیک ماشین با مدل های مختلفی روبرو می شوند به همین دلیل ابتدا باید با لاستیکهای موجود در بازار آشنا شوید.

لاستیکهای تمام فصل: معمولاً برای گل و برف (M+S) رتبه بندی می شوند این لاستیکها دارای شکافهای آج هستند که کوچکتر از لاستیکهای برفی و بزرگتر از لاستیکهای معمولی می باشند.

لاستیکهای همه‌ جانبه: به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که کشش مناسبی در خارج از جاده داشته باشند، در عین حال دارای ویژگیهای هندلینگ خوب و نویز برای رانندگی در بزرگراه هستند چنین لاستیکهایی در برف و باران نسبت به لاستیکهای خیابانی رتبه ‌بندی بهتری دارند و برای حرکت در یخ، سنگ و ماسه «خوب» هستند.

لاستیکهای Run-flat: نیاز به لاستیک زاپاس را از بین می ‌برند، زیرا می ‌توان آنها را در صورت پنچری با استفاده از یک دیواره جانبی سفت برای جلوگیری از آسیب به رینگ لاستیک با سرعت کمتری به حرکت در آورد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.