×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سگ‌های خانگی حیواناتی بسیار بانمک و دوست‌داشتنی هستند و بسیاری از خانواده‌ها با عشق فراوان از این حیوانات نگهداری می‌کنند. چه بسا افراد احساس مسئولیت شدیدی در قبال آن‌ها دارند‌. از آنجا که این حیوانات تربیت‌پذیر هستند، نحوه تربیت آن‌ها بسیار مهم است. اگر شما نیز یک سگ ملوس و دوست‌داشتنی دارید، حتما با تشویقی سگ آشنا هستید‌. تشویقی همان‌طور که از نام آن پیداست، جذابیت بسیاری برای سگ‌ها دارند که این امر قطعا در سرعت تربیت و نتیجه آن موثر است. با توجه به اهمیت کیفیت در تشویقی سگ انتخاب یک برند معتبر برای خرید این محصولات مورد توجه قرار می‌گیرد. تشویقی سگ madcow بهترین انتخاب برای سگ‌های شما است. در ادامه ضمن بررسی چیستی تشویقی، به معرفی تشویقی سگmadcow و مزایای آن می‌پردازیم.

تشویقی سگ چیست؟

قبل از معرفی تشویقی madcow بهتر است با چیستی این محصول و لزوم استفاده از آن برای سگ‌ها آشنا شوید. سگ‌ها حیوانات بازیگوش و باهوشی هستند و به سرعت مهر و محبت صاحب خود را درک می‌کنند‌. به همین خاطر اگر تربیت و آموزش آن‌ها به همراه تشویقی و جایزه‌ باشد، نتیجه بهتری داشته و ضمن نتایج مثبت در تمرین، ارتباط عاطفی بهتری بین سگ و صاحب او برقرار می‌شود. علاوه بر مسئله آموزش و تربیت، سگ‌ها از لحاظ سلامتی و بهداشتی به رسیدگی نیاز دارند و باید در کنار غذای سالم، ویتامین‌ها و مواد مورد نیازشان تأمین گردد. استفاده از تشویقی سگ در راستای تأمین این اهداف اهمیت بسیاری دارد. از آنجا که تشویقی سگ انواع مختلفی دارد، انتظار می‌رود که هر نوع آن برای کاربری خاصی تعریف شده‌باشد. در یک تعریف کلی تشویقی سگ که به آن تریت نیز می‌گویند، شامل وعده‌های غذایی کوچکی است که به صورت میان وعده به سگ‌ها داده می‌شود.

images 1662099872 - بهترین تشویقی سگ ایرانی: مدکو mad cow - تشویقی سگ
زمان استفاده از تشویقی سگ madcow و نکات مربوط به آن

استفاده از تشویقی برای سگ محدودیت سنی ندارد؛ اما نوع تشویقی باید متناسب با سن و سال سگ باشد. به عنوان مثال: تشویقی‌های جویدنی بیشتر مخصوص توله‌سگ‌هایی است که در شرف رویش دندان هستند. در کل می‌توانید از دو ماهگی سگ، دادن تشویقی را آغاز کنید. به این تربیت علاوه بر این که از زمان توله‌بودن سلامت سگ را تأمین می‌کنید، موفقیت بیشتری نیز در تربیت توله خواهید داشت. اگر بخواهیم کاربرد این خوراکی‌ها را نام ببریم، می‌توانیم به خوشحال‌کردن سگ، کمک به سلامت دندان‌ها، کمک به سلامت پوست و مو، تربیت و آموزش سگ، تأمین ویتامین‌های مورد نیاز و تشویق سگ پس از انجام یک کار خوب اشاره کنیم. همان‌طور که گفتیم تشویقی سگ حکم میان‌وعده را دارد و از هر لحاظی که مد نظر دارید، بین وعده‌های غذایی اصلی، بهترین زمان برای دادن تشویقی است. حال اگر از تشویقی سگ madcow استفاده کنید، به یک انتخاب ایده آل رسیده اید.

این نکته را در نظر داشته‌باشید که اگر در دادن تشویقی به دنبال تربیت سگ خود نیز هستید، زمان درست تشویقی‌دادن و میزان یا حجم تشویقی اهمیت بسیار زیادی در سلامت سگ و تربیت او دارد. تشویقی‌ها خوراکی‌هایی هستند که جزو غذای سگ دسته‌بندی می‌شوند. طبق یک قاعده کلی تریت باید ده درصد از حجم غذای اصلی سگ و کالری روزانه او را تشکیل دهد. دادن آن بلافاصله بعد از غذای اصلی نیز اشتباه‌ است، چون سگ سیر است و اشتیاقی به تریت نشان نمی‌دهد. در حالی که‌ استفاده از آن در میان‌وعده به شدت سگ را خوشحال می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم با توجه به تنوع تشویقی بهتر است نوع آن را متناسب با سن، نژاد، ذائقه و در کل، نیاز سگ خود تهیه کنید. انواع تشویقی سگ شامل: تشویقی نرم، تشویقی گیاهی، تشویقی رژیمی، تشویقی جویدنی و غیره می‌شود. حال که با ماهیت تشویقی آشنا شدید، می‌توان به معرفی تشویقی سگ madcow بپردازیم‌.

images 1662013377 - بهترین تشویقی سگ ایرانی: مدکو mad cow - تشویقی سگمزایای تشویقی سگ madcow

وقتی از ذائقه سگ صحبت می‌کنیم، به نظر می‌رسد که تمام سگ‌ها یک طعم مشترک را نمی‌پسندند و هر سگ سلیقه غذایی خاصی دارد. آنچه سبب محبوبیت تشویقی مدکو شده‌است، تنوع طعم آن در کنار کیفیت و ارزش غذایی تشویقی است. تشویقی سگ madcow طعم‌های بسیار متنوعی دارد. در این راستا شما می‌توانید با توجه به مزاج و سلیقه سگ خود یک تشویقی مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر سگ شما به مرغ و اجزای آن علاقه دارد، می‌توانید تشویقی مدکو با طعم گردن مرغ را تهیه کنید. این تشویقی بسیار خوشمزه و سرشار از پروتئین است. تشویقی پای مرغ مدکو نیز از پرطرفدارترین تشویقی در بین این حیوانات است و سگ‌ها علاقه زیادی به آن نشان می‌دهند.‌ از دیگر طعم‌های تشویقی مدکو می‌توان به طعم جگر، سنگدان مرغ، پاچه گوسفند، ماهی، بال مرغ، زرد پی، سیرابی، نای گاو و دم گاو اشاره کرد. هر یک از این تشویقی‌ها طعم بسیار لذیذی برای سگ‌ها دارند و در کنار آن مواد مغذی مورد نیاز سگ‌ها را تأمین می‌کنند. تمامی این تشویقی‌های مدکو بدون مواد افزودنی اضافی تولید‌شده و رنگ‌ آن‌ها نیز کاملا طبیعی است.

بهتر است در تعریف تشویقی سگ madcow بگوییم که تمام محصولات مدکو شامل ترکیبات کاملی از انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، آهن، مس، ذرت، چربی‌های حیوانی و گیاهی و ترکیبات بسیار دیگر هستند. از آن‌جا که شرکت مدکو از هیچ گونه ضایعات کشتارگاهی استفاده نمی‌کند، می‌توانید نسبت به سلامت و کیفیت محصولات مدکو اطمینان داشته‌باشید. در واقع تولید روز و کیفیت و تازگی محصولات مدکو سلامت گوارش سگ‌های شما را تضمین می‌کند.‌ شرایط نگهداری تشویقی مدکو نیز بسیار راحت است. کافی است آن را در جای خشک و خنک و به دور از نور مستقیم نگهداری کنید. در مورد خرید تشویقی سگ مدکو این نکته را در نظر داشته‌باشید. گذشته از این که باید هنگام خرید تشویقی اطلاعات کافی راجع به ترکیبات آن و تطابق محصول با نیاز سگ را داشته‌باشید، خرید از یک فروشگاه معتبر را نیز لحاظ کنید تا از اورجینال‌بودن تشویقی مدکو اطمینان داشته‌باشید.

images 1662013380 - بهترین تشویقی سگ ایرانی: مدکو mad cow - تشویقی سگ
سخن پایانی

سگ‌ها حیوانات دوست‌داشتنی و بازیگوشی هستند که اگر در خانه از آن‌ها مراقبت می‌کنید، موظفید به سلامت آن‌ها اهمیت دهید. تأمین غذای سالم در راستای رسیدگی به سلامت سگ‌ها مسئله بسیار مهمی است. در این بین سگ‌ها عاشق تشویقی بوده و شما می‌توانید با دادن تشویقی در کنار تأمین مواد مغذی مورد نیاز سگ، او را خوشحال کرده و برای تربیت و آموزش آماده کنید. تشویقی سگ madcow به دلیل عدم وجود افزودنی و ضایعات کشتارگاهی و هم‌چنین تنوع طعم انتخاب ایده‌آلی خواهد بود. تنها کافی است برای خرید تشویقی مدکو اورجینال و ارزان قیمت یک سایت معتبر را انتخاب کنید.

برچسب ها : تشویقی سگ,خرید تشویقی مدکو,تشویقی madcow

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.