شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاپشن، بافت و نیم بوت با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس
    22 شهریور 1401 - 18:18
    شناسه : 206442
    0

    در فروشگاه آنلاین بیکو پلاس انواع بافت، کاپشن، نیم بوت و سایر لباس های زمستانی را با بیش از 30 الی 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

    پ
    پ

    فصل سرما در حال نزدیک شدن است و وقت آن رسیده که به سراغ لباس های زمستانی برویم. اگر همین حالا قصد خرید لباس های زمستانی را داشته باشید، می توانید

    در فروشگاه آنلاین بیکو پلاس انواع بافت، کاپشن، نیم بوت و سایر لباس های زمستانی را با بیش از 30 الی 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

    معرفی فروشگاه بیکوپلاس

    word image 206442 1 - کاپشن، بافت و نیم بوت با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس -

    بیکو تقریبا دو سال پیش استارت خورد. هدفمون این بود که همه بتونن ارزان و با کیفیت خرید کنن. کارمون رو با شبکه های اجتماعی شروع کردیم و خیلی زود توی اینستاگرام قدرت گرفتیم. همین حالا افتخار می کنیم که اعتماد نزدیک به دو میلیون فالوور رو به دست آوردیم. برای رسیدن به این هدف، سایت جدید بیکو رو با رویکرد بهبود تجربه مشتری بازطراحی کردیم. شاید بپرسین چرا بیکو موفق شد؟ باید بگیم اون چیزی که بیکو رو از سایر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز می‌کنه، «تضمین قیمت» محصولاته. ما تمام تلاشمون رو می‌کنیم که برای محصولی که توی سایت بیکو قرار می‌گیره، کمترین قیمت رو میان فروشگاه‌های آنلاین داشته باشیم. مشتریِ ما با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنه، بیشترین منفعت رو می بره و سودی بیشتر از حد انتظار خودش کسب می‌کنه. biko plus

    چه محصولاتی را در سایت بیکو پلاس می توانم با تخفیف خریداری کنیم؟

    در تخفیف ویژه زمستانی امکان خرید پوشاک زمستانی با تنوع رنگی بالا برای تمامی کاربران فراهم شده است. محصولاتی که شامل تخفیف 30 الی 50 درصدی هستند عبارتند از:

    • انواع کاپشن با تنوع رنگی بالا
    • انواع بوت و نیم بوت مردانه و زنانه
    • انواع بافت، پولیور و ژاکت در طرح ها و رنگ های مختلف
    • انواع هودی و سوییشرت
    • انواع کت پاییزی مردانه
    • word image 206442 2 - کاپشن، بافت و نیم بوت با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس -

    کاپشن

    انواع کاپشن مردانه با بهترین کیفیت را از سایت بیکو پلاس خریداری کنید. همانطور که می دانید با شروع فصل زمستان قیمت ها افزایش شدیدی پیدا می کنند، بنابراین توصیه می کنیم همین حالا به سایت بیکو پلاس رفته و کاپشن دلخواه خود را با 40 درصد تخفیف خریداری کنید. انواع کاپشن های مردانه از جمله کاپشن چرمی، پافر، ، کاپشن پشمی و … در فروشگاه آنلاین بیکو پلاس با تخفیف های ویژه ارائه شده است.

    بافت

    هیچ به اندازه بافت در زمستان بدن را از سرما محافظت نمی کند. بافت ها انواع مختلفی دارند که می توان از بین آن ها به بافت یقه گرد، یقه هفت، یقه پولو و … اشاره کرد. در تخفیف زمستانی بیکو پلاس می توانید انواع بافت با بیش از ده ها تنوع رنگی را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

    بوت و نیم بوت

    انواع نیم بوت را با بهترین کیفیت از سایت بیکو پلاس خریداری کنید. «بوت» و «نیم بوت» یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات در فصل زمستان است؛ زیرا به خوبی پا را گرم نگه می دارد و با هر نوع استایلی ست می شود. اگر می خواهید استایلی جذاب و شیک داشته باشید، تخفیف زمستانی بیکو پلاس را از دست نداده و نیم بوت دلخواه خود را 50 درصد تخفیف خریداری کنید.

    هودی و سوییشرت

    خرید هودی و سوییشرت یکی از محبوب ترین خحرید های پوشاک پاییزی و زمستانی است. اگر به سوییشرت های طرح دار و یا ساده علاقه مند هستید، کافی است به بخش «هودی» و سوییشرت فروشگاه بیکو پلاس بروید. در تخفیف زمستانی هودی ها و سوییشرت های مردانه با 50 درصد تخفیف ارائه شده است.

    کت

    در روزهای پاییزی از پوشیدن کت غافل نشوید. کت های مردانه پاییزی یک انتخاب ایده آل برای روزهای خنک سال هستند و انواع مختلفی دارند. با مراجعه به سایت بیکو پلاس انواع کت های پاییزی را با تخفیف 40 درصدی مشاهده خواهید کرد. اگر به کت لی یا کتان علاقه مند هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید.

    word image 206442 3 - کاپشن، بافت و نیم بوت با قیمت پارسالی در فروشگاه بیکوپلاس -

    منبع: گسترش نیوز

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.