جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نسل جدید طراحی سایت با سایت ساز کاریک
    23 شهریور 1401 - 14:14
    شناسه : 206515
    0

    به طور کلی سایت ساز پلتفرمی است که به کمک آن میتوانید به ساده ترین شکل ممکن یک سایت برای خود طراحی کنید. نسل جدید سایت سازها هم به عنوان پلتفرم هایی شناخته می شوند که ایرادات نسل های قبلی یک سایت ساز ارزان را برطرف کرده است.

    پ
    پ

    فعالیت در دنیای تحت وب با کمک طراحی سایت انجام می شود که میتوانید میزان فروش محصولات، کالا و خدمات شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد؛ اما با وجود هزینه بالا و پیچیدگی های ساخت سایت شخصی، بسیاری از افراد از فعالیت در این حوزه منصرف میشوند. در حالی که به کمک نسل جدید سایت سازها میتوانید با کمترین هزینه ممکن و بدون حتی یک خط کدنویسی، سایت مورد نظر خودتان را بسازید.

    البته وقتی در مورد نسل جدید سایت ساز صحبت میکنیم، منظور ما نوعی از پلتفرم های جدید در این حوزه است که سایت ساز توسعه پذیر هم نامیده می شوند که ایرادات یک سایت ساز فوری قدیمی را ندارد. به کمک نسل جدید سایت ساز هم قابلیت انتقال سورس و کدهای یک سایت فراهم شده و هم قابلیت تغییر در هسته نرم افزارها وجود دارد؛ تمامی این ویژگی ها در کنار سرعت تحویل بالا و قیمت ارزان خدمات، کاریک را به اولین و بهترین پلتفرم نسل جدید سایت سازها تبدیل کرده است که با کلیک بر روی آدرس این سایت میتوانید در مورد خدمات آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

    word image 206515 1 - نسل جدید طراحی سایت با سایت ساز کاریک -

    منظور از نسل جدید سایت ساز چیست؟

    به طور کلی سایت ساز پلتفرمی است که به کمک آن میتوانید به ساده ترین شکل ممکن یک سایت برای خود طراحی کنید. نسل جدید سایت سازها هم به عنوان پلتفرم هایی شناخته می شوند که ایرادات نسل های قبلی یک سایت ساز ارزان را برطرف کرده است. به کمک یک سایت ساز توسعه پذیر علاوه بر این که از مزیت های سایت سازهای قدیمی بهره مند می شوید، امکان استفاده از قابلیت ها و توانمندی های بیشتری هم برای سایت شما فراهم خواهد شد. نسل جدید سایت سازها امکان تغییر هسته اصلی سایت شما را فراهم میکنند و به همین دلیل هم به عنوان سایت ساز گسترش پذیر هم از آنها یاد میشود.

    به کمک یک نسل جدید سایت ساز امکان طراحی نرم افزارهای مختلف با آن وجود دارد. به عبارت دیگر هسته نرم افزاری ارائه شده در این پلتفرم ها به شما اجازه طراحی های نرم افزارهای گوناگون از سایت های فروشگاهی تا سایت های پرتالی بزرگ بدون هیچ نوع محدودیتی داده میشود. همچنین به کمک این نسل جدید سایت ساز میتوانید به مرور زمان و با کمک ماژول های جدید، سایت اولیه خود را گسترش دهید. شرکت داده پردازان راتین هم فعالیت های مثبتی را در این حوزه انجام داده است.

    بررسی مزیت های نسل جدید سایت سازها

    به طور کلی می توان طراحی سایت با بهترین سایت ساز ارزان و فوری را این طور توصیف کرد که تنها با چند کلیک، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و کد نویسی و همچنین با هزینه ای بسیار پایین، یک سایت را از صفر تا صد برای کاربر طراحی میکند. این نوع پلتفرم ها مزیت های بسیاری را دارند، اما در مقایسه با نسل جدید سایت سازها، ایرادات بسیار گسترده ای را خواهند داشت. در واقع کاریک که از آن به عنوان اولین پلتفرم ایرانی برای طراحی سایت و فروشگاه ساز با نسل جدید سایت سازها شناخته میشود، برای رفع این ایرادات ساخته شده است.

    یک سایت ساز از نوع نسل جدید، علاوه بر داشتن مزیت های یک سایت ساز معمولی، ایرادات این پلتفرم ها را برطرف کرده است. مثلا با کمک نسل جدید سایت سازها کارفرما میتواند برخلاف سایت سازهای عادی، نرم افزارهای سایت خود را تغییر دهد، در حالی که در یک سایت ساز قدیمی تنها امکان تغییر قالب گرافیکی سایت برای کاربرها فراهم بود. از دیگر ایرادات پلتفرم های قدیمی طراحی سایت میتونیم به عدم امکان جا به جایی و تغییر سرورهای سایت اشاره کنیم که با کمک کاریک این مزیت در اختیار کارفرماها قرار داده شده.

    مزیت های نسل جدید سایت سازها، چه کاربردی در طراحی سایت دارد؟

    قبلا وقتی که فردی با کمک یک سایت ساز، سایتی را برای خود بوجود می آورد، در صورت گسترش کسب و کار خود مجبور به تغییر سایتش میشد. اما به کمک یک سایت ساز توسعه پذیر، این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است؛ چرا که سایت هایی که با کمک نسل جدید سایت سازها طراحی میشوند، امکان توسعه و افزایش ظرفیت خود با توجه به کسب و کاری که برای آن بوجود آمده اند را فراهم میکنند. این در حالی است سایت های ایجاد شده با سایت سازها قدیمی، چنین قابلیتی را ندارند.

    برای مثال در صورتی که از پلتفرم های قدیمی طراحی سایت برای ایجاد فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده باشید، مشکلات متعددی را با افزودن محصولات جدید، دسته بندی کالا و خدمات خود و ایجاد جشنواره های فروش مختلف برای شما بوجود می آید. در برخی از موارد، کارفرما به طور کامل بی خیال سایت قدیمی خود شده و به دنبال فکر یک سایت جدید می افتند. این در حالی است که با استفاده از نسل جدید سایت سازها، چنین مشکلی برای شما بوجود نمی آید

    جمع بندی

    به کمک بهترین سایت ساز ارزان و فوری کاریک، به راحتی می توانید که اولین سایت خود را بوجود آورید. با توجه به مزیت های نسل جدید سایت ساز و طراحی سایت با آن، پیشنهاد می دهیم که از سایت سازهای پیشرفته و جدیدتر برای عملی کردن اهداف خود استفاده کنید

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.