×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

بهترین کمپ ترک تهران

پیش از معرفی کامل ویژگی های بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران و پارامترهای تععین کننده بهترین بودن یک کمپ ترک اعتیاد در تهران ابتدا به بررسی علمی اعتیاد و موضوعات مرتبط با این بیماری خانمان برانداز صحبت میکنیم.

اعتیاد چیست؟

اعتیاد به مواد مخدر یک بیماری مزمن میباشد که به جهت ساخت و ساز رفتاری اجباری و غیرقابل کنترل در شخص برای مصرف دوباره آن، عوارض شدیدی را بر روی مغز ایجاد می‌ نماید. ولی اعتیاد فقط مصرف مواد مخدر نیست.

اعتیاد به صورت کلی به عنوان شرایطی که در آن جسم آدم در جهت اعمال فعالیت‌ های طبیعی خویش به یک ماده و یا این که یک رفتار خاص وابسته می ‌گردد تعریف شده است. اعتیاد یک خلل اخلاقی نیست بلکه یک بیماری میباشد و مانند هر نوع بیماری جسمانی و خل وچل که ما روزمره به طور معمولی با آن ها روبرو هستیم در شخص ایجاد می‌ گردد این بیماری قابل کنترل و شناسایی می‌ باشد که مانند هر نوع بیماری عود کننده‌ ای بایستی با آن برخورد کرد.

درباره ی اعتیاد انتظار بهبودی کامل این بیماری نیست، زیرا ذات این بیماری عود کننده میباشد البته قابل معالجه و کنترل می‌ باشد.

شیوه های مؤثر برای معالجه اعتیاد

  1. سم زدایی بدن از مواد مخدر
    هدف اول برای شروع معالجه سم‌ زدایی بدن از مواد پاک سازی بدن شخص از مواد مخدر می باشد. اعمال سم ‌زدایی سریع با مجهزترین تجهیزات درمانی، زیرنظر دقیق پزشک معالج دارای تخصص ایفا می‌ شود، چون علائم ترک مواد می ‌تواند برای مریض خطرناک باشد.

در شیوه سم ‌زدایی بدن از مواد مخدر، طی یک زمان درمانی کوتاه مدت، مواد مخدر را از بدن شخص مصرف‌کننده به وسیله داروهای روانپزشکی بیرون می‌نمایند. می بایست دقت داشته باشیم که سم‌ زدایی یک معالجه کامل برای رخنه‌ اعتیاد مواد مخدر نیست. از آنجایی که اعتیاد یک بیماری جاری شناختی و جسمی میباشد، بیماران پس از سم زدایی برای معالجه مشکلات روحی و تغییرات تشکیل شده در مغز که نتیجه سوء مصرف مواد در طولانی مدت بوده، از داروهای روانپزشکی و روان درمانی به کار گیری می‌نمایند.
البته معالجه سم زدایی سریع مواد از بدن ممکن میباشد به مریض کمک کند تا در کوتاه مدت از سوء‌به کار گیری مواد مخدر و مصرف الکل خودداری نماید، البته بدون نگهداری و پیگیری، خطر بازگشت به مصرف دوباره مواد اعتیادآور به شدت افزایش می ‌یابد.

  1. استفادهاز داروهای روانپزشکی پس از ترخیص
    مریض بعداز گذراندن زمان درمانی ترک اعتیاد، بصورت ماهیانه زیر نظر روانپزشک ویزیت میشود. این داروهای روانپزشکی بیشتر برای کاهش تمایل به مصرف مواد مخدر تجویز می شوند و همینطور موجب متعادل بودن آرامش روحی و روانی می شود. اعتیاد می تواند زندگی شمارا تحت تاثیر قرار دهد، بر سلامت، کار، تحصیل، ارتباط ها و امور مالی اثر میگذارد. ولی مشکل اعتیاد را می‌ توان با تحت معالجه قرار گرفتن، اداره کرد و شما بایستی از خودتان انتظار داشته باشید که بهبود یابید، هرچند ممکن میباشد مدتی طول بکشد.
  2. رواندرمانی برای ترک اعتیاد
    یک روانشناس می تواند به شما کمک کند از روش روان درمانی زندگی شادتر، تندرست و سازنده‌تر داشته باشید. روان درمانی یک درمان مشترک مطابق ارتباط میان یک شخص و یک روانشناس میباشد. روانشناس به شما کمک خواهد کرد تا سرمشق های فکر و رفتار خود را شناسایی و تغییر و تحول دهید و این امر موجب می‌شود شما حس خوب بودن کنید.

چرا کمپ احیاء تازه بهترین انتخاب میباشد ؟

بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران - بهترین کمپ اعتیاد تهران - بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران

معالجه با شیوه های نوین پزشکی

روش درمان بر اساس جدیدترین متد دانش پزشکی روانپزشکی ، روانشناسی و دانش اعصاب و روان شناختی
بستری با تجهیزات رفاهی و هتلینگ : همه تجهیزات و بستری شبانه روزی بیماران اعتیاد و اعصاب و روان با شایسته ترین تجهیزات رفاهی و تفریحی و هتلینگ.
پذیرش شبانه روزی و اورژانس : پذیرش بستری بیماران اعتیاد و اعصاب به طور شبانه روزی و اورژانسی در همه روزها سال حتی روزهای تعطیل.

کادر درمانی کارشناس و با سابقه

سرویس دهی گروه کارشناس و پیش کسوت روانپزشک ، روانشناس ، پرستار به طور شبانه روزی برای بیماران بستری و سرپایی.

پیگیری بیماران بعداز معالجه

رسیدگی شرایط مریض بعد از بهبودی و معالجه ، پاسخگویی شبانه روزی و اختصاصی مشاوران کلینیک به بیماران.

اقدامات مورد نیاز برای ترک اعتیاد

شمایی که در حال قرائت این مقاله می باشید، ممکن است در دو حالت مختلف باشید:

  • خودتاندرگیر بیماری اعتیاد باشید.
  • یکی‌ازنزدیکان شما، درگیر اعتیاد باشد.

با دقت به این مسئله که شما اکنون در کدام موضع قرار دارید، نیاز به اقدامات مختلفی می باشد.

در صورتی که شما شخصا با بیماری اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید می بایست اقدامات مختلفی را برای بستری شدن در بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران ، انجام دهید. این اقدامات می توانند در برگیرنده فرآیند زیر باشند:

آغاز زندگی خویش را هنگامی که به اعتیاد دچار نبودید، به خاطر بیاورید.

به خاطر بیاورید که اعتیاد زندگی شما را تا چه حد دگرگون نموده است.

کاغذی بردارید و هدف ها خویش را روی آن بنویسید. این که قصد دارید تا چه هنگامی از اعتیاد پاک گردیده باشید و سپس به چه اهدافی دست پیدا نمائید.
اعتماد به نفست خود را بالا ببرید.

در صورتی ساکن تهران می‌باشید، به دنبال کمپ ترک اعتیاد تهران باشید.

با دقت به مسائل مختلفی مانند دقت به روحیات و موقعیت و نیاز، بهترین کمپ ترک اعتیاد تهرانرا گزینش فرمایید. سایر اقدامات، توسط کادر درمانی کمپ ترک اعتیاد انجام میگردد.

ولی در‌صورتی‌که شما کسی می‌باشید که یکی از اشخاص خانواده شما درگیر بیماری اعتیاد میباشد، می بایست به درستی عمل نمایید. اقدامات شما در این باره در بهبود بیماری اعتیاد عزیزتان، بسیار مفید میباشد. به مرکز مراجعه نمایید و یک جلسه مشورت با روانشناس مرکز داشته باشید. قطعا، اقداماتی که ذیل لحاظ روانشناس راس اجرا بگیرد، شایسته ترین نتیجه را در معالجه اعتیاد اجباری خواهد داشت.

  • خدمات معالجه اعتیاد کمپ احیاء تازه
  • مشاوره رایگان برای ترک اعتیاد
  • معالجه سرپایی بیماران اعتیاد
  • معالجه بستری بیماران اعتیاد
  • سم زدایی سریع (URD)
  • سم زدایی فوق سریع (UROD)
  • سرویس های روانپزشی
  • خدمات روانشناسی
  • سرویس های دانش اعصاب و روان شناختی
  • اعزام آمبولانس جهت جابجایی بیماران اعتیاد اورژانسی به کلینیک

معرفی بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران

برنامه‌ های این مرکز برای اشخاصی میباشد که به دنبال روش درمان کاملا پزشکی و علمی در مکانی آرام و با تجهیزات بیمارستانی و رفاهی مطلوب می‌ باشد. همه کادر درمانی در کمپ احیاء تازه ملزم به ایفای بهترین سرویس های معالجه اعتیاد به بیماران می باشند و از هیچ خدماتی برای معالجه بیمار دریغ نمیکنند.

این تعهدی است که کل کادر پرستاری و پزشکی اعم از روانپزشک، روانشناس، پزشک معالج فوق تخصص قلب، پزشک معالج بیهوشی برای معالجه بیماران اعتیاد و اعصاب دارند.

قیمت کمپ ترک اعتیاد

قیمت کمپ ترک اعتیاد از آنجایی که هریک از مرکز ها ترک اعتیاد سرویس های خاصی را ارائه می دهند، هزینه و قیمت کمپ ترک اعتیاد تهران مختلف بوده و بر طبق سرویس های ارائه گردیده احتساب خواهد شد. در کلینیک‌های ترک اعتیاد، هزینه مبنی بر طول زمان بستری شخص و روند درمانی وی محاسبه می‌گردد.

بسیاری معتقدند طول دوران ترک در کلینیک‌ها بسیار کمتر از کمپ‌های ترک اعتیاد بوده و شخص میتواند حتی کمتر از یک ماه اعتیاد را به طور کامل کنار بگذارد. با این حال درصورتی که از بهترین کمپ ترک اعتیاد تهران برای ترک اشخاص معتاد استفاده شود، شخص به بهترین صورت مصرف مواد مخدر را کنار نهاده و به زندگی سالم و طبیعی خود بازخواهد گشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.