×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

کرپی و زنجیر الواتور برای سیستم های نقاله مورد استفاده قرار می گیرند و در کارخانجات سیمان، گچ و آسفالت کاربرد دارند. کرپی الواتور وسیله ای دو سر رزوه می باشد، که از آهن یا فولاد ساخته می شود. این وسیله برای اتصال زنجیر الواتورها به هم مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت و قیمت دو پارامتر اصلی برای خرید کرپی و زنجیر الواتور است. تولیدکنندگان مختلفی در ایران و سایر کشورها این دو محصول را تولید می کنند، که محصولات آن ها قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. زنجیر و کرپی الواتور پایاپیچ از بهترین نمونه های موجود در بازار می باشند، که علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این برند انواع مختلف کرپی الواتور و زنجیر الواتور را به همراه مشخصات کامل مشاهده کنید، همچنین امکان دریافت مشاوه رایگان برای خرید مناسب ترین محصول نیز فراهم شده است.

قیمت انوع کرپی الواتور

word image 206642 1 - راهنمای خرید کرپی و زنجیر الواتور -

اطلاع از قیمت انواع کرپی الواتور یکی از دغدغه های مهم به هنگام خرید این محصول است. همان طور که گفتیم کرپی الواتور در انواع مختلفی موجود می باشد، که قیمت آن ها با هم متفاوت است. نوسانات قیمت موجود در بازار قیمت دهی دقیق را سخت کرده است، بنابراین بهترین راه برای دریافت قیمت مراجعه به سایت تولیدکنندگان و تماس با آن ها می باشد. در ادامه به بررسی قیمت انواع کرپی الواتور می پردازیم:

  • کرپی الواتور فورج: این مدل کرپی به دلیل سخت کاری ویژه، مقاومت بالاتر و سایش کمتری دارد. همچنین فرآوری پیچیده تر موجب بالاتر بودن قیمت آن نسبت به دیگر انواع کرپی الواتور شده است. کرپی الواتور فورج دارای دو مدل CK45 و MO40 است. کرپی الواتور CK45 به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب تر از نمونه های رایج موجود در بازار است.
  • کرپی الواتور آهنی: کرپی الواتور های آهنی به دلیل ساخته شدن از آهن کشش و انعطاف بیشتری دارند، ولی مقاومت آن ها کمتر است.

قیمت انواع زنجیر الواتور

زنجیر الواتور در سایزهای ۱۰، ۱۳، ۱۶، ۱۸ و انواع زنجیر لینکی، صنعتی و غلتکی صنعتی ساخته می شود، بدیهی است که قیمت انواع زنجیر الواتور با هم متفاوت است. قیمت این محصول بر اساس سایز، رشته لینک های آن و کشور سازنده مشخص می شود، همچنین قیمت آن به دلیل نوسانات بازار بسیار تغییر می کند و نمی توان قیمت دقیقی برای آن اعلام کرد. راحت ترین و مطمئن ترین راه ارتباط با تولیدکنندگان از طریق وبسایت یا تلفن های تماس می باشد.

نکات خرید کرپی و زنجیر الواتور

برای خرید کرپی و زنجیر الواتور لازم است که نکاتی را در نظر داشته باشید، زیرا در صورت خرید محصول نامناسب متحمل هزینه های بیشتری می شوید.

  • اولین نکته مهم برای خرید زنجیر و کرپی الواتور توجه به کاربرد مورد نظر و وزن بارهایی است، که با استفاده از بالابر قصد جا به جایی آن را دارید. حمل بار سنگین تر از میزان تحمل زنجیر موجب ایجاد خسارات جبران ناپذیر می شود، بنابراین توصیه می شود در این مورد با کارشناسان در ارتباط باشید.
  • توجه به طول زنجیر، قطر، کیفت مواد اولیه استفاده شده و عمق زنجیر اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • برای بالابرها زنجیرهای از جنس فولادهای منگنز گزینه مناسب تری هستند، زیرا مقاومت بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند.
  • یکی از نکاتی که برای خرید باید آن را در نظر بگیرید، استانداردهای محصول است. خرید زنجیر الواتور با استاندارد DIN764، DIN766 و DIN22252 توصیه می شود.
  • زنجیر و کرپی الواتور باید در برابر سایش، حرارت و کشش مقاومت بالایی داشته باشند. بالا بودن مقاومت این دو وسیله در کارخانه های سیمان و معدن به دلیل داشتن سایش زیاد بسیار مهم است.
  • توجه داشته باشید که به جای زنجیر الواتور، زنجیر چرثقیل گرید ۸۰ خریداری نکنید، زیرا این محصول در برابر سایش، تنش و خستگی مقاومت کمی دارد.
  • خرید از تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر اهمیت بسیار زیادی دارد. محصولات برندهای معتبر و شناخته شده توسط افراد در صنایع مختلف امتحان شده و مهر تایید گرفته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.