×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 15 خبر

مرکز فروش و سفارش دمپایی هتلی، بهترین و با کیفیت ترین دمپایی های هتلی را برای مشتریان عزیز خود تولید و در دسترس آن ها قرار می دهد. دمپایی و صندل همانند کفش در زندگی روزمره مردم، پرکاربرد هستند که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آنها صحبت شده است و از کالاهای ضروری هر فرد به حساب می آیند. امروزه علاوه بر پوشیدن انواع صندل و دمپایی در ماه های گرم سال، استفاده از این دو محصول در داخل خانه ها نیز رواج زیادی پیدا کرده است. از این رو، این کالاها باید طبق استانداردهای علمی و مطابق با معیارهای سلامت و بهداشت معتبر تولید شوند تا از وارد کردن آسیب های جدی به قسمتهای مختلف پا و بدن جلوگیری به عمل آید.

word image 206799 1 - حراج دمپایی هتلی حوله ای در تهران - دمپایی هتلی

در این راستا استفاده از دمپایی و صندل طبی می تواند ضمن ایجاد راحتی در هنگام راه رفتن، سلامتی پای ما را نیز تضمین کند. دمپایی ها معمولا از جنس پلاستیکی، ابری و حوله ای ساخته می شوند. که در این میان دمپایی طبی بخاطر خواص درمانی و تنوع بالای آن، از پرطرفدارترین نوع دمپایی به شمار می رود. انواع صندل های طبی عبارتست از صندل های طبی مردانه، صندل های طبی زنانه، صندل های دیابتی مردانه و زنانه که مناسب پاهای دیابتی حساس می باشند.

دمپایی هتلی حوله ای

هنگامی که قصد داریم برای هتل خود یک دمپایی را انتخاب نماییم، بهتر است که از دمپایی حوله ای هتلی استفاده نمائیم، زیرا در هنگام انتخاب دمپایی بهتر است یک سری مزایا و ویژگی هایی را در نظر بگیریم تا مهمانان آرامش و راحتی بیشتری را در هتل ما تجربه نمایند.

در کنار دمپایی ها، سایر پک های بهداشتی دیگر نیز به کار می روند، مانند: پک های حوله هتلی، پک های خمیردندان و مسواک هتلی، پک های شانه هتلی، پک های صابون هتلی و غیره.

اگر برای هتل خود از دمپایی های حوله ای هتلی استفاده می کنید، باید توجه داشته باشید که این دمپایی ها دارای استانداردهای ویژه باشد، از جمله این که از جنسی بسیار نرم و قابل شستشو تهیه شده باشند.

word image 206799 2 - حراج دمپایی هتلی حوله ای در تهران - دمپایی هتلی

قسمت مهم تر و مورد توجه تر در زمان انتخاب یک دمپایی هتلی حوله ای ، این است که، دمپایی به پای شما اجازه تنفس و جریان هوا را به دهد و باعث عرق کردن پای تان نشود. همچنین باید در ساخت دمپایی حوله ای از موادی استفاده شود، که حساسیت زا نباشند و همچنین در آن از الیاف شیمیایی نیز استفاده نشده باشد، زیرا که مستقیما با پوست پای شما در تماس است و همچنین به دلیل ضخامت ای که دارد باید جذب بالایی را نیز داشته باشند این مدل دمپایی ها به دلیل این که در آن ها از حوله استفاده شده است قدرت جذب بیشتری را نیز دارند، و همچنین قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر دمپایی ها می باشد و اغلب از این دمپایی ها در هتل های چهار یا پنج ستاره استفاده می شود.

فروش دمپایی هتلی

با توجه به تقاضای بالا از سمت مصرف کنندگان تولید دمپایی یکبار مصرف هتلی یک گزینه مناسب برای کسانی است که قصد کارآفرینی و شروع یک کار جدید را دارند.لازم به ذکر است که از این محصولات فقط در هتل ها استفاده نمی شود بلکه در مراکز درمانی مانند بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها، مراکز زیبایی و آرایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.از این رو می توان گفت امروزه که دمپایی هتلی یک محصول مهم در زمینه بهداشت و سلامت محسوب می شود که تولید آن ملزم به رعایت استاندارد های صنعتی و بهداشتی است و با تولید متنوع و مرغوب این محصول می توان سود و درآمد خوبی را به دست آورد.

word image 206799 3 - حراج دمپایی هتلی حوله ای در تهران - دمپایی هتلی

با در نظر گرفتن مواردی که در بخش قبلی گفته شد، به راحتی می توان دریافت که قیمت دمپایی هتلی کاملا به جنس، نوع و مقدار مواد اولیه ای که برای تولید آن مصرف می شود بستگی دارد.دمپایی های هتلی اغلب از جنس پارچه های اسپان باند تولید می شوند که خود این پارچه ها نیز انواع گوناگونی دارد که از لحاظ وزن و ضخامت با یکدیگر متفاوت هستند.پارچه های اسپان باند که نام های دیگر آن پارچه های بی بافت، یک بار مصرف، نبافته ی سوزنی و لایه ی سوزنی نیز هست، مانند سایر پارچه ها بافته نمی شود بلکه از پرس الیاف ساخته می شود.

این نوع محصول در رنگ های بسیار متنوع تولید می شود و در صنایع مختلف کاربرد دارد.یکی از ویژگی های پارچه اسپان باند این است که قابلیت چاپ دارد و هر هتلی می تواند به راحتی برند خود را روی آن چاپ کند و دمپایی های اختصاصی خود را داشته باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.