×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

C:\Users\only\Desktop\photo_2022-08-24_18-53-17.jpg

خرید کتاب و کتاب خوانی باعث افزایش عملکرد مغز می شود، تحرکی که با خواندن کتاب مغز پیدا می کند با دیگر مواردی همچون فیلم دیدن و گوش کردن به موسیقی به وجود نمی آید.

افزایش و کسب علم

از مهمترین فوایدی که کتاب خوانی دارد کسب دانش و علم یا افزایش آن است، زمانی که در موضوعات مختلفی به مطالعه بپردازید و کتاب بخوانید اطلاعات آن ها را کسب می کنید و در آن زمینه علم و دانش شما افزایش می یابد.

افزایش عملکرد مغز و دوری از آلزایمر

خواندن کتاب باعث ایجاد تحرک در مغز می شود، تحرکی که در مغز ایجاد می شود باعث می شود مغز شما به دلیل عملکرد و فعالیت مثبتی که دارد از آلزایمر و بیماری های مشابه در امان بماند به همین دلیل است که به مطالعه ورزش مغز می گویند.

دوری از استرس با مطالعه کتاب

شاید باور نکنید اما اگر یک کتاب خوب را بخوانید میتواند با تاثیری که روی ذهن و بدن شما دارد استرس را از شما دور کند.

علاوه بر کاهش استرس به صورت عادی، مطالعه کتاب به داشتن خوابی آرام و لذت بخش نیز کمک می کند، در صورتی که مشکل خواب دارید می توانید با مطالعه کتاب در نوری ملایم در کمترین زمان ممکن به خواب بروید توجه داشته باشید مطالعه کتاب پی دی اف و… مثل مطالعه کتاب کاغذی نیست و این تاثیر را که ندارد هیچ شاید تاثیر بلعکسی برای به خواب رفتن داشته باشد.

یادگیری لغات و کلمات جدید و بیشتر

همه افراد علاقه مند هستند تا دایره لغات گسترده ای داشته باشند و در زمان صحبت، کنفرانس و سخنرانی با ذکر کلمات و گفتن جملات ناب، دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

با مطالعه و خواندن کتاب ما با کلمات جدیدی آشنا می شویم که شاید تا به حال نشنیده باشیم و یا معنی آن را به درستی درک نکرده باشیم برای همین شما می توانید با داشتن مطالعه در این زمینه خود را تقویت کنید و از آن لذت ببرید.

افزایش قدرت تخیل و رویا

یکی دیگر از فواید کتاب خواندن برای دانش آموزان و نوجوانان افزایش قدرت تخیل است، هنگامی که ما یک کتاب را مطالعه می کنیم در دل داستان آن غرق خواهیم شد و در اعماق داستان به سفر و تجربه خواهیم پرداخت، این موضوع باعث می شود تا قدرت تخیل ما بسیار افزایش یافته و بهتر و راحت تر بتوانیم خیال پردازی کنیم.

خیال پردازی برای نوجوانان و دانش آموزان در زمینه آرزوها، اهداف و آینده می تواند بسیار مفید باشید چرا که با خیال پردازی تصویر روشن تری از نتجیه اهداف به دست می آید و تلاش بیشتری در راه رسیدن به آن می شود.

شاید باور نکنید اما افراد بسیار زیادی هستند که از قدرت خیال پردازی و تخیل محروم هستند یا سخت می توانند در تخیلات خود غرق شوند.

همچنین افراد بسیار زیادی هستند که با تخیل و خیال پردازی توانسته اند راحت تر به اهداف و شرایط دلخواهشان برسند برای همین با مطالعه می توان قدرت تخیل را تقویت کرد و از آن بهترین استفاده را برای پیشرفت داشت.

سرگرمی سالم و مناسب

با انتخاب کتاب های مناسب سن و مطالعه آن ها می توان سرگرمی سالم و پویا برای نوجوانان و دانش آموزان داشت.

با داشتن این سرگرمی سالم و دوری از سرگرمی های خطر آفرین و بازی های موبایلی اعتیاد آور و مضر می توان در پیشرفت دانش آموز و نوجوان خواد تاثیر گذاری مثبتی داشته باشیم.

مرجع مناسب خرید کتاب با تخفیف

با همه توضیحات بالا شاید قیمت کتاب یکی از دلایل و دغدغه های خانواده ها برای خرید کتاب باشد، اما مجموعه ویرا کتاب با ارائه تخفیف های مناسب بر روی کتاب های خود این مشکل را حل کرده است. شما با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید هر کتابی را که لازم دارید با تخفیف ویژه خریداری کنید. آدرس سایت: viraketab.com تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۹۵۹۳۹۵ – ۰۲۱۶۶۴۶۵۳۳۰ واتس اپ: ۰۹۱۹۸۸۲۱۲۶۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.