×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مقدمه

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان یکی از مهمترین اقداماتی است که برای جلوگیری از ریزش سنگ های ساختمان انجام می شود. آیا می دانید این کار چه مزایایی دارد؟ یا چرا انجام آن ضرورت دارد؟ به طور کلی آیا پیچ و رولپلاک سنگ نما روش مناسبی برای مقاوم سازی و ایمن سازی ساختمان است؟ امروزه پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج، تهران و سایر کلانشهرها به یک امر ضروری و مهم تبدیل شده است. آیا می دانید چرا؟ به این خاطر که معمولا در کلانشهرها تعداد ساختمان های مرتفع و بلند زیاد است. به همین علت باید این ساختمان ها از نظر ایمنی مطمئن باشند. در ادامه قصد داریم شما را با مزایای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و همچنین خدمات نماشویی ساختمان که به جهت زیبایی نما صورت می گیرد، آشنا کنیم.

word image 206947 1 - مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان چیست؟ - پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان چه مزایایی دارد؟

آیا پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان روش مناسبی برای ایمن سازی ساختمان است؟

قبل از هر چیز بهتر است تا به بررسی این موضوع بپردازیم که آیا پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان روش مناسبی برای ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان است؟ همانطور که می دانید سنگ هایی که در نمای ساختمان به کار می روند، وزن بالایی دارند. بنابراین برای تثبیت این سنگ ها بهتر است تا پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان انجام شود. بهتر است تا قبل از اینکه ریزش سنگ های نما اتفاق بیفتد، نسبت به مقاوم سازی نمای ساختمان اقدام کنید. آیا می دانید چرا؟

به این علت که پس از مدتی و به دلیل قرار گرفتن در شرایط جوی ناپایدار، سنگ های نمای ساختمان مقاومت خودشان را از دست می دهند. در نتیجه ممکن است شل شوند و یا از جای اصلی خودشان کنده شوند. بنابراین برای جلوگیری از وقوع چنین رویدادی بهتر است تا نسبت به پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان اقدام کنید.

مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان و همچنین شستشوی نمای ساختمان دو مورد از خدماتی است که شما می توانید از شرکت نماشور دریافت کنید. بنابراین می توانید با استفاده از خدمات نماشویی در تهران و خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما از مزایای زیادی برخوردار شوید. آیا می دانید پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چه مزایایی دارد؟ به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • پیشگیری از وقوع حوادث

یکی از مهمترین مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان این است که از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری می شود. ریزش سنگ ساختمان از ارتفاع زیاد بر سر عابرین پیاده گاهی اوقات ممکن است باعث صدمات جسمی زیاد و یا حتی تلفات جانی شود. همچنین ممکن است سنگ ها روی وسایل نقلیه کنار خیابان فرود بیایند و خسارت های مالی به آنها وارد کنند.

word image 206947 2 scaled - مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان چیست؟ - پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

پیچ و رولپلاک نما توسط راپل کاران

  • جلوگیری از خسارات مالی

از دیگر مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان این است که از وارد شدن خسارات مالی به ساختمان جلوگیری می شود. در صورتی که یک یا چند سنگ نمای ساختمان ریزش پیدا کند، هزینه بازسازی و ترمیم نما باعث وارد شدن خسارات مالی به افراد می شود.

  • ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان

پیچ و رولپلاک سنگ نما باعث تثبیت سنگ نما و ایمن سازی ساختمان می شود. در نتیجه از نفوذ رطوبت و آب به پشت سنگ نما و همچنین شل شدن یا کنده شدن سنگ ها جلوگیری می شود.

شستشوی نما بدون داربست چگونه است؟ آیا این روش برای شستشوی نمای آجری مناسب است؟

پس از پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بهتر است تا کمی هم در مورد زیبایی نمای ساختمان صحبت کنیم. به طور کلی نماشویی با طناب که توسط راپل کاران انجام می شود، یکی از بهترین روش های شستشوی نمای ساختمان است که بدون داربست و یا جرثقیل انجام می شود. در این روش نماشویی ساختمان با توجه به جنس و نوع سنگ نما انجام می شود. شستشوی نما با طناب نیاز به مهارت خاصی دارد که فقط از عهده راپل کاران برمی آید.

word image 206947 3 - مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان چیست؟ - پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

شستشوی نمای آجری در تهران

نماشویی در کرج و تهران با روش های مختلفی انجام می شود. واترجت سنگ نما و واتر سندبلاست آجر دو روش مختلفی هستند که با استفاده از آن شستشوی نما و همچنین شستشوی پنجره ساختمان انجام می شود. بنابراین اگر قصد شستشوی نمای آجری را دارید می توانید از خدمات شرکت نماشو بهره مند شوید و این کار را انجام دهید.

کلام آخر

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به جهت مقاوم سازی ساختمان و همچنین نماشویی ساختمان به جهت زیبا سازی ساختمان انجام می شود. در این بخش شما را با مزایای پیچ و رولپلاک سنگ نما آشنا کردیم. بنابراین شما می توانید قبل از بروز هر حادثه و یا وارد شدن خسارتی به ساختمان، نسبت به مقام سازی آن اقدام کنید. پس از آن با استفاده از خدمات نماشویی ساختمان در تهران و کرج توسط شرکت نماشو می توانید جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان ببخشید. این خدمات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه داده می شوند.

  1. فاطمه اقا سالاری

    واقعا انقدر شستشوی نمای ساختمان دردسر دارد؟ آیاد برای سنگ مصنوعی نیز این همه سختی داره و نیاز به استفاده از راپل نیز است؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.