پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش جذب فالوور در تیک تاک
    29 شهریور 1401 - 14:41
    شناسه : 206973
    0

    روش های بسیاری وجود دارد که با کمک هر یک از آنها می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. در صورتی که تمام این موارد را باهم انجام دهید ، شانس افزایش فالوور خود در تیک تاک را افزایش میدهید.

    پ
    پ

    آموزش جذب فالوور در تیک تاک

    روش های بسیاری وجود دارد که با کمک هر یک از آنها می توانید فالوور های خود را افزایش دهید. در صورتی که تمام این موارد را باهم انجام دهید ، شانس افزایش فالوور خود در تیک تاک را افزایش میدهید.

    ۱- دسترسی به پیج را برای ایرانیان آسان کنید.

    کاربران ایرانی که به تازگی به تیک تاک می پیوندند ، هیچ راهی ندارند که کاربران ایرانی را پیدا کنند مگر اینکه نام های ایرانی را جستجو کنند. در این میان اگر موارد زیر را شما انجام دهید ، به آسانی می توانند شما را پیدا کنند.

    • برای ویدئو هایی که منتشر میکنید و در بیو پیج خود از هشتگ های #ایران و #iran استفاده کنید.
    • برای پیج خود از آیدی و نام ایرانی استفاده کنید.
    • در کپشن (توضیحات) ویدئو خود از کلمات فارسی استفاده کنید.
    • موقعیت مکانی های هر ویدئو را از شهر های بزرگ تهران و مشهد و تبریز و شیراز و… استفاده کنید.

    ۲- استفاده همزمان از دیکر شبکه های اجتماعی

    • اینستاگرام

    ویدئو های کوتاه تیک تاک خود را از طریق داستان کوتاه اینستاگرام (Story) به اشتراک بگذارید.اینستاگرام از بهترین گزینه هایی است که با کمک استوری آن ، کاربران بسیاری را جذب خود می کنید.سعی کنید پیج اینستاگرام خود را پابلیک (عمومی) کنید و هر ویدئو جدیدی که در تیک تاک به اشتراک میگذارید را با لوگو و آیدی تیک تاک در اینستاگرام نیز به اشتراک بگذارید.

    همچنین سعی کنید ویدئو های طولانی تری را از طریق reel اینستاگرام با کمک هشتگ و قوائد اینستاگرام به اشتراک بگذارید .

    • یوتیوب

    یوتیوب مانند اینستاگرام بخشی با عنوان ویدئو کوتاه منتشر کرده است که با کمک آن می توانید بازدید و سابسکرایب بسیاری را جذب کنید. اما باید دقت کنید که ویدئو های موزیک دار را در یوتیوب منتشر نکنید ، زیرا به آسانی توسط یوتیوب شناسایی شده و حذف میشود ، و اگر این حذف شدن ها ۳ بار رخ دهد ، برای مدتی بخش ویدئو کوتاه یوتیوب برای شما غیر فعال خواهد شد.

    از دیگر مزایای استفاده از یوتیوب ، کسب درآمد از تبلیغات آن نیز میباشد.ویدئو های طولانی تر خود را در یوتیوب به اشتراک بگذارید .اگر ویدئو شما به بازدید ۱ میلیونی برسد ، درآمد ۲۰ تا ۵۰ میلیونی برای شما خواهد داشت.

    • تلگرام

    تلگرام از محبوب ترین پیام رسان ها بین ایرانیان است ، در این پیامرسان کانالی با آیدی مشابه به خود در تیک تاک بسازید و ویدئو های خود را منتشر کنید

    ۳- خرید فالوور تیک تاک

    آخرین راهی که میتوان به راحتی فالوور به دست آورد ، خرید فالوور است. تیک تاک مانند اینستاگرام سختگیری ای نسبت به خرید فالوور تیک تاک چه فیک یا واقعی ندارد و بدون مشکلی می توانید فالوور ارزان تیک تاک از سایت هایی مانند shirazsocial خریداری کنید.

    ۴- ابداع حرکت یا موزیک و… جدید

    از ابداع و حرکات خجالت نکشید ، موفقیت در تیک تاک فقط برای افرادی است که از ابداع هر نوع حرکت ، حتی اگر بی معنی به نظر برسد ، خجالت و دست نکشیده و هر روز تلاش می کنند تا نوعی حرکت و موزیک و هر چیزی را ابداع کنند.

    خابی لامه ، یکی از مثال هایی است که با یک حرکت دست ساده به معروفیت بسیاری دست یافت!

    تمام موارد بالا به تنهایی کمک بسیاری به شما در جذب فالوور در تیک تاک می کند . اگر به تازگی قصد شروع دارید ، بهتر از با خرید فالوور تیک تاک تا حدودی آمار خود را افزایش دهید تا کاربران جدیدی که به پیج شما مراجعه می کنند ، با مشاهده آمار فالوور های شما ، حتی اگر مدتی فعالیت نداشته باشید ، شما را فالو کنند تا از ویدئو های جدید شما مطلع شوند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.