×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

همه ما در طول زندگی خود با نمونه های مختلف پتو از جمله پتو پشمی به عنوان روانداز و وسیله ای برای گرم نگه داشتن بدن خود سر و کار داشته ایم و در نتیجه فروش پتو پشمی، سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است. توصیه می شود تا فروش پتو پشمی از تولید به مصرف و به صورت مستقیم انجام گیرد، چرا که با این نوع فروش، واسطه ها حذف گردیده و افراد دیگر مجبور به پرداخت هزینه های جانبی نخواهند بود. در مجموع توصیه می شود تا پتو پشمی را از برند و فروشگاه های معتبر خریداری کنید همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانید این محصول را تهیه کنید. تا در این راستا از مواردی نظیر کیفیت پتو و قیمت مناسب آن اطمینان کامل داشته باشید.

word image 207108 1 - قیمت پتو پشمی مسافرتی - پتو پشمی

پتو مسافرتی جنس های مختلفی دارد. پتو مسافرتی مخمل یکی از بهترین و عالی ترین نوع این پتو ها است که اصولا زوجهای جوان آن را در لیست خرید جهیزیه قرار میدهند. کیفیت و نقش و طرح بسیار متفاوت این نوع پتو مانند پتو مسافرتی حوله‌ای آن را منحصر به فرد کرده است. بهترین و زیباترین پتوهای مسافرتی از جنس مخمل هستند که در رنگ بندی های متنوع تولید میشود. پتو های مسافرتی از جایگاه خوبی در سفر برخوردار هستند. مخصوصا پتو مسافرتی نخی که علاوه بر وزن کم و حجم پایین دارای گرمای خوب و دلچسبی نیز هستند.

قیمت پتو پشمی

البته لازم به ذکر است که عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی پتو پشمی و تشک نمدی تاثیر گذار می باشند که در ادامه به بررسی هر کدام از آنها خواهیم پرداخت. در ابتدا برای قیمت گذاری بر روی این محصول باید کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید آن را در نظر گرفت، به گونه ای که هر چه مواد اولیه از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، باعث می شود تا پتو قیمت بیشتری داشته باشد. از سویی دیگر طرح پتو پشمی، ابعاد و میزان ضخامت آن با قیمت محصول ارتباطی مستقیم داشته و برای تعیین قیمت آن، باید چنین مواردی را هم در نظر گرفت. علاوه بر موارد گفته شده، نوع و مدل بسته بندی پتو پشمی از دیگر مواردی است که بر روی قیمت نهایی آن موثر می باشند.

word image 207108 2 - قیمت پتو پشمی مسافرتی - پتو پشمی

لازم به ذکر است که برای قیمت پتو پشمی باید به برند پتو و کارخانه تولید کننده آن توجه ویژه نمود، چرا که هر چه پتو پشمی از برند معتبر و شناخته شده تری باشد، قیمت بالاتری نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار خواهد داشت. هم چنین موارد دیگری نظیر نحوه فروش پتو و حمل و نقل کالا بر روی قیمت خرید و فروش پتو پشمی تاثیر گذار خواهند بود. در یک تعریف ساده باید گفت که پتو گوسفندی و پشمی نوعی روانداز است که در بافت آن از پشم استفاده شده است و همین امر باعث گردیده تا قیمت پتو پشمی نسبت به دیگر نمونه های موجود در بازار بیشتر باشد.

پتو مسافرتی پشمی

از دیر باز انسان دچار درد هایی چون کمر درد،پا درد، درد های روماتیسمی بوده و تب سنتی بیشترین سفارش را به استفاده از رختخواب پشمی می کرد. این روز ها استفاده از پتو مسافرتی پشمی بیشتر به چشم میخورد. چون هم زیبایی بسیار خاصی دارد و هم جنبه طبی و از جمله نکاتی که برای نگهداری پتو پشمی و همچنین پتو مسافرتی پشمی مورد اهمیت است این است که هنگام شستشو نباید از آب گرم استفاده شود چون شکل پتو را تغییر می دهد و دیگر اینکه پتوی مسافرتی پشمی نباید برای خشک شدن آویزان شود بلکه در جایی روی زمین باید آن را پهن کرد تا مانع از بهم خوردن حالت ظاهری آن شود.

word image 207108 3 - قیمت پتو پشمی مسافرتی - پتو پشمی

مسئله دیگر اینکه اگر پتو مسافرتی پشمی را داخل مشین لباسشویی می اندازید یادتان باشد حتما از دور کند ماشین لباسشویی استفاده کنید. پتو ها مسافرتی یکی از ضروری ترین وسایل سفر بشمار میرود. بخصوص پتو مسافرتی کم حجم که جایگاه ویژه ای در این میان دارد. کم حجم و سبک بودن این نوع پتو باعث برتری آن نسبت به پتو های دیگر شده است. با این نوع پتو میتوان خواب و استراحت بهتری را در سفر تجربه کرد. این نوع پتو ها در طرح ها و رنگ بندی هلی متنوعی تولید میشوند. همچنین مدل های دیگری مثل مدل گل برجسته مسافرتی در این میان از مشتریان متعددی برخوردار است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.