×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

اگر به دنبال یک مرکز معتبر تعمیر سولاردام در کرج هستید تا دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنید با تابان سرویس تماس بگیرید.
این مرکز معتبر با بیش از ۱۵ سال سابقه کاری و همکاری با تکنسین های ماهر و متخصص در زمینه تعمیر سولاردام در کرج در برندهای و مدل های مختلف در طی سالها فعالیت خود توانسته است اعتماد مشتریان را به خود جلب نموده و انتخاب اول آنها برای تعمیر لوازم برقی خانگی باشد.
بسیاری از افراد فکر می کنند سولاردام همان مایکروویو است اما این دستگاه ها با مایکروویو تفاوت داشته و علاوه بر دارا بودن فناوری مایکروویو از گرمایش و فن اضافه نیز برخوردار هستند که باعث پخته شدن ، برشته شدن و ترد شدن مواد غذایی می شود.
درست است که سولاردام یکی از دستگاه های جدیدی است که در فناوری ظاهر شده است اما به دلیل کارایی بالا و امنیت زیادی که دارند توانسته است نظر کاربران را به خود جلب نموده و انتخاب آنها به جای استفاده از مایکروویو معمولی باشد.
یکی از ویژگی های دستگاه های سولاردام این است که این دستگاه ها به طور هوشمند تولید اشعه مایکروویو را هنگامی که کاربر درب دستگاه را باز می کند متوقف می کند،  همچنین انرژی مایکروویو تنها به صورتی به مواد غذایی برخورد می کند که به طور کامل به گرما تبدیل شود . بنابراین خطرات مرتبط با سلامتی که ناشی از قرار گرفتن مواد غذایی در معرض اشعه مایکروویو است نیز از بین می رود.

images 1663746890 - تعمیر سولاردام در کرج را به تابان سرویس بسپارید -

مهم ترین قطعات موجود در سولاردام کدامند؟

سولاردام از قطعات مختلفی تشکیل شده است که برخی از مهمترین این قطعات عبارتند از:

مقاومت ها

برای اینکه جریان برق دستگاه کنترل شود از قطعات الکتریکی در داخل دستگاه استفاده شده است که این قطعات با نام مقاومت سولاردام معروف بوده و منجر به افت ولتاژ نیز می شوند .مقاومت ها از آسیب های احتمالی به دستگاه در حین قطع شدن برق یا آتش سوزی با قرار گرفتن در عرض خازن ولتاژ بالا جلوگیری می کند.

سوئیچ روشنایی

برای اینکه بتوان داخل محفظه سولاردام آب و مواد غذایی در حال پخت را هنگامی که درب دستگاه بسته یا باز است کاملاً مشاهده کرد از سوئیچ روشنایی سولاردام می توان استفاده نمود و با روشن کردن داخل دستگاه دید را بیشتر نمود.

مگنترون

برای آن که بتوان از کاتد های داغ شده الکترون ها را به سمت آند مثبت که ولتاژ برق زیادی دارد هدایت کرد از مگنترون که شامل لوله تخلیه است استفاده می شود و برای پخت مواد غذایی از اشعه ی فرکانس بالای مگنترون استفاده می گردد.

رله های سولاردام

برای فراهم کردن جریان برق متناوب برای مدار ترانسفورماتور از رله های سولاردام استفاده می شود.

خرابی های رایج سولاردام شامل چیست؟

تکنسین های تابان سرویس به دلیل آنکه در دستگاه های سولاردام مختلفی را تعمیر می کنند با ایرادات رایج این دستگاه ها آشنایی داشته و رایج ترین خرابی های سولاردام را شامل موارد زیر می دانند:

1. روشن نشدن دستگاه

روشن نشدن سولاردام ممکن است به دلایل مختلفی مانند برق نداشتن پریز برق ، ایراد داشتن دوشاخه برق دستگاه یا فعال بودن قفل کودک باشد. برای برطرف کردن این مشکل لازم است منبع مشکل را شناسایی و آن را برطرف کنید. به عنوان مثال ، اگر مشکل از عدم وجود برق در پریز برق است باید دستگاه را به پریز برق دیگری متصل کنید .در صورت ایراد داشتن دوشاخه برق بهتر است دو شاخه را تعمیر یا تعویض کنید و در صورت فعال بودن قفل کودک آن را غیرفعال کنید.

2. عدم توانایی سولاردام در گرم کردن مواد غذایی

دلایلی که مانع گرم شدن مواد غذایی در سولاردام می شوند بسته نشدن درب دستگاه به دلیل خرابی درب، چربی گرفتن زیاده داخل سولاردام ، خراب شدن ترانس های خازن ، خرابی دیودها یا افزایش یا کاهش ولتاژ سیم ها می باشد.

3. مشاهده جرقه داخل سولاردام

جرقه زدن داخل سولاردام ممکن است به دلیل قرار دادن ظروف نامناسب در داخل دستگاه ایجاد شود . به همین دلیل نباید داخل این دستگاه ها از ظروف فلزی یا آبکاری شده با فلزات، فویل ، کیسه های مخصوص پخت مواد غذایی و ظروف استیل استفاده کنید.
از جمله عوامل دیگری که باعث جرقه زدن داخل سولاردام می شوند می توان به سوختگی دیودها، آسیب دیدن قفسه حفاظت و غیره اشاره نمود که نیاز است توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص بررسی شده تا منبع مشکل شناسایی و برطرف شود.

4. عدم چرخش سینی گردان داخل سولاردام

در صورتی که زیر سینی چرخان سولاردام با چربی و آلودگی پوشیده شده و کثیف شده باشد یا چرخ دنده های زیر صفحه شکسته باشند این صفحه گردان حرکت خود را از دست داده و دیگر قادر به چرخش نخواهد بود .
از جمله خرابی های شایع دیگر سولاردام می توان به عدم کارکرد دکمه های سولاردام ، خراب شدن قفل درب دستگاه، به گوش رسیدن سر و صدا از سولاردام در حین کار کردن، خاموش شدن سولاردام در حین کار و غیره اشاره نمود.

 تعمیر سولاردام ال جی در کرج ، تعمیر سولاردام سامسونگ در کرج و تعمیر انواع مایکروفر ، توسط تابان سرویس در منزل انجام می شود.
تلفن : ۰۹۱۲۱۶۷۵۱۲۰
www.tabanservice.com

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.