×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

images 1663758861 - اجاره کلایمر در همه شهرهای ایران با ایمن کلایمر -

دستگاه بالابری که در کشورمان با اسم کلایمر (Climber) شناخته می‌شود در اصلی یکی از تجهیزات دسترسی به فضاهای محیطی مختلف است. کلایمر برای دسترسی به سازه‌هایی که امکان رسیدن به آن‌ها سخت است طراحی شده است. همچنین از کلایمر می‌توان برای تعمیر، نقاشی، تمیز کردن، نصب کامپوزیت و غیره نیز استفاده کرد. در ادامه شما را با کلایمر و موارد مهم درباره آن آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

کلایمر چیست؟

کلایمر یا دستگاه بالا برنما یکی از تجهیزات دسترسی (Access Equipment) است و برای دسترسی به ساختمان و سازه‌های بلند مثل آپارتمان‌ها، پالایشگاه‌ها، پل‌ها، سدها، فرودگاه‌ها و غیره مورداستفاده قرار می‌گیرد. همین‌طور دیگر صنایع مختلفی که با ارتفاع سروکار دارند نیز از کلایمر برای کارهای مختلفی مثل نماکاری، سیمان‌کاری، تمیز کردن نما در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی استفاده می‌کنند. کلایمر یک جایگزین مناسب برای داربست فلزی است. علت این مسئله هم این است که کلایمر مزیت‌های مختلفی را در مقایسه با داربست دارد.

اجاره کلایمر

images 1663758911 - اجاره کلایمر در همه شهرهای ایران با ایمن کلایمر -

بئون شک اگر قبلا با کلایمر آشنا شده اید یا از این دستگاه استفاده کردید، شرکت ایمن کلایمر را می شناسید. ایمن کلایمر بهترین شرکت در زمینه اجاره کلایمر ایمن کلایمر یا قیمت مناسب می باشد. علاوه بر خرید کلایمر می‌توان این دستگاه‌ها را برای کارهای مختلف ساختمانی اجاره کرد. این مدل از کلایمرها دارای قابلیت جابجایی و نصب موقت هستند و می‌توان آن‌ها را بعد از تمام شدن کار به ساختمان دیگری منتقل کرد و یا همه تجهیزات مرتبط با آن را جمع کرده و به انباره‌ای مخصوص انتقال داد. کلایمرهای پرتابل به دلیل استفاده راحت و هزینه پایین‌تر بیش‌تر از دیگر کلایمرها مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای اجاره کلایمر در کرج و دیگر شهرهای ایران با ما در تماس باشید.

انواع کلایمر

به‌طورکلی کلایمرها به دو نوع تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • کلایمر دستی یا مکانیکی
  • کلایمر برقی

هرکدام از انواع مختلف کلایمرها دارای کاربرد مخصوص خود هستند اما در حالت کلی به دلیل ساده بودن روند استفاده از کلایمرهای برقی، در اکثر مواقع استفاده از این کلایمر را ترجیح می‌دهند. در این بخش و در ادامه در نظر داریم که شما را با انواع کلایمر که جایگزین اصلی داربست‌های فلزی است آشنا کنیم.

کلایمر مکانیکی

کلایمر مکانیکی یا دستی یکی از مدل‌های ساده بالابر است که به‌عنوان جایگزین داربست مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این نوع کلایمر حرکت سبد با کمک نیروی دست انجام می‌شود. کارگران وینچ متصل به سیم‌های نگه‌دارنده بالابر را می‌چرخانند و از این طریق باعث به حرکت درآمدن کلایمر می‌شوند. با استفاده از نیروی دست و چرخاندن وینچ می‌توان به‌راحتی کلایمر را به سمت بالا یا پایین حرکت داد. در حالت عادی کلایمرهای مکانیکی نمی‌توانند به‌صورت عرضی به‌طرف چپ یا راست حرکت کنند که به همین دلیل و سخت بودن کار با این نوع کلایمر، نمی‌توان از آن‌ها در ساختمان‌های بسیار بلند استفاده کرد. اگرچه این مدل از کلایمر را می‌توان به‌راحتی در ساختمان‌های کم ارتفاع یا رسیدن به طبقه‌های پایینی ساختمان استفاده کرد. همچنین می‌توانید از کلایمرهای دستی بزرگ برای جابجایی دستگاه‌های فوم بتن کارفرما نیز استفاده کرد.

کلایمر برقی

کلایمر برقی یکی از مدل‌های رایج کلایمر است که بهترین جایگزین برای داربست و برای نگهداری از نمای ساختمان‌های بلند است. این کلایمر با استفاده از سیستم الکتروموتور کار می‌کند. در این نوع کلایمر از سیستم موتور برقی برای بالا بردن یا پایین آوردن سبد استفاده می‌کنند. کارگران می‌توانند با کمک کلیدهای خاص این کلایمر را به سمت موردنظر خود هدایت کنند. استفاده از کلایمر برقی بسیار راحت‌تر از کلایمر دستی است و مهم‌ترین نکته این است که می‌توانید این کلایمر را در جهت‌های مختلف نیز به حرکت درآورید.

اجزای کلایمر

  • وینچ های کشنده کلایمر
  • سیم‌های بکسل
  • تابلو برق
  • سازه‌های نگه‌دارنده کابین
  • وزنه‌های تعادل

مزایای کلایمر

  • افزایش سرعت پیشرفت پروژه
  • هزینه‌های پایین‌تر در مقایسه با داربست
  • ایمنی و اطمینان بالا
  • افزایش کیفیت کار

عوامل تعیین‌کننده قیمت کلایمر

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت کلایمر، برند و کشور تولیدکننده آن است. کلایمرهای تولید داخلی قیمت متفاوتی با کلایمرهای اروپایی و آسیایی دارند. همچنین علاوه بر برند و کشور سازنده عوامل دیگری مثل میزان ظرفیت موتور، طول پلتفرم، نوع کلایمر، کیفیت ساخت، میزان تورم، قیمت مواد اولیه ساخت و غیره نیز می‌توانند بر روی قیمت نهایی کلایمر تأثیر بگذارند.

مهم ترین نکات خرید کلایمر

با در نظر گرفتن اهمیت کلایمر و حساسیت‌هایی که در استفاده از این دستگاه وجود دارد باید به نکات خاصی در زمان خرید کلایمر دقت کنید چراکه این دستگاه با امنیت کاری انسان‌ها رابطه مستقیمی دارد و هر نوع انتخاب غلط یا ایراد در دستگاه باعث به خطر افتادن جان افراد می‌شود. ازجمله مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان اجاره کلایمر یا خرید آن در نظر داشته باشید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام دادن خرید خود از یک مجموعه معتبر، حرفه‌ای و معروف
  • خرید کلایمر با ارائه ضمانت و خدمات بعد از فروش و گارانتی معتبر
  • بررسی کردن سالم بودن دستگاه و تست کردن عملکرد آن
  • نصب کلایمر حتماً باید به‌وسیله افراد متخصص در این حیطه انجام شود.
  • بررسی کردن سیستم ترمزهای ایمنی کلایمر
  • اطمینان پیدا کردن از محکم و بادوام بودن اتصال‌های دستگاه

کاربرد دستگاه کلایمر

دستگاه‌های کلایمر دارای کاربردهای مختلف و مهمی هستند و نقش مهمی را در نگهداری نمای ساختمان و سازه‌های مختلف ایفا می‌کنند. تمیزکاری نمای ساختمان و برج‌های بلند ازجمله مشکلاتی است که می‌توان با کمک کلایمر از روند سخت و هزینه‌بر آن خلاص شد. از دیگر کاربردهای کلایمر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دسترسی راحت به نمای ساختمان‌های مرتفع
  • نگهداری و تعمیر نمای ساختمان و سازه‌های مختلف
  • تمیز کردن نمای ساختمان‌های مختلف
  • امکان طراحی و نقاشی طرح‌های مختلف در نمای ساختمان
  • قابلیت نصب راحت کامپوزیت پنل
  • بازسازی دوباره نمای ساختمان‌های مرتفع و بلند

بدون کلایمرها نمی‌توان کارهای مختلفی مثل نگهداری، نظافت و تمیز کردن بخش‌های محیطی ساختمان‌های مرتفع و بلند را به‌راحتی انجام داد. کلایمرها علاوه بر این‌که می‌توانند دسترسی کارگران به قسمت‌های مختلف ساختمان را ایجاد کنند بلکه از آن می‌توان برای جابجا کردن مصالح و تجهیزات کوچک مثل دستگاه فوم بتن کوچک نیز استفاده کرد. این دستگاه برای انجام دادن تعمیرات نمای ساختمان کاربرد دارد.

معرفی بهترین شرکت برای اجاره کلایمر

کلایمرها بر اساس نوع پروژه و احتیاج کارفرما به‌وسیله کارشناسان و متخصصان این حیطه انتخاب‌شده و به افراد پیشنهاد می‌شوند. کلایمرها به دو حالت فروش و یا اجاره در اختیار افراد قرار می‌گیرند. شرکت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند اما اگر می‌خواهید از کار نهایی و کیفیت کار خود راضی باشید حتماً خرید یا اجاره کلایمر را با استفاده از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای انجام دهید. یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در این حیطه که خدمات مختلف کلایمر را به سراسر کشور ارائه می‌دهد، شرکت ایمن کلایمر است. این شرکت با کارکنان متخصص و باتجربه خود خدمات مختلف کلایمر را به شهرهای مختلف در ایران عرضه می‌کند. ایمن کلایمر انواع کلایمرهای ایرانی و خارجی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. این شرکت تاکنون در بیش از 1200 پروژه با موفقیت و بدون داشتن تلفات مشارکت کرده است و به علت خدمات باکیفیت خود موفق به دریافت چندین لوح تقدیر شده است. اجاره کلایمر با ایمن کلایمر دارای مزیت‌های مختلفی مثل کیفیت بالای مدل‌های کلایمر، قیمت مناسب و اقتصادی، تنوع مدل‌های کلایمر و ارائه کلایمر در سراسر کشور است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای فروش یا اجاره کلایمر از شرکت‌های حرفه‌ای و معتبر مثل ایمن کلایمر کمک بگیرید.

سخن پایانی

در این نوشتار درباره کلایمر و سؤالات رایج درباره آن صحبت کردیم و سعی کردیم شما را با کاربرد و مزیت‌های آن آشنا کنیم. تمامی ساختمان و سازه‌های بلند برای نگهداری نما، انجام دادن تعمیرات و دسترسی به بخش‌های مختلف به کلایمر احتیاج دارند. همین‌طور کلایمرها بهترین جایگزین برای داربست محسوب می‌شود و هزینه‌های پایین‌تری را نیز دارند. شما می‌توانید از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای اقدام به خرید یا اجاره کلایمر کنید و از این طریق هزینه‌های خود را به‌طور قابل‌توجهی کاهش دهید. توصیه می‌کنیم برای این کار از شرکت‌های شناخته‌شده و معتبر مثل ایمن کلایمر استفاده کنید تا از این طریق بتوانید بهترین کلایمر را باقیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.