×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

images 1664368353 - طراحی سایت و سئوی آن -

یکی از مهم ترین قدم هایی که برای ورود به دنیای مجازی باید برداشته شود طراحی سایت و سئوی آن است.

برای همین به عنوان یک کسب و کار یا شرکت خصوصی در صورتی که به دنبال افزایش حضور موثر خود در دنیای دیجیتال باشید، باید تمام تلاش خود را برای طراحی یک وبسایت منحصر به فرد و سئوی آن به کار برید تا بتوانید در رتبه های برتر در موتورهای جستجو ظاهر شوید.

اما سوال این است که آیا طراحی سایت و سئو یا بهینه سازی آن کار ساده است یا این که نیاز به افراد متخصص برای دست یافتن به این اهداف می باشد؟

به طور حتم در صورتی که نیاز به طراحی تخصصی وبسایت و ارتقای جایگاه آن در گوگل داشته باشید، باید از یک و حتی چند تیم تخصصی برای طراحی وبسایت و بهینه سازی آن استفاده کنید. تا توان دست یافتن به اهداف شرکت یا سازمان خود در راه اندازی یک وبسایت تخصصی را داشته باشید.

چرا طراحی سایت و سئوی آن مهم است؟

اگر هدف شما جذب کاربر یا مشتری در دنیای واقعی است، با توجه به گسترش استفاده از وسایل هوشمند، می توان موفق به جذب مشتری با روش های مختلفی شد.

یکی از بهترین و ساده ترین این روش ها جذب کاربران در فضای مجازی با راه اندازی یک وب سایت تخصصی می باشد. برای همین است که شاهد افزایش مداوم تعداد سایت های فروشگاهی، شرکتی و سایت های ارائه دهنده خدمات مختلف (مانند سایت های آنلاین فروش بیمه، سایت های ارائه دهنده خدمات فروش ملک، ساختمان یا انواع کالا و محصولات) هستیم.

به عنوان یک فعال اقتصادی یا یکی از صاحبان مشاغل تولیدی یا خدمات در صورتی که توان جذب کاربران را در دنیای مجازی داشته باشید، می توانید آن ها را به مشتریان همیشگ خود تبدیل کرده و از این راه موفق به پیشرفت و کسب سود بیشتر شوید

برای همین است که طراحی سایت در عصر دیجیتال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما سوال این است که آیا طراحی سایت به تنهایی کفایت می کند، یا این که باید تمهیدات دیگری برای ربودن گوی سبقت از رقبا اندیشیده شود.

در پاسخ به این سوال است که اهمیت سئوی سایت مشخص می شود:

سئو سایت و بهینه سازی آن

سئو در واقع برگرفته از کلمه seo است. SEO مخفف سه کلمه انگلیسی است که عبارت هستند از: “Search engine optimization”. می توان گفت که سئو در واقع به معنی بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل یا سایر موتورهای جستجو است.

با توجه به این که طراحی وب سایت بدون دست یافتن به جایگاه برتر در موتورهای جستجو ممکن است که نتیجه مطلوب را به دنبال نداشته باشد، سئو به دلیل نقشی که در بهینه سازی رتبه سایت دارد نقش بسیار مهمی در جذب کاربران دارد.

این اهمیت به اندازه ای است که ممکن است یک شرکت صدها میلیون و حتی میلیاردها تومان برای ارتقای رتبه خود در موتورهای جستجو و سئوی آن هزینه کند.

به همین دلیل است که به عنوان یک فرد یا شرکت باید به طور هم زمان به طراحی و سئوی سایت اهمیت بدهید تا بتوانید موفق به جذب کاربران و به دست یافتن به اهداف خود در دنیای مجازی شوید.

images 1664368404 - طراحی سایت و سئوی آن -

نکات سئو در طراحی سایت

یک سئو و بهینه سازی موفق وقتی جواب می دهد که از همان مراحل اولیه طراحی کلیه فاکتورهای موثر بر کسب جایگاه برتر در موتورهای جست و جو را در نظر بگیرید.

این بدان معنا است که حتی قبل از شروع به طراحی سایت باید به سئو و بهینه سازی آن اهمیت داد. اما چگونه؟ چه فاکتورهایی را به این منظور باید مدنظر قرار داد؟

افراد متخصص و دارای تجربه کافی در طراحی سایت می توانند شما را در این راه یاری کنند. این افراد با ارائه راهنمایی های لازم از زمان انتخاب نام دامنه تا زمان انتخاب هاست و در کلیه مراحل توسعه وبسایت تلاش خواهند کرد تا کلیه این نکات و فاکتورهای مهم در سئوی آن را در نظر داشته باشند تا در نهایت موفق به جذب کاربران بیشتری شوند.

البته این کار چندان ساده ای نیست و شاید برای دست یافتن به اهدافی که در کسب و کار خود دارید نیاز به زمان و صرف هزینه باشد، اما در هر صورت با توجه به حساسیت موقعیت شغلی یا اهدافی که در توسعه وب سایت دارید امکان رسیدن به جایگاه های برتر در گوگل یا سایر موتورهای جستجو وجود دارد.

شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئوی آن

ممکن است یک شرکت طراحی وب سایت به تنهایی بتواند خدمات سئو و پشتیبانی از وب سایت را به مشتری های خود ارائه دهد. در این صورت می توانید از کلیه این خدمات به صورت یکجا بهره مند شوید.

اما در مواردی نیز دیده می شود که طراحی و کدنویسی سایت توسط یک مجموعه انجام می شود و کارهایی مانند تولید محتوا یا بهینه سازی آن با انجام کارهایی مانند جستجوی کلمه کلیدی و تنظیم تقویم محتوایی توسط گروه های مختلف انجام می شود.

شرکت های مختلفی هستند که در تهران یا شهرستان ها می توانند به ارائه این خدمات بپردازند. برای همین در صورت نیاز به این خدمات به عنوان یک کارفرما می توانید از خدمات هر یک از این شرکت ها استفاده کنید.

البته بسیار مهم است که قبل از استفاده از خدمات یک شرکت طراحی سایت، به سابقه کاری و تجربه هایی که در انجام کارهای موفق با ارائه خدمات طراحی سایت به دیگران داشته است توجه کنید. پس از آن امکان مقایسه مهارت و توانایی های شرکت های مختلف و انتخاب بهترین شرکت طراحی و سئوی وبسایت را خواهید داشت.

لازم به ذکر است که شرکت طراحی وب سایت نبض نت یکی از شرکت های فعال در این حوزه است که می تواند در صورت نیاز شهروندان محترم اطلاعات لازم را در مورد نحوه طراحی وب سایت و سئو یا بهینه سازی آن در اختیار آن ها قرار دهد.

برای همین می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد مراحل طراحی سایت و هزینه لازم برای دریافت خدمات طراحی و سئوی سایت با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.