پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی دستگاه های مناسب برای کلینیک های زیبایی
    07 مهر 1401 - 21:24
    شناسه : 207487
    0

    این مقاله در خصوص معرفی چند ورد از دستگاه ها و تجهیزاتی می باشد که امروزه در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد . اگر که قصد دارید کلینیک زیبایی خود را مجهز تر نمایید یا اینکه به تازگی قصد دارید کلینیک زیبایی تاسیس کنید این مقاله میتواند برای شما بسیار مفید باشد پس با ما همراه باشید

    پ
    پ

    word image 207487 1 - معرفی دستگاه های مناسب برای کلینیک های زیبایی - زیبایی

    تجهیزات مورد نیاز کلینیک های زیبایی چیست ؟

    برای تاسیس کلینک زیبایی و انجام خدمات زیبایی دستگاه هایی هستند که وجود آنها در محل شما ضروری می باشد که در ادامه آنها را با هم بررسی میکنیم . اولین دستگاه و مهمترین دستگاهی که در اکثر کلینیک های زیبایی یافت میشود دستگاه های لیزر و رفع موهای زائد می باشد دستگاه های رفع موهای زائد می توانند جهت از بین بردن دائمی موهای زائد در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار گیرند که خود شامل چندین مدل از برندهای مختلف می باشد .

    دستگاه های جوانسازی پوست که شامل مواردی همچون هایفو، آراف فرکشنال ، لیزر CO2 فرکشنال ، پلاسما ، کربوکسی و میکرودرم ابریژن و … اشاره کرد.

    دستگاه های لاغری : سومین دسته از دستگاه های تخصصی زیبایی پوست ومو ، دستگاه های لاغری هستند که محبوبیت بسیار زیادی بین مراجعین کلینیک های زیبایی دارند از مشهورترین تکنولوژی های لاغری می توان کرایو ، کویتیشن ، آراف ، هایفو ، وکیوم و ویبراسیون را نام برد.

    هایفوتراپی چیست؟

    دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد.این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم می گذرد و خود درم و چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد.

    هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

    امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود در مدت زمان دو تا سه ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.تقریبا ۱۱ سال است که  هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

    هیدروفیشیال

    هیدروفشیال چیست و کاربرد هیدروفیشیال :فیشیال در واقع یک روش درمانی برای مشکلات پوستی که به کمک این روش منافذ پوست پاکسازی میشود و سلول های مرده روی سطح پوست از بین می روند. فیشیال پوست در چند مرحله انجام میشود که موجب جوانسازی و تغذیه پوست مناسب پوست صورت شده و تقریبا تمامی مشکلات پوستی را برطرف می سازد.

    دستگاه هیدروفشیال یک دستگاه میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان میباشد که برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پاکسازی کامل پوست را انجام میدهد و این دستگاه در کلینیک های زیبایی کاربرد دارد.

    معرف دستگاه پلاژن ۳ هندپیس

    word image 207487 2 - معرفی دستگاه های مناسب برای کلینیک های زیبایی - زیبایی

    دستگاه پلاژن بی شک یکی از پرکاربردترین دستگاه در زمینه پوست و زیبایی می باشد. بدون تردید داشتن اعمالی مثل لایه برداری و پاکسازی، رفع چین و چروک، تقویت پوست و تغذیه و آبرسانی و شاداب سازی آن که احتیاج به زمان زیاد و استفاده از محصولات گوناگون دارد اما با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست پلاژن این مشکل برای همیشه حل می شود.
    دستگاه پلاژن سه هندپیس در کلینیک های زیبایی ، سالن داران و حتی مصارف خانگی کاربرد فراوانی دارد

    دستگاه هیدروفشیال ۷ کاره

    word image 207487 3 - معرفی دستگاه های مناسب برای کلینیک های زیبایی - زیبایی

     دستگاه های هیدروفشیال هفت کاره از بهترین دستگاه های مخصوص پاکسازی پوست صورت هستند. مراحل پاکسازی پوست صورت در این دستگاه ها بوسیله ی انواع دسته های پر قدرت دستگاه انجام می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای درمانهای پوستی همچون پاکسازی، جوانسازی، لیفت، از بین بردن جای اسکار، لک و تیرگی، جوشهای سر سیاه، لایه برداری پوست و برداشت سلولهای مرده پوست، افزایش رطوبت و شفافیت و آبرسانی پوست، احیا و تقویت پوست از طریق جذب مواد، کاهش افتادگی و شلی پوست و کاهش چین و  مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه هفت کاره هیدروفیشیال آکواجت موتورسنگین یکی از جدیدترین مدل های مراقبت و زیبایی پوست صورت و بدن میباشد که توسط مجموعه ورنا طب قابل عرضه به تمام مشتریان عزیز در سراسر کشور عزیزمان ایران هست ، این مدل یکی از بهترین دستگاه های موجود در دنیا بوده که توسط کشور کره جنوبی تولید شده است .

    اسمارت فشیال

    دستگاه فیشیال اسمارت آیس بلو Smart Ice Blue یکی از جدیدترین و متفاوت ترین دستگاه های فیشیال تخصصی می باشد که تفاوت عمده ی آن با دیگر دستگاه های فیشیالی مانند هیدروفیشیال، آکوافیشیال و … در دیزاین کاملا جذاب و تغییر یافته خود همچنین داشتن هندپیس آنالیز آن می باشد که می توان این دستگاه را با اسم “هیدرو آنالیز” نیز شناخت. سیستم مدیریت هوشمند پوست آیس بلو (که از این پس با عنوان ’’این محصول‘‘ مورد اشاره قرار می گیرد)، ابزاری برای جمع آوری عکس های دیجیتال از پوست می باشد که رزولوشنی بالا و معادل ۱۰ میلیون پیکسل دارند، این عکس ها به کمک دوربین های عکسبرداری در طیف میکرو تهیه شده و  با تکنولوژی تصویربرداری در سه طیف نوری ترکیب می شوند، برای  این کار از متدهای تشخیص و آنالیز موتور اصلی هوش مصنوعی،  آیتم های دقیق ۸ بعدی برای تشخیص مشکلات پوستی، و بر مبنای نتایج تشخیصی برنامه مراقبت و و زیبایی طراحی شده بر مبنای سلایق مشتری و نیز توصیه های هوشمندانه ارائه شده از سوی محصولانت حرفه ای مراقبت از پوست استفاده می شود؛ و با تکنیک هایی مانند ’’ التراسونیک شول نایف‘‘، ’’بابل‘‘، ’’نانواتمیزیشن‘‘، ’’موج التراسونیک‘‘، ’’فرکانس رادیویی گلد‘‘، ’’ترمیم آیس‘‘ و سایر موارد ترکیب می شوند، شش عملکرد در زمینه زیبایی با تنظیمی در سطح بالا به شکل جامع پوست را مدیریت نموده و نتایج تکنیک تشخیص پوست A1 را با محصولات مراقبت از پوست و سایر محصولاتی از این نوع ترکیب می کنند، و بدین ترتیب دستگاهی کامل و چندکاره برای شناسایی و مدیرت پوست ابداع می کنند. درمان با این دستگاه به صورت سرپایی و بدون درد انجام می شود. حلقه درمان بر روی ناحیه بدن قرار می گیرد که بدون نیاز به درآوردن لباس درمان می شود. تماس مستقیم با پوست ضروری نیست. قدرت پالس به صورت جداگانه با توجه به تصویر بالینی تنظیم می شود.

    هایفو ۴ بعدی بلک اولترا

    word image 207487 4 - معرفی دستگاه های مناسب برای کلینیک های زیبایی - زیبایی

    هایفو ۴ بعدی از یک درمان غیرتهاجمی صورت، بدن و واژن استفاده می کند که انرژی را در لایه لایه و فیبر عضلانی در عمق از پیش تعیین شده متمرکز می کند، که می تواند رفع چین و چروک، جوانسازی پوست را انجام دهد. درمان فرم دهی، درمان کاهش وزن و سفت کردن واژن با نتایج شگفت انگیز نیز از موارد درمانی این دستگاه به شمار می رود .
    ترکیبی از فناوری ۴D HIFU + واژینال HIFU 4D HIFUtechnology و + رادار حکاکی فناوری هایفو ، ارائه عملکرد متفاوت برای دستیابی به مناطق بیشتری در بدن، امکان درمان گسترده تر و موثرتر را فراهم می کند. این تکنولوژی بدون جراحی، بدون خونریزی، بدون چاقو، بدون اسکار، بدون ضربه و ایمنی بالا است و به نوسازی بافت پوست، بازگرداندن روشنایی، سفت شدن و رفع چین و چروک کمک می کند.درمان با فناوری HIFU واژن ۳۶۰ درجه برای حل این مشکل کار می کند

    خرید تجهیزات و دستگاه های زیبایی

    اگر برای شما نیز سوال است که از چه مجموعه یا شرکتی میتوانید دستگاه های به روز و اورجینال زیبایی لیزر، جوانسازی ، لاغری و … را خریداری نمایید در پاسخ میتوان اشاره نمود که مجموعه ورنا طب با نشانی وب سایت (vornateb.com) میتواند یکی از بهترین انتخاب های برای شما باشید زیرا که این مجموعه علاوه بر قیمت های مناسب و پشتیبانی قوی خدمات پس از فروش ده ساله نیز دارد و محصولات خود را تا یکسال گارنتی می نماید پس با خیال آسوده میتوانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید تا زا مشاوره تخصصب آنها بهره ببرید تا یک خرید مطمئن و عالی برای کلینیک زیبایی خود داشته باشید .

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.