×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

یکی از خوراکیهای محبوب و لذیذ در بین بچه ها میوه خشک شکلاتی می باشد که طرز تهیه بسیار راحتی داشته و شما می توانید به راحتی در منزل این محصولات را تهیه کنید و با استفاده از این محصول موجب حفظ سلامت بدن خود و کودکان تان شوید.

برای تهیه میوه خشک شکلاتی شما باید ابتدا بهترین و رسیده ترین نوع میوه تازه و سالم و خریداری کنید پس از شستشوی میوه ها با استفاده از یک چاقو آشپزخانه تیز آنها را به صورت ورقه های نازک برش بزنید و پس از آن ورقه های میوه را درون یک سینی قرار دهید و سینی را در مقابل نور مستقیم خورشید بگذارید و اجازه دهید که آب اضافه آن گرفته شود.

زمانی که میوه ها کاملا خشک شدن آنها را درون مکانی خنک قرار دهید و در زمان استفاده مقداری از شکلات را بر روی آن بریزید و اجازه دهید که شکلات کاملا به سطح میوه بچسبد.

word image 207488 1 scaled - میوه خشک شکلاتی صادراتی -

قیمت این محصولات بر اساس عوامل مختلفی در بازار تعیین و تصویب می شود و شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این محصول به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و پس از استعلام قیمت روز این کالا محصولات مورد نیازتان را با قیمت مناسب خریداری کنید و خرید اقتصادی انجام دهید و با خرید مستقیم و بدون واسطه از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و اضافی معاف خواهید شد.

وب سایت اینترنتی و آنلاین آراد برندینگ با هدف جلب اعتماد مشتریان و خریداران در سراسر کشور محصولاتی را به فروش می رساند که دارای طعم لذیذ و کیفیتی بی نظیر هستند و شما با مراجعه به این مجموعه می توانید محصولاتی را که نیاز دارید به راحتی خریداری کنید پس از آن که سفارش خود را در این وبسایت ثبت کنید، محصولات برای شما ارسال می شوند.

میوه خشک شکلاتی

شرکتهای تولید کننده معتبر که در زمینه تولید انواع میوه خشک فعالیت دارند ساده ترین طرز تهیه را برای تولید این محصول در نظر گرفته اند و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته توانسته محصولاتی مرغوب و درجه یک را به دست خریداران و مشتریان برسانند.

معمولاً برای تهیه میوه خود از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده اند این محصولات در محیطی کاملا بهداشتی تهیه می شود به همین علت مورد استقبال واقع شده و محصولات تولید شده از طعم و مزه بسیار لذیذی برخوردار هستند و اگر شما می خواهید بدن سالم داشته باشید و از مبتلا شدن به بیماریهای مختلف در امان بمانید نباید از مصرف میوه خشک غافل شوید.

word image 207488 2 scaled - میوه خشک شکلاتی صادراتی -

لذیذترین و خوشمزه ترین نوع تنقلات سالم موجود در بازار میوه خشک شکلاتی و کنسانتره میوه می باشد که به دلیل ظاهر زیبا و طعم عالی نظر افراد زیادی را برای خرید جلب کرده است و افراد زیادی برای خرید تشویق و ترغیب می شوند این محصولات از طعم بسیار لذیذی برخوردار هستند و به دلیل آن که دارای فیبر بسیار زیادی می باشند تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکرد دستگاه گوارش دارند.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که برای انجام کارها و فعالیتهای روزانه و روزمره خود نیاز به انرژی زیادی دارید بهتر است از این محصولات همچون سیب خشک استفاده کنید و با مصرف این محصول میزان انرژی مورد نیاز بدن تان را به راحتی دریافت کنید و بدنی سالم و سلامت داشته باشید این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و از ابتلای افراد به بیماری خطرناک سرطان پیشگیری می‌ کند.

میوه خشک مخلوط صادراتی

همانطور که می دانید میوه خشک شده مخلوط از قدیمی ترین نمونه خوراکی ها و تنقلات هستند و امروزه انواع میوه خشک صادراتی بسته بندی شده با تنوع بالایی برای مصارف داخلی و صادرات به سایر کشورها و ارز آوری تهیه و توزیع می شوند که در اینجا قرار است به مشخصات، انواع و خواص نهفته در این خوراکیهای مفید و مغذی بپردازیم.

می توان گفت که همه ما به نحوی انواع مختلفی از میوه های خشک شده را در برنامه غذایی خود مصرف می کنیم و اگرچه ممکن است شما فکر کنید که میوه خشک استفاده نمی کنید در حالی که انواع آلوی خورشی، کشمشها و برخی از خشکبارهای مختلف که بیشتر جنبه غذایی دارند نیز نوعی میوه خشک محسوب می شوند که ما به طور مرتب در تهیه غذاهای متنوع مورد استفاده قرار می دهیم.

word image 207488 3 - میوه خشک شکلاتی صادراتی -

جالب است بدانید که میوه خشک صادراتی از اولین و محبوب ترین نمونه تنقلات و خوراکیها محسوب می شوند که در گذشته بیشتر به روشهای سنتی تهیه می شدند و استفاده از نور و گرمای آفتاب برای تهیه انواع میوه های خشک شده رایج بوده و بعدها با آگاهی هر چه بهتر و بیشتر از خواص درمانی بیشمار و ارزش غذایی بالایی که در این خوراکیها نهفته است سبب شد که مراکز مختلفی به روشهای صنعتی و در حجم بالاتری انواع مختلف میوه ها را خشک کرده و در دسترس عموم قرار دهند.

امروزه انواع مختلفی از میوه ها با تنوع بالاتری به روشهای خانگی و یا صنعتی خشک شده و به صورت تک میوه و یا ترکیب میوه های مختلف در بسته بندیهای کادویی و یا معمولی به شکل بسته های پاکتی، کاغذی، مشمایی و ظروف یکبار مصرف و در نوع شیک تر و مجلسی در بسته های فلزی و چوبی تهیه و توزیع می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.