شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید شیر خشک بدنسازی اسکیم
    07 مهر 1401 - 22:31
    شناسه : 207495
    0

    نوزادان از ترکیب لاکتوز به عنوان تنها کربوهیدرات و اولین ماده غذایی به فراوانی استفاده می نمایند که باعث رشد و تکثیر اسید لاکتیک مفید در سیستم گوارشی می شود و مبارزه با اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد.

    پ
    پ

    اطلاعاتی درباره خواص شیر خشک ارائه گردید در این مطلب با کاربرد شیر خشک رژیمی بیشتر آشنا خواهید شد.

    شیر دارای کربوهیدرات می باشد که لاکتوز جزو ترکیبات کربوهیدرات شیر به حساب می آید و حدود 54 درصد مقدار مشخص از مواد جامد بدون چربی شیر می باشد و همچنین مقادیری از الیگوساکاریدها، گالاکتوز، گلوکز دارند تحیقاتی که طی سالهای اخیر توسط مجموعه های همکار شرکت آراد برندینگ درباره ترکیبات شیر و ماست یونانی تهیه شده است نشان می دهد که گالاکتوز موجود در شیر نقش منحصر به فردی در رشد سلولهای مغزی نوزادان ایفا می نماید.

    word image 207495 1 scaled - خرید شیر خشک بدنسازی اسکیم -

    نوزادان از ترکیب لاکتوز به عنوان تنها کربوهیدرات و اولین ماده غذایی به فراوانی استفاده می نمایند که باعث رشد و تکثیر اسید لاکتیک مفید در سیستم گوارشی می شود و مبارزه با اختلالات گوارشی را بهبود می بخشد.

    هضم لاکتوز در معده و روده انسان دارای سرعت پایین می باشد و در مقایسه با هضم گلوکز، فروکتوز می تواند از این ماده غذایی با ارزش برای رژیم غذایی دیابتیها استفاده نمود و از مزیت فوق العاده پودر شیر استفاده نمود.

    بدن برخی افراد به دلیل کاهش سطح لاکتوز با متابولیزه شدن این ماده واکنش نشان می دهند که به این شرایط، ناپایداری لاکتوز نام می دهند.

    این اختلال در بدن افراد ایجاد مشکل می کند و افراد مبتلا به عدم پایداری لاکتوز می توانند در رژیم غذایی خود یک وعده غذایی با 250تا 500 میلی لیتر شیر را مصرف نمایند.

    از دیگر مواد موجود در پودر شیر به چربی آن می توان اشاره داشت که در غذاها و فراورده های لبنی باعث ظاهر بی نظیر، بافت، طعم و مزه و سیری پذیری این غذاها می باشند.

    چربی شیر منبع انرژی و اسیدهای چرب ضروری در شیر و ویتامینهای محلول در چربی موجب بسیاری از واکنشهای شیمیایی که به منظور ارتقا سطح سلامت انجام می شود.

    فروش شیر خشک اسکیم

    اگر شما برای خرید شیرخشک 400 گرمی به نمایندگی های معتبر توزیع کننده مراجعه کنید، بی شک خرید خود را به شکل مستقیم انجام داده اید در این حالت کلیه فروشندگان واسطه حذف می شوند و سود ناشی از وجود این فروشندگان نیز از قیمت نهایی مورد پرداخت مشتریان کم می شود.

    word image 207495 2 - خرید شیر خشک بدنسازی اسکیم -

    نمایندگی های فروش شیر خشک اسکیم باید در درجه اول سبد کالایی خود را از با کیفیت ترین محصولات انباشته سازند و صد البته مبالغ مناسبتری را نیز به نسبت نرخ عادی بازار برای فروش این اجناس لحاظ کنند

    ناگفته نماند که مراجعه کردن به نمایندگی های شیر خشک برای خرید مستقیم، فقط مخصوص زمانی می باشد که شما تمایل داشته باشید این محصولات را در حجم زیاد بخرید. اگر شما تمایل به خرید تکی این محصولات دارید، بهتر است که برای تهیه شیر خشک، روش های دیگری را اتخاذ فرمایید.

    نمایندگی های عرضه کننده شیر خشک در بازار امروز، متعدد هستند و رقابت سنگین و شیرینی که بین این نمایندگی های توزیع کننده شکل گرفته، باعث رشد هر چه بیشتر صنعت تولید شیرخشک اسکیم معمولی در کشورمان خواهد شد. هر یک از این نمایندگی ها در عصر امروز، بر این سعی و تلاش می باشند که شرایط مناسبتری را برای مشتریان خود فراهم کنند و بتوانند قسمت اعظم بازار را به نفع خود تغییر دهند. برای انتخاب بهترین نمایندگی توزیع کننده شیر خشک، حتما با افراد متخصص و آگاه در این رابطه مشورت داشته باشید. مشورت کردن با افرادی که قبلا نسبت به تهیه شیر خشک اقدام نموده و رضایتشان از هر حیث جلب شده است نیز می تواند مثمر ثمر باشد.

    خرید شیر خشک بدنسازی

    همان طور که گفته شد از پودر شیر خشک نیدو به دلیل مقوی و مغذی بودن آن، برای تامین انرژی و کالری مورد نیاز بدن ورزشکاران استفاده می کنند.

    word image 207495 3 - خرید شیر خشک بدنسازی اسکیم -

    خوب است بدانید که خرید شیر خشک بدنسازی به دلیل قیمت مناسبی که دارد انتخاب و گزینه خوبی برای تامین کالری مورد نیاز ورزشکاران و بدنسازان حین تمرین یا بعد از آن می باشدهمچنین به عنوان یک مکمل پروتئینی غنی، برای تامین کالری مصرفی روزانه بدنسازان به شمار می رود که با استفاده از آن ورزشکاران با توجه به میزان نیاز خود از این پودر، مکمل پروتئینی تهیه نموده و مصرف می کنند.

    از دیگر مزیت آن می توان به استفاده از پودر شیر خشک برای چاقی صورت اشاره نمود که مصرف آن برای این امر بسیار تاکید شده است. ولی در مصرف آن به این نکته توجه داشته باشید که این پودر به دلیل کالری و پروتئین بالایی که دارد چاق کننده است و اگر در استفاده از آن زیاده روی کنید دچار چاقی خواهید شد. پس هنگام مصرف آن از ورزش کردن غافل نشوید تا از عوارض چاقی در امان بمانید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.