پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۲ مدل از بهترین مایع لنز های خوب خارجی حاضر در بازار ایران
    09 مهر 1401 - 14:30
    شناسه : 207594
    0

    اگر شما هم تمایل به خرید مایع لنز خوب دارید، قطعا با نمونه های متفاوتی در بازار روبرو می شوید. در زیر می توانید ۲ مدل از بهترین مایع لنز خوب خارجی فروشگاه ویتالوکس را مشاهده نمایید که با قیمت و کیفیت مناسبی ارائه می شوند:

    پ
    پ

    word image 207594 1 - 2 مدل از بهترین مایع لنز های خوب خارجی حاضر در بازار ایران -

    خرید مایع لنز کار بسیار حساسی است. از همین رو نیاز است تا با نمونه های موجود در بازار و ویژگی های آنان آشنا باشید. همچنین بسیار مهم است تا خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا مایع لنزهای مرغوب در اختیار شما قرار دهند. در ادامه ۲ مدل از بهترین مایع لنز خوب خارجی حاضر در بازار ایران خدمتتان معرفی می شود که خریداران زیادی را به سمت خود جلب نموده اند. این موارد به شما کمک می نمایند تا سلامت چشم های خود را تضمین نمایید.

    خرید مایع لنز خوب:

    اگر شما هم تمایل به خرید مایع لنز خوب دارید، قطعا با نمونه های متفاوتی در بازار روبرو می شوید. در زیر می توانید ۲ مدل از بهترین مایع لنز خوب خارجی فروشگاه ویتالوکس را مشاهده نمایید که با قیمت و کیفیت مناسبی ارائه می شوند:

    مایع لنز یونیور سال:

    مایع لنز یونیور سال یکی از بهترین محلول های موجود در بازار می باشد. برای افرادی که مدام از لنز های تماسی استفاده می نمایند، این مایع لنز می تواند شرایط نگهداری خوبی را فراهم آورد. از مایع لنز یونیور سال اغلب برای شست و شو، ضدعفونی و نگهداری لنز ها استفاده می شود. در نظر داشته باشید فرقی نمی کند که لنز های شما از نوع طبی نرم یا طبی سخت باشند، در هر حالت نیاز به محلول لنز دارند تا بتوان از آنها در دراز مدت بهره برد.

    با خرید مایع لنز شرایطی را فراهم می کنید که بتوان از لنزها برای دفعات زیاد بهره برد. زیرا در غیر این صورت لنز به سرعت خشک شده و غیر قابل استفاده می گردد.

    word image 207594 2 - 2 مدل از بهترین مایع لنز های خوب خارجی حاضر در بازار ایران -

    مایع لنز یونیور سال دارای ماده ای به نام آرتلاک می باشد. این ماده لنز را ضدعفونی می نماید. یونیورسال توسط یک کمپانی معروف ایتالیایی به نام schalcon تولید می شود. در حال حاضر اغلب افراد این محلول را یکی از مرغوب ترین نمونه های موجود در بازار می دانند. یکی از ویژگی های خوب این مایع لنز، قدرت پاک کنندگی عالی آن است.

    ویژگی های محلول لنز یونیور سال:

    شما می توانید با خرید مایع لنز یونیور سال، انواع لنز ها اعم از طبی هایدروژل یا سیلیکون هایدروژل را شسته و ضدعفونی نمایید.

    این مایع لنز هیچ گونه حساسیت و خارش چشمی ایجاد نمی نماید. در ساختار این مایع از یک مرطوب کننده خاص استفاده شده است که یک لایه بین قرنیه و لنز ایجاد می نماید. همین مورد نیز مانع از قرمزی چشم خواهد شد.

    از مایع لنز یونیور سال می توان برای ضدعفونی نمودن چشم استفاده نمود. زیرا مانع رشد هرگونه باکتری و قارچی می شود. این محلول می تواند سطح لنز را کاملا تمیز کرده و میکروب های موجود را نیز از بین ببرد.

    یکی از مزایای که با خرید مایع لنز فوق به دست می آورید، این مورد می باشد که مایع مذکور از تجمع رسوب های پروتئینی بر روی سطح خارجی لنز جلوگیری می نماید.

    این مایع لنز دارای بسته بندی عالی است که مانع از ریختن مایع درون آن خواهد شد.

    اگر از مایع لنز یونیور سال بهره ببرید، دیگر نیازی به استفاده از قطره چشمی نیست.

    مایع لنز فوق دارای تاییدیه وزارت بهداشت آمریکا و شماره بهداشتی سازمان بهداشت ایران است.

    شما می توانید نمونه های ۵۰ میل، ۱۵۰ میل و ۴۰۰ میل این محصول را در بازار مشاهده نمایید.

    word image 207594 3 - 2 مدل از بهترین مایع لنز های خوب خارجی حاضر در بازار ایران -

    مایع لنز نئو پلاس:

    مایع لنز نئو پلاس یک گزینه عالی برای تمیز نمودن و نگهداری از هرگونه لنز تماسی می باشد. در ترکیبات این نوع لنز می توان مواد شوینده و ضدعفونی کننده ای را مشاهده نمود که هرگونه چربی و آلودگی را به خوبی از بین می برند. در برخی موارد مشاهده شده است که چربی و پروتئین به جا مانده روی عدسی چشم موجب می شوند تا تاری دید ایجاد گردد. اما باید در نظر داشته باشید که با مایع لنز نئو پلاس می توان این موارد را به راحتی تمیز نمود و از بروز هرگونه عفونتی جلوگیری کرد.

    مایع لنز نئو پلاس ساخت کشور کره جنوبی می باشد و تمام افراد می توانند از آن استفاده نمایند.

    آشنایی با ویژگی های محلول لنز نئو پلاس:

    این مایع لنز به همراه یک جا لنزی ارائه می شود که خاصیت آنتی باکتریال دارد و می تواند باکتری های احتمالی را کاملا از بین ببرد.

    مایع فوق را می توان برای انواع لنز ها بکار گرفت. لذا با هر نوع لنزی سازگار می باشد.

    این محلول ضدعفونی کننده لنز می تواند سلامت چشم شما را تضمین نماید.

    پروتئین ها و آلودگی هایی که روی سطح لنز وجود دارند، به کمک این مایع ضدعفونی کننده کاملا از بین می روند.

    چگونگی استفاده از محلول لنز نئو پلاس:

    برای استفاده از مایع لنز نئو پلاس، لازم است تا ابتدا چند قطره از آن را روی هر طرف از لنز ریخته و اجازه دهید تا ۲۰ ثانیه سپری شود. سپس می توانید لنز را با محلول به خوبی شستشو دهید. توجه داشته باشید که اگر در روز حداقل ۴ ساعت لنز های شما در محلول قرار گیرند، می توان برای مدت زمان طولانی از آنها بهره برد. نکته مهمی که وجود دارد، این موضوع است که نهایتا این لنز ها را تا ۳۰ روز می توان داخل محلول نگهداری نمایید. توجه داشته باشید که حتما قبل از استفاده باید لنز ها را با محلول مذکور به خوبی آبکشی نمایید.

    word image 207594 4 - 2 مدل از بهترین مایع لنز های خوب خارجی حاضر در بازار ایران -

    جمع بندی:

    ۲ مدل از بهترین مایع لنز خوب خارجی که در بازار ایران موجود هستند و در فروشگاه ویتالوکس به فروش می رسند در بالا معرفی شدند. در نظر داشته باشید که گرد و غبار، چربی ها و پروتئین ها می توانند به سرعت لنز ها را آلوده نمایند. برخی از افراد لنز های خود را با آب شهر تمیز می کنند و همین مورد نیز موجب می شود تا به عفونت های چشمی دچار گردند. از همین رو برای جلوگیری از بیماری های چشمی بهتر است تا جهت شستن، نگهداری و از بین بردن آلودگی ها حتما از مایع ضدعفونی کننده لنز بهره برد. کیفیت مایع لنز، فروشگاه ارائه دهنده و برند تولیدکننده از جمله مواردی هستند که باید به آنها در زمان خرید توجه نمود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.