جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعمیر فیس آیدی آیفون چه ریسک هایی دارد ؟
    14 مهر 1401 - 13:50
    شناسه : 207876
    1

    از آنجایی که دوربین جلو به همراه دوربین مادون قرمز و پروژکتور نقطه‌ ای ، بخشی از یک مجموعه است، اگر قرار است عملکرد Face ID حفظ شود ، لازم است که دوربین جلو را جداگانه تعویض کنید. تعویض دوربین جلو به تنهایی بر عملکرد فیس آیدی تاثیر نمی گذارد ؛ در حالی که Face […]

    پ
    پ

    از آنجایی که دوربین جلو به همراه دوربین مادون قرمز و پروژکتور نقطه‌ ای ، بخشی از یک مجموعه است، اگر قرار است عملکرد Face ID حفظ شود ، لازم است که دوربین جلو را جداگانه تعویض کنید. تعویض دوربین جلو به تنهایی بر عملکرد فیس آیدی تاثیر نمی گذارد ؛ در حالی که Face ID هنگام تعویض مجموعه کامل دوربین جلو غیرفعال می شود. جهت انجام انواع تعمیرات اعم از تعمیر ال سی دی اپل واچ و تعمیر فیس آیدی آیفون ، می توانید به شرکت اپل آچار مراجعه کنید. قبل از اقدام به تعویض فیس آیدی ، یک دوربین جدید باید به برق وصل شده و آزمایش شود تا مطمئن شود که این تعمیر مشکل را برطرف می کند. جهت تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس ، ذکر این نکته کلیدی است که حتما از صحت و کاربرد صحیح محصول اطمینان حاصل کنید.

    images 1664625120 - تعمیر فیس آیدی آیفون چه ریسک هایی دارد ؟ - تعمیر ال سی دی اپل واچ

    برای تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس باید از اپل آچار وقت قبلی بگیریم ؟

    اگر شیشه آیفون شکسته شده است اما صفحه نمایش شفاف بوده و قابلیت لمس (تاچ) کار می کند ، این نشانه خوبی است. مشکل احتمالا فقط صفحه نمایش شیشه ای است. چه با شیشه ترک خورده یا یک صفحه LCD شکسته سر و کار داشته باشید ، می توانید یک سرویس تعمیر سریع و قابل اعتماد را در مجموعه اپل آچار پیدا کنید. تکنسین های ماهر ما ، دستگاه آیفون شما را در زمان بی سابقه و با نرخ های مناسب تعمیر و راه اندازی می کنند. تعمیر ال سی دی اپل واچ ، یکی از تخصص های ما می باشد و شما می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال و مشکل در دستگاه خود ، به ما مراجعه کنید. هیچ تعمیراتی در مجموعه اپل آچار ، نیاز به وقت قبلی ندارد. اکثر قطعات همیشه در انبار وجود دارد ، اما اگر نیاز به سفارش قطعه خاصی دارید ؛ ممکن است مدتی به طول انجامد. اگر درگیر یک سری از مشکلات هستید ، با ما تماس بگیرید تا بتوانیم زمانی را برای شما جهت رفع مشکلات صفحه نمایش و دیگر موارد رزرو کنیم.

    تعویض قطعات آیفون به صرفه تر است یا تعمیر آنها ؟

    برای بسیاری از مشتریان ، تعمیر فیس آیدی آیفون ، می تواند مقرون به صرفه تر از جایگزینی کل واحد باشد. اگر فیس آیدی دستگاه شما با مشکل روبرو شده است ، می توانید به جای پرداخت هزینه های گزاف جهت تعویض ، آن را تعمیر کرده و مانند روز اول تحویل بگیرید. فروشگاه‌ های اپل و ارائه‌ دهندگان خدمات اپل ، می‌ توانند از ابزار های تشخیصی جهت تعیین زمان انجام تعمیر Face ID در همان واحد به جای تعویض کل قطعه استفاده کنند. حتی انجام بسیاری از خدمات دیگر مانند تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس و تعمیر ال سی دی اپل واچ نیز از تعویض آن به مراتب به صرفه تر می باشد. اما برای انجام تمامی این موارد ، به کدام نمایندگی مراجعه کنیم ؟ مجموعه اپل آچار ، با بکارگیری افراد خبره و حرفه ای در زمینه تعمیرات انواع قطعات دستگاه های آیفون ، گزینه ای بی نظیر برای شما به شمار می رود. applea4 ، برای جذب نیروهای متخصص در زمینه تعمیرات آیفون ، فراخوان می دهد.

    images 1664625260 - تعمیر فیس آیدی آیفون چه ریسک هایی دارد ؟ - تعمیر ال سی دی اپل واچ

    ضرورت تعمیر ال سی دی اپل واچ

    اگر صفحه نمایش دستگاه آیفون شما روشن نمی شود ، ممکن است نیاز به تعویض ال سی دی آن داشته باشید. اگر دوربین آیفون آسیب ببیند یا تعویض شود ، ممکن است دیگر فیس آیدی شما کار نکند ؛ بنابراین مراقب باشید که در طول این روش ، به هیچ یک از این اجزا آسیب نرسد. به عنوان یک فناوری تشخیص چهره که در ابتدا در iPhone X راه اندازی شد ؛ کاربران می توانند با اسکن و تایید هویت چهره ، قفل دستگاه خود را باز کنند ؛ چه کلاه به سر داشته باشید ، چه عینک بزنید یا در تاریکی باشید. گاهی اوقات ممکن است این آپشن بی نظیر به واسطه آسیب‌ ضربه ، با مشکل روبرو شود. در صورت بروز هرگونه مشکل ، می توانید به مجموعه اپل آگار اعتماد کرده و محصولات خود را بهتر از قبل تحویل بگیرید. اگر ساعت مچی اپل از دستان شما رها شده ، به زمین اصابت کرده و ال سی دی آن آسیب دیده است ، جای هیچ نگرانی نیست ؛ چرا که تکنسین های ما در مجموعه applea4 ، قادر به تعمیر آن خواهند بود.

    images 1664625143 - تعمیر فیس آیدی آیفون چه ریسک هایی دارد ؟ - تعمیر ال سی دی اپل واچ

    ویژگی های بی نظیر دوربین آیفون

    دوربین آیفون ، دستخوش پیشرفت‌ های تکنولوژیکی بی‌ شماری شده است که می‌ تواند عکس‌ های بی نظیری را بگیرد. نسل اول آیفون مجهز به دوربین دو مگاپیکسلی عابر پیاده بود که در نور کم عملکرد بسیار بدی داشت ؛ اما در طول سال‌ ها ، دوربین آیفون پیشرفت‌ های خیره‌ کننده‌ ای را تجربه کرد و آن را به یکی از نقاط کلیدی کمپین بازاریابی آیفون اپل تبدیل کرد. اپل با افزودن ویژگی‌ های منحصر بفردی مانند دید در شب ، اسلوموشن ، عکس زنده و غیره ، طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. این ویژگی ها در دوربین های آیفون ، این گوشی ها را برای عکاسان حرفه ای و آماتور بسیار دوست داشتنی می کند. اما این دوربین‌ های پیشرفته ، مستعد اثرات محیطی خارجی مانند گرد و غبار و ضربه هستند که بر عملکرد آنها تاثیر می‌ گذارد. بنابراین ، اگر احساس می‌ کنید که آیفون شما عکس‌ و فیلم‌ های باکیفیت تولید نمی‌ کند ، می توانید جهت تعمیر دوربین آیفون 7 پلاس ، آن را به مجموعه اپل آچار تحویل دهید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.