جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آمار های باورنکرنی رفتار کاربران در نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی
    17 مهر 1401 - 12:17
    شناسه : 208010
    0

    چیزی به سادگی طراحی وب سایت می تواند تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف کننده داشته باشد. به هر حال، وب سایت های زیادی در وب وجود دارد که کاربران، تحمل بسیار کمی برای طراحی با کیفیت پایین آن ها دارند. پس اگر قصد طراحی و یا سفارش ساخت سایت را دارید حتما حساسیت بیشتری به خرج دهید. به طور کلی، در اینجا برخی از حقایق کلی در مورد رفتار کاربر بر اساس طراحی وب سایت آورده شده است.

    پ
    پ

    طراحی یک وب سایت جنبه مهمی از موفقیت بسیاری از مشاغل در سطح وب است، از خرده فروشان آنلاین و بزرگ گرفته تا طراحی سایت فروشگاهی معروف و برند. با این حال، این موفقیت، همه بر این است که بیشترین بهره را از وب سایت خود ببرید. با در نظر گرفتن این موضوع، بر اساس تحقیقات، چند آمار مهم در مورد رفتار کاربران در نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی جمع آوری کرده ایم که باهم بررسی می کنیم:

    • 94 درصد از کاربران به دلیل کیفیت پایین طراحی وب سایت را ترک می کنند.
    • 75 درصد از شهرت یک شرکت بر اساس طراحی وب سایت است.
    • بازدیدکنندگان به کمتر از 50 میلی ثانیه زمان نیاز دارند تا تصمیم بگیرند که آیا یک وب سایت را دوست دارند یا نه.
    • 88 درصد از خریداران آنلاین پس از تجربه کاربری ضعیف (UX) کمتر به یک وب سایت باز می گردند.

    images 1665210553 - آمار های باورنکرنی رفتار کاربران در نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی -

    آمار طراحی وب سایت بر اساس رفتار کاربر

    چیزی به سادگی طراحی وب سایت می تواند تأثیر عمیقی بر رفتار مصرف کننده داشته باشد. به هر حال، وب سایت های زیادی در وب وجود دارد که کاربران، تحمل بسیار کمی برای طراحی با کیفیت پایین آن ها دارند. پس اگر قصد طراحی و یا سفارش ساخت سایت را دارید حتما حساسیت بیشتری به خرج دهید. به طور کلی، در اینجا برخی از حقایق کلی در مورد رفتار کاربر بر اساس طراحی وب سایت آورده شده است.

    38 درصد از کاربران صفحه ای را با طرح یا محتوای غیرجذاب ترک می کنند

    آیا تا به حال از دیدن خود در وب سایتی که به نظر می رسد در سال 2002 ساخته شده است ناراحت شده اید ؟ حقیقت این است که یک چیدمان غیرجذاب می‌تواند باعث شود بیش از یک سوم کاربران وب‌سایت از سایت شما پرش کنند. این می تواند به دلیل عدم اعتماد یا نداشتن رابط کاربری خوب باشد.

    کاربر به طور متوسط ​​به 10 تا 20 ثانیه زمان نیاز دارد تا تصمیم بگیرد که آیا می خواهد در سایت بماند یا خیر

    در واقع، 55 درصد از بازدیدکنندگان کمتر از 15 ثانیه را در یک وب سایت صرف می کنند که با قانون به اصطلاح 15 ثانیه مطابقت دارد. با این قانون، مهم است که توجه بازدیدکنندگان خود را در عرض 15 ثانیه به خود جلب کنید، بنابراین آنها به احتمال زیاد زمان بیشتری را در سایت شما صرف می کنند.

    57 درصد از کاربران کسب و کاری با طراحی وب سایت موبایل ضعیف را توصیه نمی کنند

    روز به روز افراد بیشتری از مرور دسکتاپ به استفاده از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت رویگردان می شوند. این بدان معنی است که داشتن یک وب سایت که به خوبی روی دستگاه های تلفن همراه کار می کند بسیار مهم است، زیرا بیش از نیمی از کاربران با استفاده از موبایل وارد سایت شما می شوند.

    کاربران 2.6 برابر زمان بیشتری را در صفحات دارای ویدیو صرف می کنند

    در واقع، 91 درصد از کاربران محتوای بصری را به محتوای مبتنی بر متن یا رسانه ایستا ترجیح می دهند. به طور خاص، محتوای تعاملی در قالب فیلم، تصویر و بازی بیشترین جذب کاربران را دارد. به همین دلیل است که سایت های دارای ویدئو بسیار موفق تر از سایت های بدون ویدئو هستند.

    44 درصد از کاربران بدون اطلاعات تماس یک وب سایت را ترک می کنند

    اگر کاربران نتوانند هیچ اطلاعات تماسی را پیدا کنند، تماس با شما از طریق وب سایت شما برای آنها دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که کارشناسان همیشه توصیه می کنند اطلاعات تماس خود را واضح، مختصر و به راحتی در وب سایت خود برای کاربران قرار دهید.

    آمار طراحی وب سایت بر اساس رفتار کاربر و عملکرد وب سایت

    عملکرد وب سایت نیز مانند طراحی می تواند تاثیر زیادی بر رفتار کاربران داشته باشد. این شامل هر چیزی از مشکلات از بارگیری گرفته تا عملکرد باگ است. به طور کلی، در اینجا حقایقی در مورد رفتار کاربر بر اساس عملکرد وب سایت وجود دارد:

    تا 80 درصد از کاربران وب سایتی را ترک می کنند که به درستی در دستگاه آنها نمایش داده نمی شود

    به طور دقیق تر، 53 درصد از کاربران تلفن همراه وب سایتی را ترک می کنند که پس از سه ثانیه به درستی نمایش داده نمی شود. این بدان معنی است که اگر وب سایت به درستی در دستگاه انتخابی شخصی نمایش داده نشود، تمام ترافیک جهان را نیز داشته باشد بی معنی است.

    احتمال بازگشت 74 درصد از کاربران به یک سایت سازگار با موبایل بیشتر است

    وب سایت های سازگار با موبایل واقعاً در بین مصرف کنندگان محبوب هستند. نه تنها احتمال بازگشت آنها بیشتر است، بلکه 67 درصد می گویند که احتمال خرید یک محصول یا خدمات پس از بازدید از یک وب سایت سازگار با موبایل بیشتر است.

    حدود 89 درصد از کاربران به دلیل تجربه کاربری ضعیف به وب سایت رقیب روی می آورند

    این تعجب آور نیست، زیرا تجربه کاربری بیش از 60 درصد وفاداری به برند را هدایت می کند، که بیشتر از کیفیت و ترکیب قیمت و محصول است.

    88 درصد از کاربران پس از یک تجربه ضعیف به یک وب سایت باز نمی گردند

    یک تجربه کاربری بد می تواند نه تنها مشتریان با تجربه، بلکه بسیاری دیگر را از خود دور کند. این به این دلیل است که 46.7٪ از این مصرف کنندگان نیز به دوستان خود در مورد تجربیات منفی هشدار می دهند.

    images 1665210556 - آمار های باورنکرنی رفتار کاربران در نحوه ی طراحی سایت های فروشگاهی -

    شرکت طراحی سایت ساز زرین

    طراحی و توسعه یک وب‌سایت بی‌نقص کار هرکسی نیست. با این حال، اگر آمار های بالا را به دقت دنبال کنید، مطمئناً می توانید کل فرآیند طراحی وب را بسیار راحت تر کنید.

    با این حال، اگر احساس می کنید که به تخصص فنی نیاز دارید، همیشه می توانید با بهترین شرکت طراحی وب که خدمات طراحی وب عالی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می دهد، تماس بگیرید. چه به دنبال یک طراحی وب واکنش گرا یا یک وب سایت تجارت الکترونیک باشید، همیشه می توانید از کارشناسان کمک بگیرید!

    اما شاید این سوال به وجود بیاید که چگونه به این شرکت ها اعتماد کنیم؟ مفتخریم که بگوییم شرکت سایت ساز زرین با بیش از 10 سال سابقه در این حوضه با کمترین هزینه و بهترین کیفیت قدرتمند ترین سایت ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با همکاران ما جهت سفارش طراحی سایت و دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.