جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید لیمو ترش زرد
    16 مهر 1401 - 2:27
    شناسه : 208065
    0

    لیمو ترش شیراز یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است که در پرورش و عمل آوری آن از آفت کش ها استفاده نشده است و به جای کودهای شیمیایی از کود های سبز و آلی استفاده شده است.

    پ
    پ

    یکی از انواع محصولات مرکباتی که در ایران تولید می شود و خواهان بسیار زیادی دارد لیمو ترش می باشد. قیمت عمده لیمو ترش در مناطق جنوبی ایران بسیار استثنایی و با صرفه است، این در حالی که در قسمت های شمالی ایران به دلیل داشتن آب و هوای نامساعد برای کاشت این درخت، قیمت آن کمی بالاتر می رود، لیموترش های تولید شده در جهرم از بهترین انواع لیمو ترش هایی است که در بازار وجود دارد. این محصول را می‌توانید در اواخر فصل تابستان و شهریور ماه با قیمتی استثنایی و به صورت عمده از باغات مرکبات جهرم تهیه نمایید. همچنین از طریق سایت آراد برندینگ می توانید این محصول را تهیه کنید.

    word image 208065 1 - خرید لیمو ترش زرد -

    لیمو ترش میوه ای از خانواده مرکبات است و در ایران به وفور یافت می شود. استان فارس قطب تولید لیمو ترش در ایران می باشد و لیمو ترش شیراز از با کیفیت ترین نوع لیمو ترش ها می باشد. شما می توانید این لیمو ترش ها را از فروشنده به صورت کیلویی در شیراز خریداری کرده و از خواص بی شمار آن بهره ببرید. لیمو ترش ها معمولا در آب و هوای معتدل به عمل می آیند اما لیمو ترش شیراز در آب و هوای گرمسیری و نیمه گرمسیری رشد می کند. لیمو ترش شیراز از با کیفیت ترین لیمو های موجود در بازار است که معمولا در آخر تابستان و اوایل پاییز برداشت می شود و در ایران به لیمو شیشه، لیمو جهرمی و لیمو عمانی معروف می باشد.

    فروش لیمو ترش زرد

    لیمو ترش شیراز یک محصول کاملا طبیعی و ارگانیک است که در پرورش و عمل آوری آن از آفت کش ها استفاده نشده است و به جای کودهای شیمیایی از کود های سبز و آلی استفاده شده است. همان طور که می دانید محصولات ارگانیک تازه تر از سایر محصولات است و آنتی اکسیدان های موجود در آن ها بیشتر است همچنین طعم و مزه محصولات ارگانیک بهتر از محصولات غیر ارگانیک است. استفاده از لیمو ترش ارگانیک برای افراد حساس و کودکان بسیار توصیه می شود. لیموترش ارگانیک به دلیل خواص فراوان و بدون ضرر بودن آن به قیمت کمی بیشتر از لیمو های معمولی فروخته می شود .لیمو ترش ها دارای خواص یکسانی هستند و دارای طبعی سرد و خشک هستند.

    word image 208065 2 - خرید لیمو ترش زرد -

    لیمو ترش شیرازی دارای ویژگی های زیادی است که چند مورد از آن عبارت است از: لیمو ترش شیراز لیموترش هایی به رنگ سبز تیره و نوع رسیده آن سبز روشن است اما معمولا لیمو ترش های دیگر لیمو ترش زرد است. این میوه تولید شده در شیراز یک لیمو ترش کوچک و گرد است بر عکس لیمو ترش های زرد که بیضی هستند. طعم لیمو ترش زرد و لی ترش شیراز شبیه به هم است اما لیمو ترش شیراز ترش تر از سایر لیمو ها است و طعمی مایل به تلخی دارد در صورتی که لیمو های زرد طعمی مایل به شیرین دارند. لیمو ترش شیراز بسیار پر آب بوده و یک لیمو ترش مناسب برای آبگیری و نگهداری است. از هر یک و نیم کیلو از این لیمو می توان یک لیتر آبلیموی خالص به دست آورد.

    خرید لیمو ترش تازه

    در کشورهای خارجی نیز بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، در ایران بیشترین مناطق که لیمو در آن کاشت می‌شود، جنوب ایران است. به ویژه شهرستان جهرم در استان فارس که برداشت لیمو در آن در ماه شهریور انجام می گیرد، این لیمو ها بسیار خوشمزه و آبدار هستند و با داشتن پوستی نازک برای آبگیری مناسب می‌باشد. خواص بسیار زیاد لیمو ترش برای افرادی که چربی دارند محرز می باشد اما استفاده کردن از این محصول برای افراد دیابتی با احتیاط همراه است. لیموترش دارای مقادیر زیادی قند است که برای افراد دیابتی نوع ۱ و ۲ مناسب نمی باشد، بنابراین خوردن آن باید با رعایت انجام گیرد.این در حالی است که همین محصول را افرادی که دارای چربی بسیار هستند، می توانند با خیال راحت استفاده نمایند تا در افت میزان چربی آن‌ها کمک نماید.

    word image 208065 3 - خرید لیمو ترش زرد -

    برداشت این محصول در اواخر فصل تابستان انجام می‌گیرد و بسیاری از افراد این محصول را خریداری کرده و آبلیمو را برای زمستان خود تهیه می نمایند. قیمت خرید لیمو ترش در فصل تابستان بسیار پایین تر از زمان های دیگر می باشد، زیرا فصل برداشت لیمو ترش در تابستان است. این محصول با کیفیت و آبدار و خوشمزه برای طعم دادن انواع غذا ها به کار برده می شود، همچنین از این محصول برای تهیه شربت استفاده می شود تا عطش افراد را در فصل تابستان از بین ببرد. در حقیقت تهیه شربت آبلیمو یکی از موارد است که در فصل تابستان انجام می گیرد و افراد از آن بهره مند می شوند. لیمو ترش علاوه بر این که می تواند چاشنی خوشمزه ای برای غذا ها باشد می‌تواند در کنار انواع غذاها بخصوص غذاهای چرب نیز سرو شود، این محصول خوشمزه در ایران طرفداران بسیاری دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.