جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین تیغه درب کرکره برقی
    19 مهر 1401 - 18:00
    شناسه : 208223
    0

    کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.

    پ
    پ

    word image 208223 1 - بهترین تیغه درب کرکره برقی - تیغه کرکره برقیبهترین تیغه درب کرکره برقی

    اگر به دنبال خرید و استعلام قیمت بهترین تیغه درب کرکره برقی هستید، حتما با فروشگاه همتا تماس بگیرید. ما مناسب ترین قیمت کرکره برقی را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

    برای استعلام قیمت و مشاوره خرید تیغه کرکره برقی، همی حالا با کارشناسان فروشگاه همتا تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

    کرکره برقی امروزه به یکی نیاز اساسی برای کسب و کار های تبدلیل شده که باعث ایجاد امنیت و همچنین سهولت بیشتر برای صاحب کسب و کار و یا فروشگاه می شود. مسلما یکی از بخش های اصلی کرکره اتوماتیک تیغه آن می باشد که وضیفه پوشاندن درب و حفاضت از آن می باشد.

     بهترین تیغه درب کرکره برقی

    انواع تیغه کرکره برقی

    معمولا انواع تیغه کرکره برقی که در بازار موجود هستند عبارت اند از:

    • تیغه آلومینیوم
    • تیغه گالوانیزه
    • تیغه پلی کربنات
    • تیغه رول گیتر

    البته دسته دیگر به نام ترکیبی ( مثلا ترکیب یا ادغام تیغه پلی کربنات و آلومینیوم) و پانچ‌دار ( تیغه‌ها را برای ایجاد جریان هوا، دید بهتر سوراخ و پانچ می‌کنند) وجود دارد.

    انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم

    انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم و گالوانیزه از لحاظ موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

    • تعداد تک یا دو جداره
    • تعداد پل
    • فوم دار یا بدو ن فوم
    • قوس دار یا فلت
    • با و بدون غضروف‌

    انواع تیغه پلی کربنات

    تیغه پلی کربنات هم از لحاظ این موارد دسته بندی می‌شوند:

    • از لحاظ ضخامت ( 1 تا 5 میلیمتر)
    • نحوه اتصال با لوله استیل یا آلومینیوم

    برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه کرکره پلی کربنات شوید.

    تیغه آلومینیوم، فولادی یا پلی کربنات؟

    هر کدام از این تیغه ها مزایا و معایبی دارند که ما در جایی دیگر به آنها می پردازیم. اما به دلیل سهم اعظم تیغه های آلومینیومی ما ابتدا به آن می پردازیم تا تفاوت یک تیغه خوب را با تیغه های بی کیفیت دریابید.

    تیغه های فولادی یا گالوانیزه

    این نوع تیغه ها به دلیل وزن بالا و ارزش پایین ذاتی آلیاژ به کار رفته در آن کمتر استفاده می شوند. اما به صورت کلی به مانند تیغه های آلومینیومی کیفیت کم نوسان تری دارند و اگر بشود از این تیغه ها استفاده کرد، می توان به لحاظ امنیتی به آنها اعتماد کرد.

    مشکل اساسی در تیغه های فولادی ترکیب فلزات به کار رفته در آن است که در بسیاری از مواقع دقیق انجام نمی شود و موجبات زنگ زدگی زود هنگام را فراهم می آورد.

    انواع تیغه کرکره برقی

    ویژگی های تیغه کرکره اتوماتیک خوب

    بهترین برند کرکره برقی را اگر می خواهید انتخاب نمایید باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

    • وزن هر متر مربع تیغه کرکره
    • تعداد پل تیغه کرکره
    • استقامت مناسب تیغه ها
    • مواد اولیه بکار رفته در ساخت تیغه کرکره
    • رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

    اگر تیغه کرکره برقی گوشت کافی نداشته باشند در هنگام اکسترود کردن ( به یکدیگر متصل کردن) خوب جا نرفته و پس از مدتی کرکره، کش می آید و تنها با یک ضربه به وسط کرکره، تیغه کرکره برقی از هم جدا می شوند.

    وجود پل باعث می شود که اولاً صدا داخل تیغه کرکره برقی نیافتد و همچنین قدرت تیغه کرکره برقی در برابر ضربات ، بیشتر شود. تیغه در مدل های بدون پل، تک پل و دو پل موجودند.

    مسلماً اگر می خواهید کارتان کامل تر بوده و طول عمر بیشتری داشته باشد از تیغه دو جداره استفاده کنید در غیر این صورت می توانید از تیغه کرکره برقیی تک جداره استفاده کنید.

    حتی اگر شما از تیغه کرکره برقی پل دار هم استفاده کنید، باز هم در هنگام باز و بسته شدن کرکره سر و صدای ضعیفی ایجاد خواهد کرد، برای رفع آن صداها می توانید از تیغه کرکره برقیی فوم دار استفاده کنید.

    بهترین تیغه کرکره برقی چه مشخصاتی دارد

    بهترین تیغه کرکره برقی با توجه به جنس تیغه که آلومینیوم ، گالوانیز یا پلی کربنات باشد بسیار متفاوت هستند. اما همه آنها باید دارای یک سری مشخصات و ویژگی‌های یکسان زیر باشند.

    • قابلیت شستشو داشته باشند.
    • ضد آتش سوزی یا ضد حریق مقاومت بالایی داشته باشد تا سرقت به حداقل برسد.
    • در مقابل آب هوای شرجی ، خشک و دیگر آب و هوا مقاوم و زد زنگ باشد.
    • داشتن مرغوبیت بالا

    در ادامه به بررسی مشخصات فنی آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات پرداخته می‌شود، و اینکه کدام تیغه کرکره برقی بهتر است ، می‌پردازیم.

    وزن هر متر مربع تیغه کرکره

    اولین موردی که یک تیغه کرکره برقی عالی را به نسبت تیغه های بی کیفیت متمایز می کند وزن آن است. هر چقدر مواد اولیه به کار رفته در تیغه بیشتر باشد به نحوی که وزن آن را بالای 5 کیلوگرم در هر متر مربع برساند، نشان از کیفیت بهتر تیغه دارد.

    تعداد پل تیغه کرکره

    با بالا رفتن قیمت آلومینیوم و کم کردن وزن تیغه ها به جهت کاستن از قیمت تمام شده، مقاومت تیغه های معمولی و تک پل بسیار پایین آمد به گونه ای که بسیاری برای بالا بردن استحکام تعداد پایه ها و پل درون تیغه ها را افزایش دادند.

    بالا بردن پل تیغه کرکره در مقاومت آن تاثیر خوبی گذاشت و از این رو می توان به تیغه های سبک و تعداد پل بیش از 2 تا اعتماد کافی داشت. با این حال باید توجه شود که از تیغه های خیلی سبک نباید استفاده کرد. چرا که تعداد پل بالا در عصایی (محل به هم متصل شدن تیغه کرکره) کمکی نخواهد کرد.

    استقامت مناسب تیغه ها

    در مراحل تولید پس از اینکه مواد اولیه به شکل تیغه در آمد، آن را درون کوره ایجینگ قرار می دهند تا آن تیغه ها به استقامت مطلوب برسد. هر چقدر فرایند ایجینگ دقیق تر و با دستگاههای پیشرفته تر انجام پذیرد، استقامت تیغه ها بهتر می شود حتی اگر وزن تیغه ها به حد مطلوب نباشد باز هم در این فرایند می توان استقامت تیغه ها را بسیار بالا برد.

    مواد اولیه بکار رفته در ساخت تیغه کرکره

    قاعدتا بهترین تیغه کرکره برقی نمی تواند از مواد ناخالص و حتی ضایعاتی آلومینیوم ساخته شده باشد. پس باید از فروشنده این تعهد را گرفت که کرکره برقی او از مواد خوب و شمش آلومینیوم ساخته شده و از بکار بردن ضایعات و مواد درجه دوم آلومینیوم پرهیز شده است.

    مواد ضایعاتی هر چقدر هم سنگین باشد به علت عدم خلوص، مقاومت چندانی ندارند و در نتیجه احتمال زنگ زدن یا از بین رفتن خیلی سریع تیغه ها وجود دارد.

    رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

    اصولا رنگ کرکره برقی که به صورت پودری است و کوره های مخصوص عمل رنگ آمیزی به صورت الکترو استاتیک انجام می پذیرد. این مورد نیز می تواند در کیفیت تیغه کرکره برقی تاثیر بگذارد. هر چقدر مواد اولیه رنگ، زمان پختن رنگ و دمای کوره بهتر و دقیق تر باشد، می توان انتظار تیغه بهتری را داشت. رنگ تیغه کرکره برقی الکترواستاتیک به راحتی خش بر نمی دارد و استقامت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف دارد.

    بهترین برند کرکره برقی

    لیست زیر شامل بهترین برند های کرکره برقی در ایران است.

    • آکرول
    • آلما
    • لومیکو
    • وینکس
    • روکسی
    • آلتک
    • آلووین
    • وینکس
    • پیشتاز
    • آلووین
    • آلتک
    • پالارکو
    • آنادر
    • آکزر
    • کروکی
    • رولکس

    اما از بین مارک های بالا بهترین برند مربوط به تیغه آکرول، آلتک، آلووین و پلارکو هستند.

    ارزانترین برند تیغه کرکره برقی مارک آلما و پیشتاز است.

    گرانترین برند هم آکرول و آلووین تعلق دارد.

    مشخصات فنی تیغه کرکره برقی هر کدام از برند های بالا از لحاظ ظاهر (تعداد جداره، پل، عرض و غیره ) یکسان است. اما از لحاظ جنس (بیلت استاندارد یا فابریک ، بیلت سرشاخه یا DC ، بیلت ضایعات) و شرکت سازنده ( هم ایرانی و هم خارجی ) متفاوت هستند.

    آیا واقعا برند کرکره برقی نشان دهنده کیفیت آن است؟

    فلواقع بله، اما مشکل اینجاست که در بازار کرکره برقی نمی توان جنس اصل از متفرقه را از برچسب یا لیبل روی آن تشخیص داد، چرا که کارگاههایی در همان بازار آهن وجود دارند که به سفارش مشتریانشان لیبل تولید میکنند تا بر روی تیغه ها چسبیده شوند و بسیاری از فروشندگان از لیبل برندهای اسم و رسم دار برای اجناس معمولی و ضعیف استفاده می کنند.

    پس هر خریدار می بایست جنس شناس هم باشد تا بر اساس آن بتواند تیغه های خوب را از مدل های ضعیف تشخیص دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله قیمت هر متر مربع کرکره برقی را مطالعه کنید.

    تیغه آنادر کرکره برقی

    با توجه به اینکه تیغه های کرکره برقی و برندهای آن بسیار محدود می باشد انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی نیز کار سختی نیست معمولاً دو طبقه آنادر و آکرول کرکره برقی جزول بهترین برند تیغه کرکره برقی هستند.

    کرکره برقی دارای انواع مختلفی مانند تیغه آلومینیوم و تیغه آلومینیوم فوم دار و همچنین پلی کربنات می باشد که برای استفاده به عنوان تیغه کرکره برقی مغازه و فروشگاه ها و همچنین کرکره پنجره ای مورد استفاده قرار می گیرد.

    تیغه آنادر کرکره برقی به عنوان یکی از بهترین برند های تیغه کرکره برقی هیچگونه تداخلی با موتور و ریل های کرکره برقی ایجاد نمی کند که در مقایسه با مشکلاتی که از جانب دیگر برند های تیغه برای کرکره ایجاد می شود هیچ درصدی را کسب نمی نماید.

    تیغه آکرول کرکره برقی

    تیغه اکرول کرکره برقی همانطور که گفته شد یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی و برند آن می باشد کهدر بیشتر پروژه‌های کرکره برقی که خود ایران کره و دیگر همکاران انجام می‌دهند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    تیغه آکرول کرکره برقی همچنین یکی از بهترین کرکره برقی برای آن می باشد که با توجه به امنیت و مقاومت خود هیچگونه تداخلی با ریل ها و همچنین ایجاد مشکل برای موتور کرکره برقی در خصوص بالا راندن آن ندارد.

    در خصوص تیغه آکرول کرکره برقی این نکته صدق می‌کند که برای استفاده در ابعاد بزرگ استفاده شود.

    فروشگاه همتا توزیع کننده انواع کرکره برقی ضد سرقت و ضد گلوگله و انواع کرکره اکرول نیز است.

    بهترین تیغه درب کرکره برقی

    برای خرید بهترین تیغه درب کرکره برقی همین حالا با ما تماس بگیرید. 02155449212 و 09122552119

    کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

    به طور کلی با توجه به کاربرد شما از کرکره برقی میتوان بهرتین نوع تیغه را معرفی کرد. تیغه آکرول از جمله تیغه هایی است که ما به عنوان بهترین ها به مشتریان معرفی میکنیم. برای اطلاعات بیشتر باید نوع کاربرد شما تعیین شود تا بهترین تیغه کرکره برقی به شما معرفی شود.

    بهترین مارک درب کرکره ای

    برند های مختلفی برای درب کرکره ای وجود دارد. با توجه به مکانی که از کرکره برقی استفاده میکنید و کاربردتان میتوان از برند های مختلفی استفاده کرد. بدون اغراق باید گفت کرکره برقی های ایران کرکره از نظر مشتریان و بازرسان استاندارد کیفیت به عنوان بهترین درب کرکره ای شناخته شده است.

    بهترین برند تیغه کرکره برقی

    بهترین برند تیغه کرکره برقی در ایران آنادر و آکرول میباشد. برای خرید بهترین برند تیغه کرکره برقی با قیمتی مناسب و بهره مندی ز گارانتی با ما تماس بگیرید.

    برای کسب اطلاعات بیشتر، و خرید بهترین تیغه کرکره برقی ، حتما با ما تماس بگیرید.

    خرید بهترین تیغه کرکره برقی

    خرید یک تیغه با کیفیت که دارای برچسب قیمت خوبی هم باشد همیشه برای مشتریان دغدغه همیشگی بوده است. اما فروشگاه همتا توانسته با ملحق کردن کارخانه و فضای فروش اینترنتی با بهترین قیمت به ارائه کالا و فروش اینترنتی کرکره برقی بپردازد که می توانید به صفحه محصولات رجوع نمایید. 02155449212 و 09122552119

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.