شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لوله سفید چیست؟ کاربردهای لوله سفید و خرید از فروشگاه پاساب
    20 مهر 1401 - 13:12
    شناسه : 208301
    0

    با روی کار آمدن لوله سفید یا همان لوله تک لایه، استفاده از انواع لوله‌ها مانند لوله‌های گالوانیزه، مسی و حتی فولادی به نسبت گذشته کمتر شده است چرا که لوله سفید آذین دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که کمتر لوله‌ای آن را داراست.

    پ
    پ

    images 1665044618 - لوله سفید چیست؟ کاربردهای لوله سفید و خرید از فروشگاه پاساب - لوله سفید

    لوله سفید آذین از جمله محصولات پلیمری است که در تولید آنها از بهترین موادها بکارگیری شده و جنس محصول نیز از پلاستیک است و این محصول در فروشگاه پاساب قابل خرید کردن می باشد. این لوله که به لوله‌ی پلی پروپیلن نیز شهرت دارد جایگزین لوله‌های مسی و فولادی شده‌اند که البته از ویژگی و استانداردهای مناسبی نیز برخوردار هستند. به طور کلی این نوع لوله‌ها دارای خصوصیاتی مانند وزن پایین و مقاومت عالی بوده که این موارد سبب شده است تا بکارگیری از آنها بدون دغدغه انجام شود. ضمناً ناگفته نماند که لوله سفید آذین به طور کامل می‌تواند دما تا 20 درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و به همین دلیل برای مصارف آب سرد و گرم ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    لوله سفید چیست

    با روی کار آمدن لوله سفید یا همان لوله تک لایه، استفاده از انواع لوله‌ها مانند لوله‌های گالوانیزه، مسی و حتی فولادی به نسبت گذشته کمتر شده است چرا که لوله سفید آذین دارای ویژگی‌های منحصربفردی است که کمتر لوله‌ای آن را داراست. گفتنی است که از این لوله به طور عمده در لوله‌ کشی انواع موقعیت‌‌‌‌‌‌ها استفاده می‌شود و با توجه به خصوصیاتی مانند تحمل دما تا حداکثر 85 درجه سانتی‌گراد از جمله محصولات فوق العاده عالی لوله و اتصالات آذین شرکت گیتی پسند به شمار می‌رود. حال اجازه دهید در ادامه به ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از این لوله‌ی باکیفیت اشاره کنیم.

    مهم‌ترین مزایای لوله سفید آذین

    همانطور که عنوان کردیم، این نوع لوله از بهترین و باکیفیت‌ترین لوله‌های حال حاضر در ایران است که برای مصارف مختلف بکارگیری می‌شود و دلیل این امر مزیت‌هایی است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. در واقع از مهم‌ترین مزایای این لوله می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

    – با توجه به اینکه لوله سفید آذین از جنس پلاستیک است، امکان خوردگی، زنگ‌‌زدگی و… ندارد.

    – مقاومت این لوله فوق العاده عالی است که برای مدت‌ها قابل استفاده خواهد بود.

    – ظاهر این نوع لوله بسیار خوب است و سطح داخلی و خارجی صافی نیز دارد.

    – در این لوله از جمع شدن جلبک و مواد لجنی خبری نخواهد بود.

    – هزینه تهیه لوله سفید به نسبت سایر لوله‌ها کمتر است.

    – مقاومت این لوله در برابر موادهای شیمیایی فوق العاده خوب است.

    – جابجایی لوله سفید به دلیل وزن مناسب بسیار آسان است.

    – این لوله‌‌‌‌ها فوق العاده منعطف هستند و عمر مناسبی دارند.

    البته گفتنی است که لوله سفید آذین در کنار مزیت‌هایی که دارند، دارای یک عیب هم هستن و آن هم آسیب‌پذیر بودن لوله در برابر نور خورشید و البته حرارت است. بنابراین استفاده از این نوع لوله در آشپزخانه و کنار اجاق گاز باید با احتیاط انجام شود.

    images 1665043882 - لوله سفید چیست؟ کاربردهای لوله سفید و خرید از فروشگاه پاساب - لوله سفید

    مهم‌‌ترین کاربردهای لوله سفید

    با توجه به ویژگی‌هایی که از این نوع لوله عنوان کردیم، پر واضح است که می‌توان از آن برای مصارف مختلف بکارگیری کرد که در ادامه به مهم‌ترین آنها خواهیم پرداخت:

    – بکارگیری از این لوله‌ها در منابع ذخیره و تصفیه آب.

    – استفاده از لوله سفید آذین در لوله‌کشی آب آشامیدنی.

    – بکارگیری از لوله سفید در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، تجاری و اداری.

    – استفاده از این نوع لوله در لوله کشی یونیت دندان‌پزشکی.

    – بکارگیری از لوله سفید در شبکه‌های آب‌رسانی تحت فشار.

    – استفاده در فاضلاب صنعتی

    نحوه انتخاب بهترین لوله

    پر واضح است که یکی از دغدغه‌های مجموعه‌های مختلف برای انتخاب لوله به جهت مصارف گوناگون، انتخاب برند مناسب لوله است. پر واضح است که برای این منظور بررسی مواردی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، نیاز است. در واقع قبل از سفارش لوله باید به موارد زیر دقت ویژه شود:

    – برند لوله. انتخاب یک لوله ایده‌آل برای مصارف عنوان شده نیاز به استفاده از یک برند مطمئن دارد که برای این منظور شرکت‌های زیادی چنین خدماتی را ارائه می‌دهند که شرکت گیتی پسند که لوله سفید آذین را در اختیار افراد قرار داده است، از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود.

    – ضخامت لوله. پس از انتخاب برند مناسب، بررسی رده یا ضخامت لوله دارای اهمیت است. در واقع این مورد می‌تواند بر طول عمر لوله تأثیر مستقیم گذاشته و نیاز به تعویض لوله را تا حد زیادی کاهش دهد.

    – سایز لوله. بررسی اندازه لوله سفید قبل از سفارش فوق العاده مهم است. به طور کلی سایز لوله‌ها با دو پارامتر میلی‌متر و اینچ در نظر گرفته می‌شوند که در این خصوص باید دقت لازم در نظر گرفته شود. توصیه می‌کنیم که اگر در این خصوص مهارتی ندارید، از افراد اهل فن درخواست کمک کنید.

    – قیمت لوله. پر واضح است که قیمت لوله به جهت خرید نیز تأثیر مستقیم بر استفاده یا عدم استفاده از آن دارد. البته لوله سفید آذین معرفی شده در این مقاله به نسبت دیگر لوله‌ها از بهترین قیمت برخوردار است و مدیران مجموعه‌ها با دغدغه‌ی کمتری می‌توانند این لوله را تهیه کنند.

    بررسی قیمت لوله سفید

    اگر چه عنوان شد که قیمت لوله سفید شرکت گیتی پسند در بهترین حالت قرار دارد اما به هر حال قیمت هر نوع لوله از برندهای مختلف دارای شرایطی است که هر کدام می‌توانند تعیین کننده قیمت نهایی باشند. شما می توانید لیست قیمت لوله آذین را در فروشگاه پاساب مشاهده نمایید. در واقع مهم‌ترین مواردی که در این خصوص نقش موثر دارند، عبارتند از:

    • نرخ ارز.
    • نوع مصرفی لوله.
    • کیفیت ساخت لوله.
    • قیمت جهانی نفت.
    • شرکت و برند سازنده لوله.
    • میزان عرضه و تقاضا.
    • و…

    به طور کلی اگر از یک شرکت مطمئن به خرید لوله سفید اقدام کنید به راحتی می‌توانید در بهترین حالت و قیمت لوله‌‌‌‌ی دلخواه‌تان را تهیه و استفاده نمایید.

    images 1665043924 - لوله سفید چیست؟ کاربردهای لوله سفید و خرید از فروشگاه پاساب - لوله سفید

    جمع بندی

    در این مقاله سعی کردیم درباره‌ی لوله سفید اطلاعات نسبتاً جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا اگر به هر دلیلی نیاز به چنین محصولاتی داشتید، بتوانید با دغدغه‌ی کمتری نسبت به خرید لوله اقدام کنید. گفتنی است که در حال حاضر لوله سفید آذین شرکت گیتی پسند از جمله انواع لوله‌ی پلاستیکی است که برای مصارف مختلف مانند لوله‌ کشی ساختمان بکار گرفته می‌شود که از مزایایی مانند قیمت مناسب برخوردار است. از دیگر محصولات شرکت گیتی پسند می توان به محصولات نیوپایپ و نیوفلکس نیز اشاره کرد و شما میتوانید قیمت اتصالات نیوپایپ و نیوفلکس را در سایت پاساب مشاهده کنید. حال برای اینکه بتوانید از این برند لوله استفاده کنید کافی است که به فروشگاه پاساب مراجعه کنید تا به راحتی بتوانید به انواع لوله دسترسی داشته باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.