پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فروش لاماری ایما بدون افزایش قیمت/ فروش تا پنج شنبه ادامه دارد
    20 مهر 1401 - 15:01
    شناسه : 208317
    0

    کراس اور لاماری ایما که از زمان رونمایی توسط شرکت آرین پارس موتور با استقابل بالای خریداران روبرو شده است، از روز گذشته در مسیر فروش مرحله چهارم قرار گرفت.

    پ
    پ

    کراس اور لاماری ایما که از زمان رونمایی توسط شرکت آرین پارس موتور با استقابل بالای خریداران روبرو شده است، از روز گذشته در مسیر فروش مرحله چهارم قرار گرفت.

    علی موسوی خرم مدیر فروش آرین پارس موتور با تاکید بر این که لاماری ایما در مرحله چهارم فروش افزایش قیمتی ندارد افزود: مرحله چهارم فروش این کراس اور از روز گذشته آغاز شده و تا 21 مهرماه ساعت 12 شب ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: در مرحله چهارم افزایش قیمتی نداریم و قیمت همان یک میلیارد و 94 میلیون تومانی است که در مرحله سوم فروش نیز وجود داشت. این مرحله از فروش نیز با روش فروش فوق العاده ( تحویل 90 روز کاری) و طبق قوانین با قرعه کشی انجام خواهد شد.

    word image 208317 1 - فروش لاماری ایما بدون افزایش قیمت/ فروش تا پنج شنبه ادامه دارد - فروش لاماری

    موسوی تصریح کرد: این بار به دلیل افزایش تولید، عرضه لاماری ایما در سامانه فروش تا بیش از 50 درصد نسبت به گذشته افزایش یافته است. همچنین رنگ های خاکستری، سفید، مشکی و سبز در لیست انتخاب خریداران قرار دارند.

    موسوی خرم در پایان گفت: خریداران می توانند برای ثبت نام لاماری ایما به سایت اینترنتی Arian.iranecar.com مراجعه کرده و درخواست خرید خود را ثبت کنند.

    word image 208317 2 scaled - فروش لاماری ایما بدون افزایش قیمت/ فروش تا پنج شنبه ادامه دارد - فروش لاماری

    گفتنی است کراس اور لاماری ایما مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر است. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد.

    word image 208317 3 - فروش لاماری ایما بدون افزایش قیمت/ فروش تا پنج شنبه ادامه دارد - فروش لاماری

    جهت اطلاعات بیشتر و دانلود کاتلوگ لاماری ایما به سایت LAMARI.IR مراجعه کنید .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.