پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت گوشواره دخترانه نقره فانتزی
    24 مهر 1401 - 4:43
    شناسه : 208599
    0

    انواع مختلفی از گوشواره دخترانه نقره علاوه بر بخیه ای وجود دارد که می توان به انواع حلقه ای و میخی و آویز دار و غیره اشاره کرد

    پ
    پ

    داشتن صورت زیبا و انواع زیورآلات یکی از شاخصهای مهمی برای زیبایی چهره بمی باشد و به خصوص گوشواره دخترانه نقش زیادی در فرم صورت و زیبایی آنها دارد و حتی قیمت آنها متناسب با جنس و وزن آنها اگر طلا باشد متفاوت است.

    در برخی از تحقیقات نشان داده اند که بسیاری از نوزادان به چهره افرادی که صورت نرم و لطیفی دارند، جذب می‌شوند که امروزه طرحهای مختلفی برای این نوع اکسسوریها در نظر گرفته می شود و از صنعت مد و فشن الهام می گیرند.

    C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (20).jpg

    شما باید در انتخاب قیمت گوشواره دخترانه باید به نحوه باز و بسته شدن، شکل صورت و جنس آن توجه داشته باشید که مهمترین بخش گوشواره قفل آن می‌باشد که باعث نگه داشتن آن بر روی گوش می شود و شما باید طبق سبک و استایلی که دارید از نظر کاربرد نوع مورد نظر خود را انتخاب کنید مثلا خانمها برای رفتن به مجالس و مهمانیها اغلب از گوشواره های آویز دار بلند نسبت به سبک مو های خود استفاده می نمایند

    قیمت نوع گوشواره ای که می خرید هر چند طلا، نقره، مس و یا فلزات دیگری باشد با هم متفاوت است و چون امروزه قیمت طلا در حال تغییر است و به نرخ دلار بستگی دارد نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن در نظر گرفت ولی در مورد گوشواره های نقره قیمت نسبتا مناسبی دارند و حتی می توان از سرویس نقره نگین‌دار برای جذابیت بیشتر استفاده کرد و می‌توانید با استفاده از آنها زیبایی و جذاب بودن چهره را دو چندان کنید.

    گوشواره دخترانه نقره

    انتخاب نوع و جنس هر زیورآلاتی کاملا دلخواه و مطابق با سلیقه است اما اگر می خواهید که بهترین نوع را انتخاب کنید که هم قیمت مناسب تری از طلا داشته باشد و هم زیبایی خیره کننده داشته باشد می توانید از نقره استفاده کنید.

    گوشواره های دخترانه نقره سفید رنگ هستند و برق و ظاهر زیبایی دارند که به گوش جلوه خوبی را می دهند.

    این گوشواره ها دارای مدلهای مختلفی مانند نگین دار، گل دار و طرحهای متفاوت دیگری هستند.

    C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (21).jpg

    انواع مختلفی از گوشواره دخترانه نقره علاوه بر بخیه ای وجود دارد که می توان به انواع حلقه ای و میخی و آویز دار و غیره اشاره کرد

    گوشواره انداختن از سالیان گذشته در بین عموم مردم چه زنان و چه مردان مرسوم بوده است و در برخی کشورها مردان ثروتمند به عنوان زیورآلات از آن استفاده می کردند.

    هر کدام از این گوشواره ها با استفاده از ریزه کاریهایی ساخته شده اند که زحمت زیادی برده است و به همین دلیل جنس طلا دارای اجرت می باشد.

    گوشواره ها زیبایی را برای گوش به ارمغان می آورند اما باید توجه کرد که به درستی استفاده کرد تا باعث زخم شدن پوست گوش و یا عفونت نشود زیرا ممکن است عفونت آن به داخل گوش سرایت کند و سیستم ایمنی بدن را به خطر بی اندازد.

    خوابیدن با گوشواره ها در برخی مواقع می تواند بسیار مضر باشد و دارای عواقب مختلفی است مانند زخم شدن پوست و سردرد و عفونت گوش و آلرژی داشتن و غیره.

    گوشواره دخترانه فانتزی

    گوشواره از زمانهای خیلی دور که مربوط به 2 هزار سال پیش توسط باستان شناسان کشف گردید.

    گوشواره دخترانه با مدلهای فانتزی و اشکال مختلف با تنوع رنگ همراه است که می تواند زیبایی منحصر به فردی را برای دختران تداعی کند.

    گوشواره ها می بایست خیلی سنگین نباشند تا آسیبی به لاله ی گوش وارد نشود و امکان عفونت در قسمت سوراخ لاله ی گوش را تشدید می کند.

    C:\Users\jam-e-jam\Downloads\logo (1) (22).jpg

    همان طور که می دانید معمولا گوشواره دخترانه فانتزی از جواهرات محبوب هستند که امروزه با پیشرفت تلکنولوژی طراحیهای جالبی را در بازار مشاهده می کنیم که بدون نیاز به سوراخ کردن گوش می توان استفاده نمود

    امروزه بیماران دیابتی که احتمال خونریزی و زخم را در بدن افزایش می دهد بهتر است از این گوشواره ها استفاده نکنند و یا با پزشک متخصص مشورت بگیرند.

    برای سوراخ کردن گوش به افراد ماهر این کار را سپرد، زیرا سوراخ کردن گوش در قسمتهای عصب دار ممکن است خطرات ناگواری را به وجود بیاورد.

    این گوشواره ها از طریق آهن ربا به دو قسمت رو و زیر نرمه ی گوش به هم متصل می شوند و بدون آن که از هم باز شوند.

    برخی از گوشواره های دخترانه با اسمهای لاتین و الفبا که بر اساس نام خود هستند در بازار می توان خریداری کرد و این مدل گوشواره از پر تقاضا ترین مدلها به شمار می رود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.