×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

word image 208670 1 scaled - شینگل برای سقف های شیروانی -

شینگل شیروانی چیست

به طور کلی می‌توان شینگل نوعی از سقف های شیروانی هستند که شیوه حداقلی آنها ۱۵ درجه و حداکثر جریان ها حدود ۷۰ درجه می باشد.

سقف شیبدار شینگل از رایج‌ترین سقف برای پوشاندن بام های شیبدار در ساختمان های مسکونی تجاری و حتی اداری به حساب می‌آید.

امروزه از آنها به عنوان پوشش اصلی بر بام و پوشش نمای ساختمان ها استفاده م یکنند.

برای پوشش سقف شیروانی از آنها استفاده می شود این پوشش از مشتقات سیلیس و نفت که لایه مستحکمی را در شیمیایی فراهم می کند در تولید شینگل مواردی مثل مقاومت در برابر ورزش با ضربه تغییرات آب و هوایی تغییرات درمانی و شکل‌گیری و فرم های دانه های آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

شینگل نوع پوشش برای سقف های شیبدار می باشد که با لایه ای از فایبرگلاس کلاس پوشانده شده است و رنگ پردازی آن با استفاده از گرانول های سنگی انجام شده است که این امر باعث شده ثبات رنگی در آنها به وجود می آید و به هیچ عنوان تغییر رنگ ندهد و دچار رنگ پریدگی نشود.

سبکی وزن شینگل ها مقاومت در برابر دمای منفی ۳۰ درجه تا دمای مثبت در ۹۰ درجه سانتیگراد و وارد شده است که در هر دمایی می تواند دوام بیاورد سرعت نصب زیادی دارد تنوع در طرح و رنگ در ان ها بسیار زیاد از زیبایی منحصر به فردی دارد که حالت سه بعدی به فضا می‌دهد مقاوم در برابر فشار باد ها حتی تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

دودکش‌ها به واسطه خود جنس شینگل انجام می‌شود مخفی بودن نصب تعمیر سریع و آسان نصب ها در زمان ضربه خوردن انتقال دادن گرما به زیر سقف صدای باران در زمان بارش کمترین زمان ممکن است.

شینگل در تمام جهان و آب بندی ۱۰۰ درصدی آن از مزیت های بسیار مهم شینگل ها به حساب می آید.

ویژگی های سقف شیبدار شینگل

word image 208670 2 scaled - شینگل برای سقف های شیروانی -

شینگل ها از متداول ترین و پرمصرف ترین پوشش ها در صفحه شیبدار از پوشش سقف شیبدار شینگل برای اولین بار حدوداً ۱۷ سال پیش در کشور آمریکا به واسطه معماران و متخصصان آمریکایی طراحی شد سپس به ایران رسید.

شینگل سقفهای آمریکایی از نظر کیفیت بسیار عالی هستند و توانسته اند توجهات زیادی را به خود جلب کند و در فاصله زمانی کوتاه توانسته کانادا برسد و در آنجا مورد استفاده قرار بگیرد در ناحیه پوشش در کشورهای اروپایی جای سقف های سفالی و روش‌های سنتی را به راحتی گرفت در سال ۱۳۸۹ در آمریکا به بالاترین حجم فروش خود رسید و بعد از آن به معروفیت کامل سیم کشی از مشتقات سیلیس لایه‌های گوناگون و نفت تشکیل شده است در طراحی آن به نکاتی مانند ایجاد ایزولاسیون مقابل تغییرات درمان انعکاس نور خورشید انعطاف پذیر بودن در برابر ضربه مقاوم بودن در برابر وزش باد شدید و شکل‌گیری بفرما به فرم های گوناگون و سطوح شیبدار و دلخواه توجه شده است به همین دلیل بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شرایط آب و هوایی مختلف این شینگل ها به راحتی توانسته اند با به عرصه سقف های شیبدار در ایران بگذارند و به صورت گسترده از آنها استفاده می شود.

درمان انواع پوشش های سقف شینگل جزو متداول ترین سقف های شیبدار است که عموم مردم به آن علاقه دارند با ویژگی های مثبتی که دارد جزو بهترین گزینه برای سقف های شیبدار به حساب می‌آید.

این سقف در ابعاد مختلف ارائه می شود و ابعاد سقف شینگل ایرانی بسته به نوع آن متفاوت می شود قابل سفارش است پوشش های لایه لایه این سقف ها که بر روی هم سوار شده است می تواند آنها را به عنوان یک لایه معرفی کند پوشش سقف شینگل با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است و صورت همگی در تمامی کشورها از آن استفاده می شود این پوشش سقف لایه لایه است و به طوری که لایه بالایی بر روی لایه پایین سوار می شود.

استفاده از این سقف شیبدار برای مناطق بارانی بسیار پیشنهاد می شود.

تاریخچه سقف شینگل در ایران

توانایی رقابت این پوشش توانایی رقابت با سقف های سفالی و سنتی را در کشورهای اروپایی پیدا کرده است این سقف شیبدار سازگاری بسیار مناسبی به شرایط آب و هوایی مختلف دارد و به شکلی توسط تمامی کشورها مورد استقبال ویژه و خاص قرار گرفته است ایران یکی از اولین استقبال کنند و از این نوع سقف های شیبدار بوده است این نوع پوشش سقفی در کشور ما رواج پیدا کرده و به واسطه طراح و معمار آن بر روی خانه هایی که در مناطق مرطوب هستند به کار گرفته شده است.

از طریق کشور کانادا و بلژیک و بعد از آن طور که وارد ایران می‌شد و از این طریق خریداری می شد ولی امروزه به راحتی می توان آنها را از کشور ایران تهیه کرد این پوشش های سقف های شیبدار به شکل های تک لایه ای در طرح های متنوع مثل لانه زنبوری و شش ضلعی نامنظم و طرح های آجری وجود دارند که این طرح ها همگی دارای کیفیت بسیار زیاد هستند و به لحاظ ظاهری با هم متفاوت می باشند در حال حاضر می‌توان گفت که شینگل ها از نظر کیفیت بسیار خاص هستند.

با شینگل های خارجی بسیار برابری می کند و قیمت مناسب و ظاهر خوشایند ان باعث شد که مهندسین و معماران به سمت استفاده از این نوع شینگل های ایرانی بیایند.

مواد تشکیل دهنده شینگل ایرانی

مشخصات پوشش سقف شیبدار شینگل های ایرانی از مشتقات نفت سیلیس و لایه‌های مختلف به وجود آمده به طور کلی نسبت از ماده های فایبرگلاس اشتباه شده که بسیار با کیفیت هستند ساخته شده است و واسطه‌ای نوعی قیر با کیفیت که به عنوان پایداری دهنده از شکل گرفته است و سپس با دانه های معدنی در رنگ های گوناگون آنها را می پوشاند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. المیرا حمیدی

    تا حالا راجب شینگل نمیدونستم و فکر نمی‌کردم همچین پوششی برای سقف شیروانی وجود داشته باشه.

  2. سقف شیروانی

    واقعا باید بهتون خسته نباشید گفت
    بخاطر زحمت های شماست که ویلا ها خیلی قشنگ و جذاب میشن
    از مطلب شما بسیار لذت بردم
    من قبلا برای ساخت سقف شیروانی با یه شرکتی کار کردم اسمش مهارت پدیده بود
    پیشنهاد میکنم از انها برای ساحت سقف شیروانی مشورت بگیرید
    https://maharatpadideh.ir/gable-roof/

  3. مهارت پدیده ایرانیان

    واقعا باید بهتون خسته نباشید گفت
    بخاطر زحمت های شماست که ویلا ها خیلی قشنگ و جذاب میشن
    از مطلب شما بسیار لذت بردم
    من قبلا برای ساخت سقف شیروانی با یه شرکتی کار کردم اسمش مهارت پدیده بود
    پیشنهاد میکنم از انها برای ساحت سقف شیروانی مشورت بگیرید
    https://maharatpadideh.ir/gable-roof/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.