جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی سپرد؟
    26 مهر 1401 - 14:07
    شناسه : 208794
    0

    مراکز قالیشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ارائه کننده خدمات بهداشتی هستند که می‌توانند تا حد زیادی به خانواده‌ها کمک کنند. این روزها با توجه به گسترش ابزارآلاتی که در این حوزه به کار گرفته می‌شود کیفیت کارها تا حد زیادی بالاست و خانواده‌ها از درصد رضایت بالایی خبر می‌دهند.

    پ
    پ

    word image 208794 1 - چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی سپرد؟ -

    چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی سپرد؟

    مراکز قالیشویی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ارائه کننده خدمات بهداشتی هستند که می‌توانند تا حد زیادی به خانواده‌ها کمک کنند. این روزها با توجه به گسترش ابزارآلاتی که در این حوزه به کار گرفته می‌شود کیفیت کارها تا حد زیادی بالاست و خانواده‌ها از درصد رضایت بالایی خبر می‌دهند.

    قالیشویی در کرج فعالیت‌های متعددی را در مرکزشان برای خانوارهای ساکن در این شهر ارائه می‌دهند. بنابراین بدون نگرانی می‌توانید عمده درخواست هایتان را در زمینه شستشوی فرش به آن ها ارائه کنید.

    انواع خدمات و تسهیلات قالیشویی کرج

    در صورتی که خواستار دریافت خدمات از یکی از قالیشویی‌ کرج هستید می‌توانید تمامی انواع خدمات و تسهیلاتی که برایتان در نظر گرفته‌اند را نیز در نظر داشته باشید. مثل:

    مراجعه به محل و تحویل گرفتن فرش ها

    زمانی که شما با شماره قالیشویی کرج تماس می‌گیرید پرسنل حرفه‌ای آن‌ها در اسرع وقت به محل شما مراجعه کرده و تمامی فرش‌ها را از شما تحویل خواهند گرفت.

    شستشوی فرش‌ها در کوتاه ترین زمان

    فرش‌های شما هر تعدادی که باشند در کوتاه‌ترین زمان شستشو داده شده و برای تحویل آماده‌سازی می‌شوند.

    هزینه مقرون به صرفه

    هزینه‌ای که برای شستشوی فرش‌ها دریافت می‌شود کاملا مقرون به صرفه است. بنابراین با هزینه‌ای منطقی و معقول می‌توانید بالاترین کیفیت را از قالیشویی کرج دریافت کنید.

    فعالیت پرسنل حرفه‌ای و متخصص

    در بخش‌های مختلف قالیشویی کرج پرسنلی استخدام شده‌اند که در حیطه کاری خودشان بهترین‌اند. در واقع آن‌ها آموزش‌های لازم را در این زمینه دریافت کرده‌اند و به راحتی می‌توانند فرش‌ها را با بالاترین کیفیت شستشو داده یا سایر خدمات از جمله ترمیم فرش‌ها را نیز انجام دهند. علاوه بر تخصص و مهارت می‌توان به تجربه بالای پرسنل نیز اشاره داشت و آن‌ها را بهترین نیروها در تخصص خود به شمار آورد.

    ضمانت نتیجه کار

    زمانی که شما از متخصصین حرفه‌ای فعال در قالیشویی کرج خدماتی دریافت می‌کنید تمامی این خدمات دارای تضمین هستند. به هر دلیلی اگر کیفیت کار مغایر با مقصود شما باشد آن‌ها می‌توانند خدمات ارائه شده را برای شما تکرار کنند تا به کیفیت مطلوب برسید.

    ارائه خدمات جانبی در کنار شستشو فرش‌ها

    گاهی اتفاق افتاده است که برخی از فرش‌ها نیاز به رفوگری دارد یا اینکه روند ترمیم در بخش‌هایی از فرش‌ها باید انجام شود. پرسنل فعال در قالیشویی به راحتی می‌توانند که این خدمات جانبی را در کنار شستشوی فرش‌ها برایتان انجام دهند. این خدمات جانبی با بالاترین کیفیت و بهترین روند انجام خواهد شد. متخصصین آموزش دیده صددر‌صد به فکر جلب رضایت مشریان‌شان هستند و تمام تخصص‌شان را در این زمینه به کار می‌گیرند.

    به کارگیری مواد بهداشتی و شوینده با کیفیت

    موادی که در قالیشویی به کار گرفته می‌شود و در شستشوی فرش‌ها استفاده می‌شود از کیفیت بالایی برخورداند. این مواد شوینده ابدا آسیبی به بافت فرش و نیز رنگ طبیعی آن وارد نخواهند ساخت. در نتیجه زمانی که این موارد استفاده می‌شوند کیفیت بافت و رنگ فرش‌ها همچنان حفظ شده و از حالت نو بودن خارج نخواهند شد.

    علاوه بر این‌ها نیز این مواد شوینده می‌توانند هر نوع آلودگی و لکه و کثیفی را از روی فرش پاک کنند. پس نگران باقی ماندن لکه‌های بدقلق نخواهید بود.

    ارسال فرش‌ها در اسرع وقت

    زمانی که روند کاری به پایان رسید مجددا فرش‌ها به شکل بسته‌بندی شده برای آدرس شما ارسال می‌شوند و در تاریخ تعیین شده فرش‌هایتان را تحویل خواهید گرفت. تمامی این روند بر طبق برنامه از قبل تعیین شده انجام خواهد شد و نیازی به دیر شدن دریافت فرش‌ها نخواهید داشت.

    word image 208794 2 - چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی سپرد؟ -

    ویژگی‌های بهترین قالیشویی

    اگر به دنبال این هستید که به بهترین قالیشویی کرج دسترسی پیدا کنید و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید به ویژگی‌های زیر توجه کنید. زیرا که یک قالیشویی خوب باید از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد. مثل:

    • استفاده از تجهیزات به روز و نوین
    • استفاده از بهترین مواد شوینده
    • متعهد به تمامی تعهداتی که به مشتریان داده است
    • کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد
    • دریافت هزینه معقول در قبال انواع خدماتی که ارائه می‌دهد

    ارائه خدمات مبل شویی در قالیشویی

    این روزها در اغلب قالیشویی‌ها که به ارائه خدمات می‌پردازند مبل‌شویی نیز انجام می‌شود. زیرا که تجهیزات و موادی در اختیار دارند که می‌توانند به راحتی انواع آلودگی‌ها و لکه‌های مبل‌ها را نیز از بین ببرند. بنابراین در صورتی که مبل‌هایتان نیز در کنار فرش‌ها نیازمند شستشو هستند بهتر است که از پرسنل قالیشویی بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

    word image 208794 3 - چرا باید شستن فرش‌ها را به قالیشویی سپرد؟ -

    آیا داشتن مجوز فعالیت برای قالیشویی مهم است؟

    برای اهمیت دارد از قالیشویی هایی که کمک می‌گیرید دارای مجوز باشند. زیرا در این شرایط در صورتی که با مشکلی روبرو شوید به راحتی می‌توانید از ارگان‌های دولتی و قضایی پیگیری کنید. اگر از قالیشویی‌های غیر قانونی خدمات دریافت کنید نمی‌توانید امیدوار باشید بعدا در صورت بروز مشکل می‌توانید از حمایت‌های قانونی بهره مند باشید.

    هزینه شستشوی فرش ها چگونه محاسبه می‌شود؟

    هزینه‌ای که برای شستشوی انواع فرش‌ها تعیین می‌شود بر حسب متراژ محاسبه می‌شود. برای مثال فرش‌های 9 متری را بر اساس متراژ هزینه‌ای تعیین می‌کنند. سایر خدمات جانبی نیز از جمله رفوگری و ترمیم فرش نیز بر حسب گستره خدمات هزینه‌هایی تعیین می‌شود. بنابراین بهتر است که پیش از سپردن روند کار به قالیشویی کرج ابتدا سوالاتی در زمینه هزینه‌ها بپرسید تا با آگاهی کارتان را به آن ها بسپارید.

    چرا قالیشویی کرج؟

    به طور کلی توصیه می‌کنیم که همواره از قالیشویی‌هایی خدمات دریافت کنید که نزدیک به محل زندگی‌تان هستند و کیفیت کار بالایی دارند. زیرا که نیاز نیست مسافتی طی شود تا فرش‌هایتان دریافت و تحویل داده شوند. بنابراین علاوه بر کیفیت کار بهتر است اگر ساکن کرج هستید از قالیشویی‌کرج کمک بگیرید. قطعا این مساله به کوتاه شدن مدت زمان روند کاریتان خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.