پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قیمت آیفون SE 2022 و ویژگی هایی که قبل از خرید باید بدانید
    02 آبان 1401 - 12:48
    شناسه : 209140
    0

    به گزارش سایت نتگام: اپل آیفون SE را در سال 2020 معرفی کرد و نسخه به روز و ارتقا یافته آن را در سال 2022 روانه بازار کرد. آیفون SE جدید دارای ویژگی های جدید و هیجان انگیز بسیاری است که آن را برای هر کسی که به دنبال داشتن یک آیفون است، شگفت انگیز […]

    پ
    پ

    word image 209140 1 scaled - قیمت آیفون SE 2022 و ویژگی هایی که قبل از خرید باید بدانید -

    به گزارش سایت نتگام: اپل آیفون SE را در سال 2020 معرفی کرد و نسخه به روز و ارتقا یافته آن را در سال 2022 روانه بازار کرد. آیفون SE جدید دارای ویژگی های جدید و هیجان انگیز بسیاری است که آن را برای هر کسی که به دنبال داشتن یک آیفون است، شگفت انگیز می کند. این شرکت این مدل را به عنوان مقرون به صرفه ترین مدل در سری آیفون رتبه بندی کرده است. صاحبان صنعت بر این باورند که آیفون SE برای گروه بزرگ تری از مردم قیمت خواهد داشت و آن را یکی از بهترین گوشی های سال 2022 می نامند.

    در این مقاله به ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که آیفون SE را به گزینه‌ای عالی برای خریداران تبدیل می‌کند و چرا باید آن را یکی از بهترین گوشی‌های با ارزش در کلاس خود دانست.

    مشخصات فنی

    طرفداران برند بر این باورند که iPhone SE یکی از جالب‌ترین گوشی‌های موجود است که ویژگی‌های عالی و قیمت‌های مناسب را ترکیب می‌کند. در مقایسه با مدل‌های قبلی، گفته می‌شود که آیفون SE تکنولوژی و عمر باتری بهتری دارد زیرا این مدل دارای تراشه A15 Bionic است که عمر باتری گوشی را افزایش می‌دهد. زمانی که خریدار ویدیوهای آیفون SE را تماشا می کند، باتری آن تا 15 ساعت دوام می آورد، در حالی که پخش موسیقی یا فایل های صوتی تا 50 ساعت دوام می آورد. آیفون SE دارای ویژگی شارژ بی سیم Qi است اما از مزایای سازگاری MagSafe برخوردار نیست. از Wi-Fi 6، بهترین پروتکل Wi-Fi موجود در بازار، پشتیبانی می کند. این مدل همچنین دارای قابلیت بلوتوث 5 است که امکان افزایش سرعت، پهنای باند و برد را فراهم می کند. این دستگاه با 5G سازگار است، اما مانند سایر مدل های آیفون، آیفون SE با شبکه های mmWave 5G سازگار نیست. آیفون SE با قیمتی به بازار عرضه می شود که برای افرادی که همیشه می خواستند آیفون داشته باشند، قابل دسترسی است.

    دوربین

    آیفون SE دارای دوربین جلویی 7 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی است که هر دو از حالت پرتره و نورپردازی پرتره و لرزشگیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می کنند. با این حال، عملکرد حالت شب از دست رفته است. دوربین آیفون SE می تواند ویدیوهای 4k را تا 60 فریم در ثانیه ضبط کند و همچنین از گزینه اسلوموشن و تایم لپس پشتیبانی می کند. با استفاده از تراشه A15 Bionic، کاربران آیفون SE می توانند با کاهش نویز عکس بگیرند. عکس ها حتی در مکان های کم نور نیز وضوح بهتری خواهند داشت. دوربین این مدل با توجه به محدوده قیمت مقرون به صرفه بسیار خوب است.

    صفحه نمایش

    برخلاف سایر مدل ها، آیفون SE دارای حاشیه های ضخیم بالا و پایین صفحه نمایش است. دوربین جلو و میکروفون در قاب بالایی قرار دارند و قاب پایینی دارای دکمه هوم Touch ID است که احراز هویت بیومتریک مبتنی بر انگشت را فعال می‌کند. آیفون SE تنها مدل آیفون با قابلیت Touch ID است که از فناوری لمس لمسی برای اجرای دستورات استفاده می کند. ویژگی Touch ID بسیار شبیه به ویژگی Face ID است، اما کاربر را ملزم می‌کند که هنگام خرید اپل یا تغییر رمز دستگاه، اثر انگشت را اسکن کند.

    سایر خواص

    آیفون SE دارای چندین ویژگی مانند Dolby Vision، HDR10 و صدای مناسب است که به تنظیم نور محیطی اتاق کمک می کند. این صفحه نمایش تقریباً 4.7 اینچی Retina HD دارد و در سه رنگ نیمه شب، نور ستاره و قرمز موجود است. این مدل با بند آلومینیومی متناسب با رنگ طراحی شده است و جلو و پشت شیشه ای دارد. آیفون SE دارای IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است که آن را به گزینه ای کاربرپسند برای خریداران تبدیل می کند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که استفاده از آن را آسان‌تر می‌کند این است که این مدل دارای مقاومت در برابر آب نیز است زیرا می‌تواند ریزش و پاشیده شدن تصادفی را تحمل کند.

    انواع

    آیفون SE در سه گزینه حافظه داخلی مختلف 64 گیگابایت، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس است. این مدل یک گوشی دو سیم کارته است که با نانو سیم کارت و سیم کارت سازگار است. آیفون SE دارای سنسورهای داخلی زیادی مانند سنسور نور محیط، فشارسنج، قطب نما و شتاب سنج است.

    کارشناسان صنعت بر این باورند که خریداران ممکن است هزینه 429 دلار (64 گیگابایت)، 479 دلار (128 گیگابایت) یا 579 دلار (256 گیگابایت) را برای آیفون SE در سال 2022 در نظر بگیرند، زیرا آخرین نسخه آیفون SE حدود 2.4 برابر سریعتر از نسخه ای است که در آن عرضه شده است. این مدل را می‌توان برای افرادی که همیشه یک آیفون همراه خود داشتند، ارزش مطلق برای پول در نظر گرفت.

    منبع: سایت نتگام

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.