پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرمانده انتظامی مهاباد زخمی شد | یک نیروی نظامی دو چشمش را از دست داد
    06 آبان 1401 - 2:38
    شناسه : 209467
    1

    یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی مهاباد گفت: فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد.

    پ
    پ

    - فرمانده انتظامی مهاباد زخمی شد | یک نیروی نظامی دو چشمش را از دست داد - فرمانده انتظامی مهاباد- فرمانده انتظامی مهاباد زخمی شد | یک نیروی نظامی دو چشمش را از دست داد - فرمانده انتظامی مهاباد

    ایرنا نوشت: یکی از کارکنان انتظامی مهاباد هم در ناآرامی‌های امروز، هر دو چشم خود را از دست داده است.

    از شروع ناآرامی‌های اخیر در مهاباد تاکنون ۲۰ نیروی فرماندهی انتظامی زخمی شده‌اند.

    پس از ناآرامی‌های شهر مهاباد در ساعات اولیه امروز که منجر به تخریب اموال عمومی شده بود، اکنون به حالت عادی و برقراری آرامش بازگشته و هیچ‌گونه تجمعی نیز وجود ندارد.

    این در حالی است که فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگو با تسنیم با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان گفت: در صحت و سلامت هستم و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

    سرهنگ محمد توحیدی با رد برخی اخبار مبنی بر مجروحیت شدید در اغتشاشات امروز این شهرستان اظهار داشت: یک زخم جزئی از ناحیه سر بود که مسئله خاصی نیست و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.

    وی با اشاره به خسارت فراوان برخی اغتشاشگران به اموال دولتی، خصوصی و مردم افزود: بحمدالله هم‌اکنون امنیت مطلوبی در شهر برقرار است و هیچ‌گونه مشکل، تجمع و اغتشاشی در سطح وجود ندارد و اوضاع در تحت کنترل نیروهای انتظامی است.

    فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد با اشاره به التهاب‌آفرینی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند در خصوص این شهرستان و بحرانی نشان دادن وضعیت مهاباد تصریح کرد: هم‌اکنون شهر در آرامش کامل بوده و هیچ‌گونه خبری از اغتشاش و تجمع نیست و تمام اخبار رسانه‌های معاند دروغ و کذب است و مردم مطمئن باشند که پلیس برای تامین امنیت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.