شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نتایج شگفت انگیز لیفت با نخ (با لیفت 10 سال جوان تر شو)!
    07 آبان 1401 - 15:32
    شناسه : 209505
    1

    لیفت با نخ در کلینیک دکتر مسعود جعفری یک روش ایمن و بسیار موثر برای برطرف کردن نشانه های پیری زودرس پوست می باشد. نتایج لیفت با نخ موجب می شود تا فرد 10 سال جوانتر به نظر برسد. نتایج این روش زیبایی با دوام و تقریبا ماندگار است. پزشک تنها در یک جلسه درمانی به مدت 30 دقیقه می تواند پوست را کشیده و محکم کند.

    پ
    پ

    از مهمترین نتایج لیفت با نخ می توان به از بین رفتن چین و چروک پوست، سفت شدن پوست، افزایش ضخامت پوست، کشیدن پوست و جوانسازی پوست اشاره کرد. با بالا رفتن سن ایجاد نشانه های پیری پوست، امری اجتناب ناپذیر است. با انجام روش های مختلف جوانسازی پوست می توان روند پیری پوست را به تاخیر انداخت. لیفت با نخ یا کشیدن پوست با استفاده از نخ های قابل جذب، یک روش بسیار موثر برای جوانسازی پوست می باشد. لیفت با نخ موجب بهبود انحناهای صورت شده و چین و چروک های پوست را برطرف می کند.

    طبیعی بودن نتایج لیفت با نخ از مهمترین مزایای این روش زیبایی می باشد. بعد از جراحی لیفت، کشیدگی زیاد پوست مشاهده می شود. همچنین بعد از جراحی، از بین رفتن انحناهای طبیعی صورت و کاهش حجم قسمت هایی از صورت مانند لب ها و گونه ها، احساس می شود. اما در روش لیفت با نخ حالات طبیعی صورت حفظ می شود. نخ های مورد استفاده در زیر پوست، با ظرافت خاصی موجب بهبود مشکلات پوست می شوند. به همین دلیل با حفظ فرم طبیعی صورت، پوست زیبا و جوان می شود.

    مزایای انجام لیفت با نخ

    لیفت با نخ در کلینیک دکتر مسعود جعفری یک روش ایمن و بسیار موثر برای برطرف کردن نشانه های پیری زودرس پوست می باشد. نتایج لیفت با نخ موجب می شود تا فرد 10 سال جوانتر به نظر برسد. نتایج این روش زیبایی با دوام و تقریبا ماندگار است. پزشک تنها در یک جلسه درمانی به مدت 30 دقیقه می تواند پوست را کشیده و محکم کند.

    word image 209505 1 - نتایج شگفت انگیز لیفت با نخ (با لیفت 10 سال جوان تر شو)! - پوست و مو

    چگونگی انجام لیفت با نخ

    برای کسب بهترین نتایج لیفت با نخ باید به یک پزشک متخصص زیبایی با تجربه و متبحر مراجعه کنید. لیفت با نخ یک روش کم تهاجمی بدون انجام جراحی می باشد. در این روش جوانسازی پوست، پزشک از سوزن های نازک مخصوص طب سوزنی، برای بالا کشیدن پوست استفاده می کند.

    برای کسب بهترین نتایج لیفت با نخ احتیاجی به استفاده از تیغ جراحی برای ایجاد برش یا جدا کردن پوست نیست. پزشک متخصص در این روش با ایجاد تغییراتی در لایه زیرین پوست و بالا کشیدن آن، پوست را سفت و محکم می کند. پزشک در این روش به جای بریدن پوست های اضافی، آنها را با استفاده از نخ های قابل جذب سفت و محکم می کند. در نتیجه افتادگی و چین و چروک پوست از بین می رود.

    از مهمترین نتایج لیفت با نخ، افزایش تولید کلاژن در پوست می باشد. نخ های جایگذاری شده در لایه زیرین پوست، موجب افزایش تحریک کلاژن سازی می شوند. نخ ها فرایند ترمیمی پوست را در محل مورد نظر تحریک کرده و با افزایش تولید کلاژن مشکلات پوست را درمان می کند.

    کلاژن چیست و چه تاثیری در بهبود سلامتی پوست دارد؟

    کلاژن رشته های پروتئینی هستند که موجب افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست می شوند. کلاژن نوعی پروتئین در بافت های همبند بدن است که تا سن 25 سالگی ساخته می شود. این پروتئین در ترمیم زخم ها، حجم دهی به پوست، شادابی و طراوت پوست موثر است. اما با افزایش سن و کاهش سطح کلاژن در بافت های همبند، پوست دچار افتادگی، چین و چروک و لک های پوستی می شود.

    کاهش قدرت و حجم پوست در اثر کاهش سطح کلاژن، باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک پوستی می شود. تاثیر نیروی جاذبه زمین هم یکی از علل ایجاد افتادگی پوست می باشد. زمانی که پوست قدرت کافی برای غلبه بر نیروی کشش زمین را نداشته باشد، پوست شل و افتاده می شود. وجود کلاژن در پوست از بروز این عوارض جلوگیری می کند.

    word image 209505 2 scaled - نتایج شگفت انگیز لیفت با نخ (با لیفت 10 سال جوان تر شو)! - پوست و مو

    بهترین نتایج لیفت با نخ

    نتایج لیفت نخ برای ایجاد زیبایی و جوانسازی پوست بسیار چشمگیر است. این روش غیر جراحی می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کند. از مهمترین نتایج لیفت با نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • برطرف کردن چین و چروک پوست
    • سفت کردن پوست
    • روشن کننده پوست
    • از بین بردن نشانه های پیری زودرس پوست
    • بهبود وضعیت منافذ پوست
    • کشیدن پوست های شل و آویزان
    • هیدراته کردن پوست
    • بهبود آسیب های پوست در اثر تابش اشعه های ماوراء بنفش

    کسب مطلوب ترین نتایج لیفت با نخ توسط انواع نخ مناسب

    برای کسب بهترین نتایج لیفت با نخ، پزشک از نخ های مختلف مناسب با وضعیت پوست فرد استفاده می کند. نخ های مورد استفاده ضخامتی در حدود یک تار مو دارند.

    • نخ های قابل جذب: این نوع نخ ها از نوع PDO بوده که با بدن انسان سازگاری دارد. بافت های بدن به این نوع نخ، واکنش حساسیتی ایجاد نمی کند. اثرات این نخ ها تا بعد از جذب کامل نخ ها ماندگاری دارد.
    • نخ های غیر قابل جذب: این نوع نخ ها از فلز گرانبهای طلا و یا برخی از فیبرهای سنتتیک ساخته شده اند. این نخ ها برای همیشه در زیر پوست می مانند و مشکلات پوستی را درمان می کنند.
    • نخ های ترکیبی: قسمتی از این نوع نخ، بعد از مدتی جذب بدن می شود و قسمت دیگر به صورت قسمت های ریز غیر قابل جذب، در زیر پوست باقی می ماند.

    word image 209505 3 - نتایج شگفت انگیز لیفت با نخ (با لیفت 10 سال جوان تر شو)! - پوست و مو

    لیفت ابرو

    یکی از نتایج لیفت با نخ، بالا کشیدن ابروها و جذاب تر شدن چهره می باشد. ابروها یکی از مهمترین بخش های صورت است که بر زیبایی چهره تاثیر زیادی می گذارند. لیفت ابرو موجب بهبود افتادگی ابرو می شود. در این روش فاصله ابرو با چشم افزایش یافته و چشم ها زیبایی بیشتری دارند. افتادگی ابرو موجب ریزتر دیده شدن چشم ها و ایجاد چهره ای همیشه خسته و بی حال می گردد. با لیفت ابرو چین و چروک های پیشانی و دور چشم از بین می روند.

    لیفت ابرو جهت برگرداندن جوانی و زیبایی چهره در سنین بالا بسیار موثر است. نخ های مورد استفاده در لیفت ابرو از جنس نخ های قابل جذب PDO می باشند که بسیار نازک و ظریف هستند. این نخ ها توسط سوزن های بسیار ظریف در زیر پوست قرار داده می شوند. این نخ ها با بدن انسان سازگار هستند و بعد از مدتی جذب بدن می شوند. با جذب نخ ها اثرات لیفت ابرو هم کاهش می یابد. برای حفظ زیبایی باید دوباره از این روش استفاده کرد.

    کلام آخر

    با مراجعه به دکتر جعفری متخصص و جراح پوست و زیبایی و انجام مشاوره پوست و مو رایگان قبل از لیفت با نخ می توانید رضایت بخش ترین نتایج لیفت با نخ را کسب کنید. انتخاب یک پزشک ماهر و با تجربه برای انجام روش های جوانسازی به بهبود وضعیت پوست و ایجاد زیبایی و جوانی پوست کمک کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.