جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ظروف پذیرایی مسی مخصوص عید سال 1402 و یلدا
    08 آبان 1401 - 12:38
    شناسه : 209561
    0

    ظروف مسی از قدیم الایام مورد لطف مردم ایران قرار داشت وبه دلیل سنتی و شیک بودن محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. اگر می‌خواهید یک دیزاین سنتی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از این ظروف استفاده کنید.

    پ
    پ

    ظروف پذیرایی جزء ظروفی هستند که در خانه ما ایرانی ها کاربرد زیادی داره ، این روزها با روق تولید ظروف مسی در شهر زنجان و اصفهان و چند شهر دیگر و افزایش تنوع تولیدات ظروف پذیرایی مسی خانم های ایرانی به سمت استفاده از ظروف مسی برای پذیرایی در مهمانی ها و دورهمی رو آوردن ، در اینجا انواع ظروف پذیرایی رو معرفی میکنیم خدمت تون .

    word image 209561 1 - ظروف پذیرایی مسی مخصوص عید سال 1402 و یلدا -

    ظروف پذیرایی مسی عید و یلدا :

    ظروف پذیرایی مسی مخصوص عید و یلدا از جمله ظروفی هست که در مدل های مختلف و با تنوع بسیار بالا تولید میشه ، این ظروف در شکل های بسیار زیبایی و اکثرا با کیفیت عالی تولید میشوند ، این ظروف پذیرایی شامل موارد زیر میشوند :

    • میوه خوری مسی : میوه خوری پای ثابت های هر مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در هر مجلسی و یا عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، میوه خوری های مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم میوه خوری چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره.
    • آجیل خوری مسی : آجیل خوری یکی از ظروف مورد استفاده در مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، آجیل خوری های مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم آجیل خوری چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره.
    • word image 209561 2 - ظروف پذیرایی مسی مخصوص عید سال 1402 و یلدا -
    • شکلات خوری مسی : شکلات خوری یکی از ظروف مورد استفاده در مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، شکلات خوری های مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم شکلات خوری چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره. شکلات خوری های درب دار هم مورد استقبال خوری قرار گرفته .
    • شیرینی خوری مسی : شیرینی خوری یکی از ظروف مورد استفاده در مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، شیرینی خوری مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم شیرینی خوری چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره. شیرینی خوری 2 و 3 طبقه هم جدیدا تولید و به بازار عرضه شده .
    • بستنی خوری مسی : بستنی خوری یکی از ظروف مورد استفاده در مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، بستنی خوری های مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم بستنی خوری چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره. بستنی خوری 2 و 3 طبقه هم جدیدا تولید و به بازار عرضه شده .
    • سینی مسی : سینی یکی از ظروف مورد استفاده در مهمانی و دورهمی هاست ، پذیرایی از مهمان در عید و یلدا بدون این ظرف کمی سخت خواهد بود ، سینی مسی در مدل های مختلف و به صورت پایه دار ، بدون پایه ، یا مدل سه پایه ، به صورت قلم زنی شده ، یا آبکاری کروم ، نقره کوب و الماس تراش و چند مدل دیگه تولید میشود ، بیشتر خرید مردم سینی چکشی هست به خاطر طرح سنتی و قیمت مناسبی که به نسبت مدل های دیگه داره .
    • word image 209561 3 - ظروف پذیرایی مسی مخصوص عید سال 1402 و یلدا -

    تزئین شب یلدا با ظروف مسی

    ظروف مسی از قدیم الایام مورد لطف مردم ایران قرار داشت وبه دلیل سنتی و شیک بودن محبوبیت خاصی در بین مردم دارد. اگر می‌خواهید یک دیزاین سنتی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از این ظروف استفاده کنید.

    می‌توانید از این ظروف برای تزئین یک شب به یاد ماندنی استفاده کنید. ظروف مسی در انواع مختلف سینی، آجیل خوری، شکلات خوری، جا شمعی، میوه خوری، شیرینی خوری و… هستند که می‌توانید از هریک از آن‌ها بسته به نیازتان استفاده کنید.

    یک ترکیب که می‌تواند خیلی مناسب باشد ظروف مسی بزرگ و گرد پر از خوراکی های رنگارنگ به همراه یک سماور قدیمی است. این ترکیب انسان را به دیرباز ها می­برد و برای یک مناسبت سنتی مثل شب یلدا بسیار زیبا است.

    محبوب ترین چیدمان برای شب یلدا یک رومیزی ترمه بزرگ و درخشان همراه با سینی های مسی بزرگ و ظروف کوچک و ظریف در داخل سینی بزرگ قلم کاری شده است که جلوه ایی جذاب به سفره و یا میز می‌دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.