×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

قطعاً انتخاب بهترین مبل شویی در تهران بسته به تعداد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مبل شویی کار سختی است، شرکت مبل شویی که با از بین بردن کثیفی و لکه مبل به طور عمیق بتواند لبخند رضایت در مشتری ایجاد و پس از حصول رضایت مشتری هزینه مبل شویی در منزل را دریافت کند. در حال حاضر می‌توان مبل شویی تهران تک را بهترین مبل شویی تهران معرفی کرد، این شرکت با استفاده از بهترین سرویس‌کاران، مجهزترین و بروزترین دستگاه‌های شستشوی مبل، فرش، موکت، تابلو فرش و خوشخواب در کنار استفاده از بهترین مواد شوینده خدمات گسترده‌ای را به همشهریان عزیز ساکن در تهران و کرج با ده‌ها شعبه فعال در مناطق مختلف ارائه می‌کند. برای آشنایی با بهترین مبل شویی تهران در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات مفید و کاربردی زیادی را در ارتباط با بهترین مبل شویی به شما ارائه کنیم

word image 209600 1 - بهترین مبل شویی در تهران | انتخاب بهترین شرکت مبل شویی - بهترین مبل شویی از نظر مردم .

 بهترین مبل شویی تهران 

در حال حاضر از مبل نسبت به سایر وسایل زندگی در خانه، محل کار، دفتر، هتل، رستوران و .. بسیار استفاده می‌شود و چون در معرض انواع آلودگی، کثیفی و لکه قرار دارد شستن آن ضروری است. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید و به دنبال مبل شویی در منزل هستید باید بدانید که شستن مبل در منزل کار راحتی نیست، برای شستن مبل در منزل و از بین بردن لکه‌های عمیق شما علاوه بر تخصص و آگاهی نیاز به مواد شونده مرغوب دارید تا بتوانید مبلمان خود را مثل روز اول تمیز و پاکیزه کنید. شاید در نگاه نخست شستن مبل کار راحتی به نظر برسد که با یک پارچه تمیز و مقداری آب و مواد شوینده می‌توان آن را شست ولی این تنها ظاهر قضیه است چرا که مبل شویی در منزل کار بسیار حساسی است و هر کسی نمی‌تواند آن را به نحوه احسن انجام دهد. در همین حال شستشوی غیراصولی باعث آسیب به مبل می‌شود و هزینه خرید مبل جدید را به شما تحمیل می‌کند.

دلیل انتخاب بهترین مبل شویی در تهران 

در انتخاب بهترین مبل شویی تهران باید شرکتی را انتخاب کنید که سرویس‌کاران آن علاوه بر شناخت جنس پارچه و مواد شوینده اطلاعاتی درباره دستگاه بخاری شوی و نحوه شستن مبل، نحوه از بین بردن لکه‌های سطحی و عمیق، اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از دستگاه خشک کن مبل و … داشته باشند و بتوانند بسته به تخصص و مهارت خود لکه و کثیفی مبل را بدون آسیب به مبل تمیز و پاکیزه کنند. مبل شویی در منزل متفاوت از فرش شویی، قالی‌شویی و موکت شویی است و شما نمی‌توانید از مواد شوینده‌ای که برای شستن فرش استفاده می‌کنید در مبل شویی نیز استفاده کنید به همین خاطر برای شستن مبل شما باید به دنبال معتبرترین مبل شویی تهران باشید

word image 209600 2 - بهترین مبل شویی در تهران | انتخاب بهترین شرکت مبل شویی - بهترین مبل شویی از نظر مردم .

شرکت مبل شویی خوب چه فاکتورهایی را دارد؟

اگر در شهر بزرگ تهران و پایتخت ایران و شهر حومه کرج زندگی می‌کنید و به دنبال معتبرترین و بهترین مبل شویی تهران هستید، بهترین خدمات مبل شویی در منزل را از ما درخواست و خدمات قابل ملاحظه ای را دریافت کنید. شرکت مبل شویی تهران تک با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان از کسب رضایت مشتری با افزایش شعبات فعال خود در مناطق مختلف تهران و کرج با کادری مجرب آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است. قطعاً برای انتخاب بهترین مبل شویی تهران فاکتورهایی وجود دارد که برخی از این فاکتورها را می‌توان به قرار زیر تعریف و دسته‌بندی نمود.

استفاده از سرویس کاران مجرب و متخصص

بهترین مبل شویی تهران از سرویس‌کاران مجرب، با دانش، متخصص و آموزش‌دیده استفاده می‌کند، چرا که شستشوی غیراصولی مبل آسیب جدی به مبل وارد می‌کند. در مبل شویی استفاده از سرویس‌کاران مجرب و متخصص بخش اصلی کار به شمار می رود که کارکرد اصلی مبل شویی بر دوش آنهاست، سرویس‌کاران به هنگام مبل شویی در وهله اول باید جنس پارچه و رویه مبل را شناسایی و سپس براساس نوع پارچه و لکه موجود بر روی آن از بهترین و مرغوب‌ترین مواد شوینده برای شستشوی مبل به همراه دستگاه مبل شویی در منزل استفاده کنند و سپس با استفاده از درجه حرارت بالا مبل را ضد عفونی و در نهایت خشک‌شده تحویل مشتری دهند.

. word image 209600 3 - بهترین مبل شویی در تهران | انتخاب بهترین شرکت مبل شویی - بهترین مبل شویی از نظر مردم

استفاده از بهترین مواد شوینده

یکی از موارد مهم مبل شویی در منزل استفاده از مواد شوینده مرغوب متناسب با نوع و جنس مبل است، بیشتر افراد بر این باورند که با استفاده از شوینده‌های خانگی می‌توانند لکه و کثیفی مبل را از بین ببرند، شاید با استفاده از شوینده خانگی بتوان لکه‌های سطحی مبل را از بین برد، ولی برای از بین بردن لکه‌های عمیق شما نیاز به مواد شوینده مخصوصی دارید تا بتوانید لکه‌های عمیق را از بین ببرید و مبل خود را مثل روز اول تمیز کنید. برای از بین بردن هر گونه آلودگی، چربی و لکه مبل باید آن را با استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل و مواد شوینده مرغوب به صورت عمیق و اصولی بشویید و از این طریق بر طول عمر مبل بیفزایید. توجه داشته باشید که انتخاب ماده شوینده مناسب شستشوی مبل کار تخصصی است که تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌ها از آن برخوردار هستند.

استفاده از دستگاه های مدرن مبل شویی

بهترین مبل شویی تهران از دستگاه مدرن و پیشرفته برای مبل شویی در منزل استفاده می‌کند، دستگاه مبل شویی که علاوه بر کارایی بالا و کیفیت در مبل شویی صدای کمی دارد و در کمترین زمان مبل شما را تمیز و پاک می‌کند. در حال حاضر دیگر مبل شویی به روش سنتی در شهرهای بزرگی که زندگی آپارتمانی دارند کاملاً منسوخ‌شده و افراد برای تمیزی مبلمان خود از روش‌های نوین مبل شویی در منزل با استفاده از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌کنند و در کمتر از چند ساعت مبلمان خود را تمیز می‌کنند

word image 209600 4 - بهترین مبل شویی در تهران | انتخاب بهترین شرکت مبل شویی - بهترین مبل شویی از نظر مردم

شستشوی مبل بدون جا به جایی و کثیف کاری

بهترین مبل شویی تهران در منزل بدون اینکه مبل را جابجا و دکوراسیون منزل را به هم بریزد شستشوی مبل را با استفاده از دستگاه بخار، مواد شوینده و آب انجام در منزل می‌دهد و در انجام مبل شویی از کثیف کاری پرهیز می‌کند.

ضد عفونی کردن مبل

ضد عفونی کردن مبل برای از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌های مبل بخشی از شستشوی مبل در بهترین مبل شویی تهران به شمار می رود که در مبل شویی تهران تک این کار با استفاده از حرارت بالا انجام می‌شود.

خشک کردن مبل

در زمان نه چندان دور افرادی که قصد شستشوی مبل را داشتند، پس از شستن مبل آن را زیر نور آفتاب می‌گذاشتند تا خشک شود، ولی امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی بهترین مبل شویی تهران با استفاده از موتور مکنده مبل را در چند دقیقه پس از شستشو خشک می‌کند. پس از اگر مهمانی پیش رو دارید  و مبلهایتان کثیف و دارای لکه است و زمان کافی برای شستن و خشک کردن مبل ندارید اصلاً نگران نباشید و با تماس با مبل شویی تهران تک در کمتر از نصف روز مبلمان خود را مثل روز اول تمیز و خشک‌شده تحویل بگیرید و از مهمانی لذت ببرید.

رضایت مشتری

زمان می‌توان گفت یک شرکت مبل شویی بهترین مبل شویی تهران است که رضایت مشتری را در کارنامه خود دارد، چرا که رضایت مشتری اصل اساسی یک شرکت خدماتی محسوب می‌شود که نشان‌دهنده انجام دادن درست و اصولی امور محوله است.

قیمت مناسب

بهترین مبل شویی تهران برای خدمتی که ارائه می‌کند قیمت متعارف و متناسب با نوع خدمت خود دریافت می‌کند. قیمت مبل شویی در تهران بسته به نوع مبل، جنس مبل، تعداد مبل، استفاده از مواد شوینده، نوع لکه سطحی و عمیق، تعداد لکه، تعداد بالشتک ها و کوسن های مبل، جنس دسته و پایه مبل و … متغیر است و البته این بدان معنا نیست که شرکت‌های مبل شویی به صورت خودسرانه قیمت را تعین می‌کنند چرا که قیمت مبل شویی در تهران معمولاً توسط اتحادیه مبل شویی و قالی‌شویی تعیین می‌شود.

حضور به موقع سرویس کاران در محل کار

ما به این موضوع واقف هستیم که شهروندان عزیزمان دغدغه تمیزی مبلمان خود را دارند بر همین اساس توصیه ما برای شستشوی اصولی مراجعه به بهترین مبل شویی تهران است مبل شویی که پس از ثبت درخواست در زمان تعیین‌شده در محل کار خود برای شستن مبل حاضر می‌شود و به قول و قرار خود و همچنین وقت و زمان مشتری احترام بگذارد.

ساعت کاری منظم

داشتن ساعت کاری منظم از شرایط اصلی یک مبل شویی خوب به شمار می رود. بهترین مبل شویی تهران ساعت کاری مشخصی دارد و اینگونه نیست که روزی کار کند و روزی اصلاً کار نکند، یک روز تا ساعت ۲۰ کار کند و روز بعد ساعت ۱۶ دست از کار بکشد.

دسترسی آسان

بهترین مبل شویی تهران باید همیشه در دسترس باشد تا مشتری در هر زمانی بتواند با مبل شویی تماس و ارتباط برقرار و سفارش خود را ثبت کند، بر همین اساس مبل شویی تهران تک با افزایش شعبات فعال خود در مناطق مختلف تهران و کرج همچون مبل شویی در قیطریه، مبل شویی در نیاوران، مبل شویی در شهرک غرب، مبل شویی در پاسداران، مبل شویی در نیایش، مبل شویی در خیابان فرشته، مبل شویی در مهرشهر کرج، مبل شویی در شریعی و … آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است. برای ثبت سفارش مبل شویی و خدمات دیگر شما به دو طریق می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید، ابتدا با شماره‌گیری شماره همراه ۰۹۱۰۴۱۵۹۴۹۷ یا شماره ثابت ۰۲۱۴۴۳۸۳۸۲۷ تماس بگیرید و یا با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.moblshuitehran.com در بخش سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید.

انتخاب بهترین مبل شویی در منزل 

جابجایی مبل برای شستن یکی از دغدغه‌های بانوان به شمار می رود که علاوه بر ایجاد زحمت باعث آسیب به مبل به هنگام جابجایی می‌شود. در همین حال بهترین مبل شویی تهران با افزایش خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه مشکلات مربوط به مبل شویی را حل نموده است.

مراحل شستشوی مبل در منزل

مبل شویی تهران تک در تمام مناطق و محله‌های تهران و کرج به صورت تخصصی خدمات مبل شویی در منزل را پس از ثبت سفارش در مکان و زمانی که مشتری تعیین می‌کند ارائه و مراحل مبل شویی را بسته به نیاز مشتری به قرار زیر شروع می‌کند:

  1. پس از حضور سرویس‌کاران در منزل برای شستن مبل، سرویس‌کاران در نخستین گام مبل را مورد بازدید قرار می‌دهند و با استفاده از جاروبرقی گرد و غباری که بر روی مبل نشسته را تمیز می‌کنند تا مبل کاملاً آماده شستشو شود.
  2. پس از گردگیری مبل سرویس‌کاران با استفاده از دستگاه مبل شویی در منزل شروع به از بین بردن لکه‌ها و کثیفی‌های مبل با استفاده از مواد شوینده مرغوب می‌کنند، مواد شوینده‌ای که قدرت پاک‌کنندگی قوی ای دارند و در سریع‌ترین زمان مبلمان شما را تمیز و لکه‌ها را بین می‌برند و پس از آن با استفاده از حرارت بالا مبلمان شما را ضدعفونی و عاری از هر گونه باکتری و ویروس می‌کنند.
  3. پس از شستشوی مبل و از بین بردن لکه‌ها و آلودگی‌ها، سرویس‌کاران بلافاصله با استفاده از دستگاه خشک کن شروع به آبگیری و خشک کردن مبلمان می‌کنند. در این مرحله سرویس‌کاران با استفاده از موتورهای مکنده صنعتی قدرتمندی که برای خشک کردن مبل شویی طراحی و ساخته شده‌اند مبلمان را با مکش مایعات و کف موجود خشک می‌کنند. البته لازمه استفاده از مبلمان پس از شستشو و خشک کردن این است که شما چند ساعتی روی مبل ننشینید تا مبل‌ها کاملاً خشک و قابل استفاده شوند.
  4. پس از خشک شدن مبل، شستشوی مبل به پایان می‌رسد و سرویس‌کاران بدون کثیف کاری و کار اضافه وسایل خود را جمع و پس از رضایت مشتری هزینه مبل شویی را در محل دریافت می‌کنند. بسته به مجهز شدن سرویس‌کاران به کارتخوان سیار شما می‌توانید هزینه مبل شویی را با هر کارت بانکی پرداخت کنید.

بهترین زمان مبل شویی در منزل

یکی از نکات قابل توجه برای افرادی که از مبل استفاده می‌کنند اطلاع از زمان شستشوی مبل است. در این زمینه باید گفت که اگر شما بیش از یکسال است که از مبل و صندلی استفاده می‌کنید برای از بین بردن گرد و خاکی که بر روی مبل نشسته و قابل دیدن نیست نیاز به مبل شویی برای از بین بردن آلودگی‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌ها دارید. یکی دیگر از عوامل مبل شویی وجود لکه و کثیفی در مبل است که به مرور از عمر مبل می‌کاهد که برای افزایش عمر مبل باید آن را با دستگاه شست. در برخی موارد مبل دچار نجاست می‌شود و بوی نامطبوعی را در محیط پخش می‌کند که در چنین زمانی مبل شویی ضروری است و نباید در این زمینه تردیدی به خود راه داد. برای مبل شویی در منزل کافی است گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره‌گیری ۰۲۱۴۴۳۸۳۸۲۷ با بهترین مبل شویی تهران تماس بگیرید و مبلمان خود را به صورت اصولی مورد شستشو قرار دهید.

تهران تک بهترین شرکت مبل شویی در تهران

در همین شهر تهران مبل شویی های زیادی چه به صورت مجاز و چه به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند که همین عامل مشکلاتی را در انتخاب بهترین مبل شویی تهران به وجود می‌آورد و کار پیدا کردن بهترین ارائه دهنده خدمات مبل شویی را با مشکل مواجه می‌کند. شرکت مبل شویی تهران تک از جمله مراکز مبل شویی مجاز و معتبر تهران با ۱۵ سال سابقه محسوب می‌شود که دارای نمایندگی مختلفی در مناطق مختلف تهران و کرج است که بسته به تخصص و مهارت پرسنل و سرویس‌کاران خود توانسته رضایت مشتریان بیشمار خود را به دست بیاورد و به یک برند معتبر تبدیل شود. این شرکت با تکیه بر مهارت و تخصص خود پس از کسب رضایت مشتری و مشاهده لبخند رضایت مشتری هزینه مبل شویی را دریافت می‌کند و اگر چنانچه سهواً آسیبی به مبل وارد کند تمام خسارات وارده شده را برای خرید مبل جبران می‌کند. پس با مبل شویی تهران تک تماس بگیرید و مبلمان خود را مثل روز اول تمیز کنید و از خرج هزینه اضافی برای خرید مبل با این گرانی بپرهیزید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.