جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آشنایی با شرایط اجاره خودرو در کیش و مدارک لازم آن
    09 آبان 1401 - 14:31
    شناسه : 209626
    0

    تا به حال به اجاره خودرو در کیش فکر کردید؟ زمانی که به کیش سفر می‌کنید، با چه وسیله‌ای عبور و مرور می‌کنید؟ سالانه تعداد زیادی از افراد به کیش سفر می‌کنند و برای رفت و آمد در این جزیره ایده‌های مختلفی دارند ولی اکثر مسافرین تور کیش از اصفهان تصمیمشان روی اجاره خودرو در کیش است.

    پ
    پ

    تا به حال به اجاره خودرو در کیش فکر کردید؟ زمانی که به کیش سفر می‌کنید، با چه وسیله‌ای عبور و مرور می‌کنید؟ سالانه تعداد زیادی از افراد به کیش سفر می‌کنند و برای رفت و آمد در این جزیره ایده‌های مختلفی دارند ولی اکثر مسافرین تور کیش از اصفهان تصمیمشان روی اجاره خودرو در کیش است.

    در این مطلب تصمیم داریم شما را با شرایط اجاره خودرو در کیش آشنا نماییم تا به راحتی بتوانید این کار را انجام دهید.

    images 1667209999 - آشنایی با شرایط اجاره خودرو در کیش و مدارک لازم آن -

    اجاره خودرو در کیش

    کیش یک منطقه آزاد تجاری است که به این دلیل می‌توانید به راحتی گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروها را اجاره نمایید و در سطح جزیره با آن عبور و مرور نمایید. علاوه بر آن هزینه اجاره خودرو در کیش نسبت به هر جای دیگری کمتر می‌باشد که یکی از بزرگترین مزایای سفر به کیش می‌باشد.

    شاید این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا چرا باید ماشینی را در کیش اجاره کنیم؟ فرض کنید تور کیش از تهران خود را برای فصل تابستان یا بهار رزرو نمودید. همانطور که می‌دانید هوای کیش در این فصل‌ها گرم و مرطوب می‌باشد. مخصوصا در تابستان که دمای هوا به بالاترین حد آن می‌رسد و عبور و مرور در روز عملا بسیار سخت خواهد شد. در واقع فقط دوست دارید به کولر نزدیک باشید تا بتوانید هوا را تحمل کنید. در این شرایط داشتن ماشین یکی از بهترین موهبت‌هاست.

    با ماشین به راحتی می‌توانید از کولر استفاده کنید و در بهترین شرایط دمای هوا به مقصد برسید. در ادامه اگر زمستان را نیز برای سفر خود انتخاب کنید، بازهم مزایای اجاره خودرو در کیش کم نیست.  درست است که در این فصل هوا بسیار خوب است و راه رفتن در سطح جزیره در این فصل بسیار لذت بخش است ولی اگر شما فقط چند روز را برای گشت و گذار در جزیره کیش زمان داشته باشید، نمی‌توانید با پای پیاده به تمامی تفریحات کیش برسید. به همین دلیل داشتن ماشین می‌تواند در زمان شما صرفه جویی کند.

    علاوه بر تمامی این دلایل همانطور که گفتیم هزینه اجاره خودرو در کیش به دلیل منطقه آزاد بودن این جزیره پایین است و شما به راحتی می‌توانید لوکس‌ترین ماشین‌ها را اجاره کنید و از آن‌ها لذت ببرید. خیلی از افراد نمی‌توانند این نوع از ماشین‌ها را خریداری نمایند و احساس رانندگی با ماشین‌هایی مانند مازراتی و لامبورگینی می‌تواند خیلی خاص باشد. اصلا نیازی نیست نگران تصادف باشید چرا که معمولا خیابان‌های کیش خلوت هستند و با رعایت قوانین بدون هیچ مشکلی می‌توانید به رانندگی خود برسید.

    شرایط اجاره خودرو در کیش

    شما در جزیره کیش به راحتی می‌توانید با ماشین شخصی خود عبور و مرور کنید ولی به این موضوع نیز باید فکر کنید که هزینه‌های انتقال ماشین به کیش و قشم بسیار زیاد است و شاید این کار زیاد مقرون به صرفه نباشد. در کنار آن چیزی که در کیش زیاد وجود دارد، ماشین برای اجاره است که با داشتن مدارکی مشخص و طی کردن مراحلی بسیار ساده می‌توانید آن را انجام دهید و در کنار آن هزینه پایین‌تری نیز خواهید پرداخت. در ادامه با این شرایط آشنا خواهید شد.

    پیدا کردن خودروی اجاره‌ای در کیش اصلا کار سختی نیست و فقط کافی است یک شرکت اجاره خودرو در کیش پیدا کنید تا به راحتی بتوانید هر نوع ماشینی که می‌خواهید را رنت نمایید. البته باید به این دقت کنید که شرکت مورد نظرتان حتما مجوز رسمی خود را از منطقه آزاد کیش دریافت کرده باشد در غیر این صورت قابل اطمینان نخواهد بود و نمی‌توانید با خیال راحت از ماشین‌ها استفاده کنید یا به آن‌ها چک بدهید. چک یا هر ضمانت دیگری که برای دریافت ماشین می‌گذارید قطعا قابل سوء استفاده می‌باشد و به همین دلیل باید به این شرکت اطمینان داشته باشید.

    حتما دفتر شرکت مورد نظر را بررسی کنید و به سوابق کاری آن‌ها نیز دقت کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

    شرایط اجاره خودرو در کیش با چک

    اگر تصمیم داشته باشید تا ماشین مورد نظر خود را با چک کرایه کنید، باید به عنوان ضمانت چکی را به ارزش ماشین رنت شده در اختیار شرکت قرار دهید و همچنین در کنار آن، مبلغی برای خلافی ماشین باید پرداخت نمایید. پس از این مرحله قراردادی مشخص میان شما بسته خواهد شد که داری زمان اتمام معین می‌باشد. پس از رسیدن این زمان، شما باید ماشین را به شرکت مورد نظر تحویل دهید در مقابل شرکت نیز چک ضمانت شما را برمی‌گرداند.

    البته لازم به ذکر است که مبلغی که برای خلافی پرداخت کردید، به مدت یک ماه پس از اتمام قرارداد در اختیار شرکت اجاره خودرو باقی می‌ماند چرا که خلافی خودروها در کیش بعد از یک ماه مشخص می‌شود و بعد از این مدت با اطمینان از اینکه خلافی انجام ندادید، مبلغ برگردانده خواهد شد.

    شرایط اجاره خودرو در کیش بدون چک

    اگر تصمیم نداشته باشید برای اجاره از چک استفاده کنید، باید مبلغی را به عنوان ودیعه در اختیار شرکت اجاره دهنده خودرو قرار دهید (این مبلغ به خودرویی بستگی دارد که اجاره می‎نمایید) و در کنار آن مدرک معتبری نیز مانند کارت شناسایی یا گواهی نامه معتبر باید ارائه دهید. در ادامه نیز همان شرایط قبلی برای اجاره خودرو بدون چک برقرار است.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “آشنایی با شرایط اجاره خودرو در کیش و مدارک لازم آن”
    1. بنظرم اجاره کردن خودرو داخل کیش خیلی به صرفه تر از گرفتن تاکسی هستش

      پاسخ
    2. چه قدر راحت میشه ماشین اجاره کرد. این دفعه که برم حتما ماشین اجاره میکنم
      ممنون از مطلب مفیدتون

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.