×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

images 1667296254 - مزایای داشتن سایت برای کسب و کار های کوچک -

این روزها با گسترش اینترنت و رایج شدن استفاده آن در زندگی دیگر هیچ بهانه ای برای نداشتن سایت قابل قبول نیست حتی اگر کسب و کار شما کوچک یا تازه کار باشد. بسیاری از مشتریان و حتی مشتریان وفادار شما بدون داشتن وب سایت کسب و کار شما را جدی نخواهند گرفت. به علاوه، راه‌اندازی یک سایت مزیت بسیار مثبتی برای بیزینس شما دارد که انجام ندادن آن تقریباً غیرمسئولانه است.

یکی از مزایای اصلی داشتن سایت کسب و کار کوچک این است که به افراد امکان می دهد شما را آنلاین پیدا کنند و به راحتی با شما در تماس باشند. داشتن یک سایت موثر و قانع کننده حتی می تواند منجر به فروش هایی شود که شاید در دنیای واقعی آن را تجربه نکنید

شما یک شعبه آنلاین دارید

این روزها، اولین کاری که بسیاری از مردم با شنیدن یک کسب و کار انجام می دهند، جستجوی آنلاین آن است. اگر وب‌سایتی راه‌اندازی نکنید – یا حداقل برخی از پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی – ممکن است برای همه آن مشتریان بالقوه وجود نداشته باشید.

علاوه بر این، داشتن یک وب‌سایت می‌تواند به شکل‌گیری دیدگاه مردم برای کسب‌وکار شما کمک کند. برای مثال، می‌توانید سایت خود را با نظرات، عکس‌های مکان‌هایتان، اطلاعات مفید و هر چیز دیگری که تصویر شما را تقویت می‌کند پر کنید. وقتی به شما می گوییم که بازاریابی آنلاین یکی از اجزای حیاتی موفقیت کسب و کار در بازار امروزی است، اغراق نمی کنیم.

پیدا کردن مشتری محلی

اگر شما هم شبیه ما هستید، زمانی که می‌خواهید خرید خاصی انجام دهید، نزدیک‌ترین کسب‌وکارها را جستجو می‌کنید. به عنوان مثال، فرض کنید نیاز به شرکت طراحی سایت در قم دارید و به دنبال یک شرکت طراحی سایت محلی در شهر خود می باشید و با کمک اینترنت آن را سربع پیدا میکنید و با آنها تماس میگرید

اگر سایت شما در میان اولین نتایج جستجو گوگل باشد این نوع سرچ ها در گوگل نشان داده شود، ممکن است کسب و کار بیشتری برای خود به ارمغان بیاورید (ایجاد استراتژی برای رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی به عنوان کسب نتایج در گوگل یا سئو سایتشناخته می شود). علاوه بر جذب مشتریان بیشتر، سایت شما همچنین می تواند به ایجاد آگاهی از برند در مورد تجارت محلی شما در جامعه کمک کند.

اشتراک گذاری آدرس و شماره تماس و…

تصور کنید که کسی می داند کسب و کار شما وجود دارد، اما مطمئن نیست که چگونه به دفتر و محل کار شما بیاید. فقط لازم است اسم برند شما را در گوگل جستجو کند تا وب سایت شما را مشاهده کند و با خدمات و محصولات و حتی راه های ارتباطی با شما را در وب سایت پیدا کند

images 1667296323 - مزایای داشتن سایت برای کسب و کار های کوچک -

ثبت درخواست های مشتری در سایت

یکی از مهم ترین مزایای داشتن سایت برای کسب و کار های کوچک ثبت درخواست و حتی سفارشات مشتریان بصورت اتوماتیک در سایت است

بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک این روزها درخواست های آنلاین را به تماس های تلفنی ترجیح می دهند. درک دلیل آن آسان است. از این گذشته، می‌توانید در زمان خود به ایمیل‌ها پاسخ دهید، و مهم نیست که ۱۰۰نفر به صورت آنلاین با شما تماس بگیرند – هنوز هم می‌توانید به همه آنها دسترسی داشته باشید.

در حالت ایده آل، وب سایت شما راه های متعددی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد تا با شما تماس بگیرند. قبلاً اشاره کردیم که باید شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل شما باشد، اما یک فرم تماس نیز افزودنی عالی است که به مشتریان امکان می‌دهد بدون خروج از سایت در تماس باشند. برخی از کسب و کارها حتی تا راه اندازی چت آنلاین پیش می روند.

در تبلیغات کمتر هزینه کنید

قبلا اینطور بود که اگر می خواستید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، گزینه های شما محدود بود. می‌توانید بروشور پخش کنید، آگهی‌های روزنامه‌های محلی را درج کنید، یا شاید برای یک پخش تلویزیونی هزینه کنید. با این حال، وب راه های کاملاً جدیدی را برای دستیابی به مخاطبان در اختیار شما قرار می دهد.

حتی اگر نمی خواهید برای تبلیغات آنلاین هزینه ای بپردازید، خود وب سایت شما می تواند به بازاریابی کسب و کار شما کمک کند. برای مثال، می‌توانید زمانی که پیشنهادهایی را ارائه می‌دهید، با بازدیدکنندگان تماس بگیرید. حداقل، می‌توانید آخرین اخبار را در سایت خود منتشر کنید، بنابراین مردم انگیزه‌ای برای بازدید از کسب و کار شما داشته باشند.

به راحتی برند خود را معروف تر کنید

کسب و کارهای موفق زیادی وجود دارند که با کمک به اطلاع رسانی از طریق بازاریابی محتوا به جامعه خود کمک می کنند.
برای مثال شرکت های طراحی سایت یا هاستینگ که کلی محتوای آموزشی و دانستنی برای مشتریان خود تولید میکنند تا آن ها را در مسیر بهتر یاری کنند و این محتوا ها باعث ایجاد برندینگ و اعتبار بیشتر برای وب سایت می شود

کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان با داشتن سایت

وب سایت ها فقط به اشتراک گذاری تجارت شما با جهان نیستند. اگر به درستی استفاده شوند، می توانند به شما کمک کنند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. سپس می توانید از این اطلاعات برای افزایش فروش و تبدیل استفاده کنید.

برای مثال، می‌توانید نظرسنجی‌هایی را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کنید تا ببینید بازدیدکنندگان به چه چیزی علاقه‌مند هستند. همچنین ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در راه‌اندازی نظرسنجی‌های کامل کمک کند. شما حتی می توانید تجزیه و تحلیل سایت خود را ردیابی کنید و داده های زیادی در مورد نحوه رفتار بازدیدکنندگان خود دریافت کنید.

گسترش کسب و کار با وب سایت

اگر یک فروشگاه کوچک دارید، احتمالاً بیشتر کسب و کار شما از مردم محلی است. آنها با آنچه ارائه می کنید و قیمت های شما آشنا می شوند، و امیدواریم که برای اطلاعات بیشتر بازگردند. به بیان دیگر، بیشتر کسب و کارهای کوچک حوزه نفوذ محدودی دارند.

راه اندازی یک وب سایت شما را قادر می سازد تا محدودیت های اجرای یک عملیات کوچک را دور بزنید. شما می توانید به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود نسبت به آنچه که در غیر این صورت ممکن است دسترسی داشته باشید، و کسب و کار خارج از منطقه خود را جذب کنید.

فروش آنلاین و اتوماتیک با داشتن سایت

علاوه بر گسترش دامنه کسب و کارتان، داشتن یک وب سایت همچنین کانال کاملا جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آن برای فروش استفاده کنید. این روزها، دیگر محدود به فروش محصولات از طریق فروشگاه فیزیکی خود نیستید.

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در واقع نسبتاً ساده است و حتی می توانید آن را با سایت تجاری معمولی خود ترکیب کنید. به این ترتیب، حتی زمانی که ساعات کاری شما به پایان می رسد، می توانید فروش داشته باشید.

رسانه های اجتماعی می توانند به ارتقای کسب و کار شما کمک کنند

بسیاری از مردم فکر می کنند که رسانه های اجتماعی می توانند جایگزینی برای یک وب سایت باشند. با این حال، تا جایی که به ما مربوط می شود، اگر می خواهید دسترسی آنلاین خود را به حداکثر برسانید، به یک سایت و یک حضور اجتماعی نیاز دارید. به علاوه، شما می خواهید تمام صفحات اجتماعی خود را مستقیماً از وب سایت خود تبلیغ کنید.

به بیان دیگر، در مورد وب سایت خود به عنوان مکانی فکر کنید که می توانید هر محتوایی را که می خواهید، در هر قالبی که تصور کنید منتشر کنید. از سوی دیگر، بازاریابی رسانه های اجتماعی ابزار مفیدی برای اطلاع رسانی، ایجاد فالوور و بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما است. این دو در هماهنگی کامل هستند، بنابراین منطقی نیست که خود را به یکی یا دیگری محدود کنید

منبع:  demoticsite.com/web-desing-qom

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.