شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41376 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید سکه آموزشی کلاس دوم از ریاضی بازی آریو
    12 آبان 1401 - 10:31
    شناسه : 209826
    0

    به دلیل آن که دانش آموزان کلاس دوم قادر به خواندن اعداد ۴ رقمی روی اسکناس نیستند و اعداد روی سکه ها برای آن ها ساده تر و آشناتر است، آموزش پول به دانش آموزان توسط این سکه ها صورت می پذیرد!

    پ
    پ

    شاید هنگامی که صحبت از سکه آموزشی کلاس دوم می شود، با خود فکر کنید که این سکه ها که از رده خارج شده اند، پس چرا مورد استفاده قرار می گیرند؟ لازم است بدانید که مبحث پول در کلاس دوم توسط سکه هایی که شاید بچه ها حتی آن ها را ندیده باشند آغاز می گردد!

    به دلیل آن که دانش آموزان کلاس دوم قادر به خواندن اعداد ۴ رقمی روی اسکناس نیستند و اعداد روی سکه ها برای آن ها ساده تر و آشناتر است، آموزش پول به دانش آموزان توسط این سکه ها صورت می پذیرد!

    وسایل کمک آموزشی

    های آموزشی آریو - خرید سکه آموزشی کلاس دوم از ریاضی بازی آریو -

    سکه آموزشی کلاس دوم پایه ابتدایی در رده آن دسته از ابزارهایی قرار می گیرد که کمک آموزشی بوده و برای یادگیری بهتر دانش آموزان این مقطع طراحی شده است. سکه آموزشی در واقع یکی از وسایل کمک آموزشی است که برای یادگیری بهتر اعداد و ارقام طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

    در واقع به کمک سکه آموزشی کودکان جمع و تفریق را به خوبی آموخته و میزان مهارت آنان در این اعمال ریاضی افزایش پیدا می کند. به علاوه با پول و شمارش آشنا شده و ریال و تومان را به خوبی می شناسند.

    سکه آموزشی آریو چیست؟

    IMG 20201210 105914 removebg preview - خرید سکه آموزشی کلاس دوم از ریاضی بازی آریو -

    سکه آموزشی آریو یک جعبه کمک آموزشی است که حاوی تعدادی وسیله به شکل سکه بوده و دانش آموزان پایه دوم و سایر پایه های ابتدایی را با مفهوم پول آشنا می سازد. کودکان می توانند با کار کردن و سر و کله زدن با سکه های طراحی شده شمارش پول را یاد بگیرند.

    هر کدام از بسته های سکه آموزشی آریو حاوی ۵ عدد سکه هزار ریالی، سکه ۵۰۰ ریالی، سکه ۲۵۰ ریالی، ۵ عدد سکه ۱۰۰ ریالی، سکه ۱۰ ریالی، سمه یک ریالی و ۵ عدد سکه ۵ ریالی می باشد. شما والدین عزیز می توانید با خرید سکه آموزشی آریو، مباحث شمارش پول را هر چه آسان تر به فرزند خود آموزش دهید.

    مزایای سکه آموزشی کلاس دوم

    یکی از بزرگ ترین و مهم ترین دغدغه های والدین و معلمان تدریس و آموزش مباحث ریاضی و شمارش پول و اعداد در پایه دوم ابتدایی به دانش آموزان است. بسیاری از کودکان بازیگوش بوده و توجه و تمرکز کافی برای یادگیری مباحث ریاضی خصوصاً شمارش پول را ندارند.

    بسیاری از کودکان حین یادگیری حوصله آن ها سر رفته و انگیزه زیادی برای یادگیری دروس ریاضی را از خود نشان نمی دهند. به همین علت برای افزایش انگیزه به کودکانه یادگیری مباحث ریاضی بهتر است از سکه آموزشی آریو استفاده کرد.

    از مهم ترین مزایای سکه های آموزشی دوم دبستان می توان به ظاهر شبیه اسباب بازی آن ها اشاره کرد که موجب جلب توجه دانش آموزان به سمت آن ها شده و از این طریق می توانند به راحتی تمامی مباحث شمارش اعداد و پول اعم از مباحث ساده و پیچیده را یاد بگیرند.

    اهمیت استفاده از سکه آموزشی کلاس دوم

    در گذشته آموزش مباحث مختلف ریاضی به دانش آموزان امری دشوار بوده و برای این کار والدین و معلمانِ با دشواری ‌های بسیاری رو به ‌رو بودند. امروز محصولاتی تولید شده‌ اند که فرایند یادگیری را برای کودکان و دانش آموزان تسهیل بخشیده و در عین آموزش ریاضی موجب سرگرم شدن آن ها خواهند شد.

    به علاوه والدین و معلمان قادر خواهند بود با استفاده از وسایل کمک آموزشی از جمله ساعت آموزشی و سکه آموزشی مباحث پیچیده ریاضی را در کم ترین زمان ممکن به کودکان خود آموزش دهند.

    سکه آموزشی آریو یکی از مهم ترین وسایل آموزشی به شمار می آید که به عنوان بهترین و مناسب ترین ابزار برای آموزش شمارش اعداد و پول به کودکان معرفی شده است. به عبارتی دیگر سکه آموزشی یک تکنیک بسیار عالی برای یادگیری بیشتر ریاضی است که اشتیاق دانش آموزان را بیشتر می نماید.

    ویژگی های سکه آموزشی کلاس دوم

    در وصف ویژگی های منحصر به فرد سکه آموزشی کلاس دوم ارائه شده توسط وب سایت ریاضی بازی آریو می توان به این مورد اشاره کرد که سکه ها از جنس چوب بوده و به رنگ های طلایی و نقره ای طراحی و تولید شده اند.

    کاربرد سکه های آموزشی کلاس دوم در واقع آموزش جمع و تفریق و شمارش اعداد به دانش آموزان بوده و شمارش پول را در ظاهری جذاب تر و مفرح تر به دانش آموزان آموزش خواهد داد. سکه های آموزشی کلاس دوم به شکل واقعی طراحی شده اند.

    به همین علت دانش آموزان را به سمت خود جلب کرده و کار کردن با آن ها برای دانش آموزان دلچسب خواهد بود. جعبه حاوی سکه آموزشی کلاس دوم از مجموعه کاملی که تشکیل شده است که نیاز شما به هر وسیله دیگری را برطرف می سازد.

    محصولات ارائه شده در فروشگاه ریاضی بازی آریو

    فروشگاه اینترنتی ریاضی بازی آریو بزرگ ترین و معتبرترین مرجع ارائه کننده ابزارهای کمک آموزشی بوده که این وسایل را با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت عرضه می دارد. انواع مختلف وسایل کمک آموزشی از جمله اعداد دیجیتال، کوئیزنر، ساعت آموزشی، چوب خط و… در این فروشگاه قابل سفارش و خریداری می باشد.

    تفاوت ندارد که به دنبال وسایل کمک آموزشی پایه اول ابتدایی هستید یا ششم! در هر صورت می توانید محصولات کمک آموزشی مورد نیاز آموزش فرزند دلبند خود را از این فروشگاه تهیه کرده و از آن برای یادگیری هر چه بیشتر دروس ریاضی و سایر مباحث استفاده نمایید.

    قیمت سکه آموزشی کلاس دوم

    به طور کلی عنوان کردن یک هزینه ثابت برای خریداری سکه آموزشی کلاس دوم غیر حرفه ای بوده و می ‌توان یک قیمت ثابت را برای تمامی سکه های آموزشی ذکر نمود. قیمت سکه آموزشی کلاس دوم به عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول و تعداد سکه ها بستگی دارد.

    برای مثال جعبه های حاوی سکه آموزشی چوبی دارای هزینه بیشتری نسبت به جعبه های حاوی سکه آموزشی پلاستیکی یا مقوایی است. برای اطلاع از قیمت وسایل کمک آموزشی کلاس دوم به وب سایت ریاضی بازی آریو مراجعه نمایید.

    جمع بندی

    آن دسته از اولیا و معلمانی که یادگیری و آشنایی کودکان و دانش آموزان با اعداد و ارقام برای آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد می تواند از سکه آموزشی کلاس دوم ابتدایی استفاده کرده و با استفاده از این اسباب بازی های کاربردی ریاضی را به صورت کاملاً مفرح و جذاب به دانش آموزان آموزش دهند. برای خرید این محصول ویژه هم اکنون به وب سایت ریاضی بازی آریو مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا این محصول را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.