شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهترین تشک ایرانی
    12 آبان 1401 - 11:00
    شناسه : 209855
    0

    یکی از معروف ترین برندهای ایرانی که 90 درصد شما بارها آن را شنیده اید، تشک خوشخواب است. از ویژگی های این تشک تخت می توان به زیبایی منحصر به فرد و خاص، کیفیت بالا و عملکرد مفید و بادوام آن اشاره کرد. موارد ذکر شده از جمله دلایل محبوبیت این تشک در بین ایرانیان […]

    پ
    پ

    یکی از معروف ترین برندهای ایرانی که 90 درصد شما بارها آن را شنیده اید، تشک خوشخواب است. از ویژگی های این تشک تخت می توان به زیبایی منحصر به فرد و خاص، کیفیت بالا و عملکرد مفید و بادوام آن اشاره کرد. موارد ذکر شده از جمله دلایل محبوبیت این تشک در بین ایرانیان است. همچنین تشک های خوشخواب در انواع مختلف با قیمت های بسیار مناسب طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل است که هر فردی بنا به سلیقه خود هر یک از تشک های ایرانی خوشخواب را دوست دارد. اگر قصد خرید تشک از تخت بالیشما خوشخواب را دارید کلیک کنید با ما همراه باشید تا در مورد تشک ایرانی خوشخواب اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم، این مقاله را با ما بخوانید.

    word image 209855 1 - بهترین تشک ایرانی - بهترین تشک ایرانی

    تشک خوشخواب، اتحاد سلیقه و تکنولوژی

    چیزی که می تواند خوابی راحت و آرام برای شما به ارمغان بیاورد تشک تخت است و به همین دلیل است که علاوه بر تولیدکنندگان، مردم عادی و مصرف کنندگان نیز به آن توجه می کنند. وجود سلایق مختلف در انتخاب نوع تشک از خیلی سخت تا کاملا نرم باعث تولید تشک های خوشخواب رویایی شده و امروزه مورد استفاده افراد زیادی قرار می گیرد.

    همانطور که می دانید امروزه تولیدکنندگان مختلف یکی پس از دیگری وارد بازار کالاهای خواب شده اند و هر کدام مورد توجه عموم قرار گرفته اند. در این میان برند خوشخواب یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی با سابقه چندین ساله است که توانسته نظر و رضایت مصرف کنندگان را به خود جلب کند و در عین حال رضایت مشتریان را با انواع سلیقه ها جلب کند.

    دلیل محبوبیت تشک خوشخواب چیست؟

    در ادامه این مقاله به مواردی می پردازیم که باعث محبوبیت تشک خوشخوابیی شده و در واقع همه آن را دوست دارند.

    word image 209855 2 - بهترین تشک ایرانی - بهترین تشک ایرانی

    تشک خوشخواب نماد راحتی و تنوع در محصولات است!

    انتخاب 90 درصد مردم داشتن آرامش و آسایش هنگام خواب است. با توجه به نگرانی های رایج در جامعه امروزی، اکثر افراد هنگام به خواب رفتن دچار خستگی روزانه می شوند و به همین دلیل برای استراحت و خواب راحت به تشک تخت مناسب نیاز خواهند داشت.

    یک تشک راحت علاوه بر آرامش در هنگام خواب و رفع خستگی، در عین حال سلامت بدن ما را نیز حفظ می کند. استفاده از فنر، اسفنج یا ترکیبی از هر دو در طراحی تشک خوشخواب آن را برای همه سلیقه ها مناسب کرده است. اگر می خواهید از تشک های سفت استفاده کنید می توانید مدل های کامل طبی خوشخواب را تهیه کنید.

    از آنجایی که میزان سفتی تشک خوشخواب کاملا مشخص است، این امکان برای شما وجود دارد که با توجه به نیاز خود تشک دلخواه خود را سفارش دهید. به تشک طبی کامل تشک طبی نیز گفته می شود. این تشک برای افرادی که طبق دستور پزشک نیاز به استفاده از تشک های سفت برای خوابیدن دارند بسیار مناسب است.

    اما برخی از افراد به تشک های مدل کلاسیک علاقه مند هستند. سوپر کلاس هارد خوشخواب تشک خوشخواب را برای این افراد طراحی و تولید کرده است. تشک خوشخواب دارای فنرهای توکار و ماری پاچ است که شما را به یاد مدل های قدیمی و کلاسیک می اندازد. البته توجه داشته باشید که به دلیل تزریق فوم بین فنرها، لرزش های این نوع تشک ها برخلاف مدل های قدیمی آن سرکوب شده است.

    تشک سوپر  کلاس هارد خوشخوب

    بدون شک یکی از باکیفیت ترین و بهترین تشک های تولید شده توسط این شرکت تشک پ سوپر کلاس است که در دو نوع تشک سفت و تشک نرم سوپر کلاس موجود می باشد.
    همانطور که از نام اینها مشخص است، مدل سخت این تشک از درجه سفتی بالاتر و مدل نرم این تشک از درجه سفتی کمتری برخوردار است. انتخاب نوع تشک بستگی به وزن و سبک خواب شما دارد.

    در تشک Super Class Hard لایه ای از اسفنج فشرده به نام Rebound بر روی اسکلت فنر متصل قرار می گیرد که حالت سفت یا به اصطلاح سخت تری دارد.
    این تشک بیشتر مناسب افرادی است که تشک سفت می خواهند یا به عبارتی تشک طبی فنری سفت می خواهند.

    بر خلاف این نوع تشک، تشک خوشخواب با فنرهای جیبی مجزا طراحی و تولید می شود. در مدل های جدید تشک ها از تکنولوژی مدرن استفاده شده است که علاوه بر از بین بردن لرزش و صدا باعث راحتی تشک می شود. لازم به ذکر است که تنوع تشک های برند خوشخواب بسیار گسترده است که می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

    word image 209855 3 - بهترین تشک ایرانی - بهترین تشک ایرانی

    دلیل علاقه زوج ها به تشک های خواب راحتی چیست؟

    همانطور که می دانید تشک های دو نفرهhttps://www.dreams.co.uk/mattresses بسیار راحت، بزرگ و جادار هستند. البته این موضوع علاوه بر محاسن می تواند مشکلاتی را نیز به همراه داشته باشد. به عنوان مثال تشک هایی که دارای فنر، ارتعاشات و حرکات داخلی هستند به راحتی از یک قسمت به قسمت دیگر منتقل می شوند. به همین دلیل، وقتی نفر دوم از تشک خارج می شود یا حرکت می کند، نفر اول متوجه می شود.

    اما تشک خوشخواب با استفاده از فنرهای مجزا این مشکل را برطرف کرد. با استفاده از فنرهای مجزا در تشک خوشخواب، موج حرکتی از سمتی به سمت دیگر منتقل نمی شود و در نهایت هیچ گونه لرزش و صدا تولید نمی کند. به همین دلیل زوج ها به تشک ریلکس خوشخوابیی علاقه دارند و استفاده از آن را به مدل های دیگر ترجیح می دهند. با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت تشک خوشخواب از بهترین محصولات در بین برندهای مختلف محصولات خواب می باشد.

    word image 209855 4 - بهترین تشک ایرانی - بهترین تشک ایرانی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.