شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارداری دختر 12 ساله از شوهر 40 ساله‌اش+تصاویر
    18 مهر 1395 - 1:09
    شناسه : 20994
    0

    مردی که «همسر» باردار خود را به بیمارستان آورده بود، دستگیر شد چراکه کارمند بیمارستان تشخیص داد که این «زن» بیشتر از 12 سال سن ندارد. به گزارش «بامردم»، مردی که «همسر» باردار خود را به بیمارستان آورده بود، دستگیر شد چراکه کارمند بیمارستان تشخیص داد که این «زن» بیشتر از 12 سال سن ندارد. […]

    پ
    پ

    مردی که «همسر» باردار خود را به بیمارستان آورده بود، دستگیر شد چراکه کارمند بیمارستان تشخیص داد که این «زن» بیشتر از 12 سال سن ندارد.

    به گزارش «بامردم»، مردی که «همسر» باردار خود را به بیمارستان آورده بود، دستگیر شد چراکه کارمند بیمارستان تشخیص داد که این «زن» بیشتر از 12 سال سن ندارد.
    به گزارش دیلی میرور، این دختر جوان به همراه یک مرد 40 ساله و یک زن که مدعی است مادر شوهر این دختر است، به بیمارستان منتقل شدند.
    این سه نفر با ورود به بیمارستانی در استان شرقی چین مدعی شدند که این دختر سه‌ماهه باردار است و تنها به یک آزمایش معمولی نیاز دارد تا معلوم شود که جنین سالم است.
    شوهر و مادر شوهر این دختر گفتند که او 20 ساله است اما پزشکان بلافاصله پس‌ازآنکه دریافتند بیمار بیشتر شبیه به یک دختربچه مدرسه‌ای است تا یک زن، مقامات محلی را در جریان قرار دادند.
    پزشکان سعی کردند سؤالاتی از این دختر بپرسند اما ازآنجایی‌که او زبان آن‌ها را متوجه نمی‌شد، جوابی دریافت نکردند.
    مأموران پلیس پس از تحقیقات اولیه دریافتند که این دختر گذرنامه چینی ندارد و نتیجه گرفتند که او یک خارجی از آسیای جنوب شرقی است اما نتوانستند اصالت او را دربیابند.
    مأموران پلیس مشکوک هستند که او را به‌عنوان یک عروس خارجی ربوده یا خریده‌اند –مردم چین از گذشته در مرزهای جنوبی کشور اقدام به خرید عروس‌های ویتنامی می‌کردند.
    بارداری دختر 12 ساله از شوهر 40 ساله‌اش

    بارداری دختر 12 ساله از شوهر 40 ساله‌اش

    بارداری دختر 12 ساله از شوهر 40 ساله‌اش

    منبع: رویداد24

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.