سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41414 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید انواع پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی از هایپر مارکت پمپ 
    14 آبان 1401 - 14:54
    شناسه : 209977
    0

    در صورتی که قصد خرید بوستر پمپ آبرسانی دارید و یا به دنبال پمپ آب خانگی هستید قطعاً باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. دقت کنید که در خرید پمپ خانگی و بوستر پمپ آبرسانی بسیار مهم است سه آیتم اعم از بیشترین مصرف سیال یا دبی، حداکثر فشار و برق مصرفی و تابلو فرمان مورد بررسی قرار بگیرد.

    پ
    پ

    در صورتی که قصد خرید بوستر پمپ آبرسانی دارید و یا به دنبال پمپ آب خانگی هستید قطعاً باید یک سری فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. دقت کنید که در خرید پمپ خانگی و بوستر پمپ آبرسانی بسیار مهم است سه آیتم اعم از بیشترین مصرف سیال یا دبی، حداکثر فشار و برق مصرفی و تابلو فرمان مورد بررسی قرار بگیرد.

    خرید بوستر پمپ آبرسانی به واسطه محاسبه دبی

    حقیقت این است که بسیاری از افراد در خرید بوستر پمپ آبرسانی به دبی یا حداکثر مصرف سیال دقت نمی کنند. محاسبه دبی از فاکتورهای پر اهمیت محسوب می شود که قطعاً باید مدنظر قرار بگیرد. مصرف آب در تجهیزات مختلف با هم فرق می کند.

    word image 209977 1 - خرید انواع پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی از هایپر مارکت پمپ  -

    شما می بایست به واسطه کارشناسان پمپ هایپرمارکت بر اساس جداول موجود وضعیت دبی برای ساختمان های بلند و نیمه بلند را مدنظر قرار دهید. حتی می بایست به این نکته نیز دقت کنید که تعداد طبقات در یک ساختمان و حتی تعداد کارکنان نیز موضوع مهمی محسوب می شود. با این روش می تواند میزان دبی مورد نظر را به صورت ساعتی محاسبه کرد.

    پیش از خرید پمپ آب خانگی محاسبات مربوط به تابلو فرمان فراموش نشود!

    بوستر پمپ آبرسانی در مدل های دور ثابت و دور متغیر عرضه می شود. بنابراین نوع اتصال برق برای الکتروموتورهایی که متصل به پمپ هستند بسیار مهم است. در واقع تک فاز یا سه فاز بودن از موارد پر اهمیت محسوب می شود. این موضوع را در نظر داشته باشید که به طور کلی ریزه کاری های زیادی در این راستا مدنظر است که باید پیش از خرید بوستر پمپ آبرسانی به آن پرداخته شود.

    قیمت پمپ آب خانگی در سال 1401

    خرید پمپ آب خانگی به منظور تقویت فشار آب استفاده می شود. این پمپ ها معمولاً آپارتمانی طراحی شده اند به صورت بوستر پمپ آبرسانی، پمپ آب جتی، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های بشقابی و مخزن انبساط یا منبع تحت فشار بررسی می شوند.

    این پمپ ها در مدل های اتوماتیک نیز عرضه می شوند که قیمت بالاتری دارند. پمپ هایپرمارکت گلچینی از بهترین برندهای پمپ آب خانگی را برای شما فراهم کرده است. به طوری که با قیمت ارزان محصولی با کیفیت دریافت کنید.

    word image 209977 2 - خرید انواع پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی از هایپر مارکت پمپ  -

    بسیاری از مشتریان به دلیل فضای محدود به دنبال پمپ هایی با سایز کوچک هستند که خوشبختانه برندهای مشهور دنیا در این زمینه بررسی های لازم را انجام داده و نتیجه خوبی گرفته اند. پمپ آب خانگی بر اساس توان دسته بندی مخصوص به خود دارد. هر یک از پارامترهای گفته شده روی قیمت نهایی پمپ تاثیر گذار است.

    جدیدترین قیمت بوستر پمپ آبرسانی

    قیمت بوستر پمپ آبرسانی به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. بوسترها تنوع زیادی دارند. قدرت و یا اسب بخار این دستگاه مهمترین عامل موثر بر قیمت خواهد بود. در صورتی که موتوری با ولتاژ بالا استفاده شود در نهایت قیمت بوستر پمپ آبرسانی کاهش خواهد یافت. دقت کنید که دور متغیر یا ثابت بودن بوسترها نیز روی قیمت تاثیر می گذارند.

    میزان دبی نیز می بایست بخشی از پارامترهای قیمت گذاری برای بوسترها باشد. اینکه چه بوستر از چه برندی خریداری می کنید نیز بسیار مهم است. در شرکت پمپ هایپرمارکت قیمت گذاری های مختلفی برای بوستر پمپ آبرسانی در نظر گرفته شده است. هر یک از نظر نوع اجرایی متفاوت هستند. بوستر پمپ آبرسانی در مدل های یک فاز و سه فاز عرضه می شوند و از نظر اسب بخار متفاوت هستند که مشاوره های لازم در اختیار شما قرار می گیرد.

    هوشمندانه خرید کنید!

    برای سفارش بوستر پمپ آبرسانی و یا پمپ آب خانگی در ابتدا می بایست میزان توان آن را بسنجید. بهتر است پیش بینی های لازم برای شرایط کاری دشوار را داشته باشید. اگر آپارتمان شما 150 متر است قطعاً نیاز به پمپ آبی دارید که از نظر عملکرد پاسخگوی شما باشد.

    گاه نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای خرید پمپ آب خانگی مثلاً به میزان یک اسب بخار دو پروانه نخواهد بود. بنابراین مشاوره هایی که در این راستا در اختیار شما قرار می گیرد بسیار اهمیت دارد.

    word image 209977 3 - خرید انواع پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی از هایپر مارکت پمپ  -

    در صورتی که مجتمع مسکونی دارای بیش از 20 واحد باشد بوستر پمپ بهترین گزینه محسوب می شود که در مدل های دو یا چند پمپه عرضه شده و می تواند به کاهش مصرف برق نیز کمک زیادی نماید. البته یک نکته دیگر را مدنظر قرار دهید که عملکرد این سیستم ها در طول دوره های مختلف با هم فرق می کند.

    در صورتی که نیاز به کارکرد اتوماتیک برای پمپ ها دارید و قصد دارید که دفعات روشن و خاموش شدن پمپ ها کاهش یابد می بایست به کلیدهای اتوماتیک دستگاه دقت کنید. همه این موارد توسط کارشناسان پمپ هایپرمارکت برای شما توضیح داده خواهد شد تا انتخاب کاملاً اصولی داشته باشید.

    هایپر مارکت پمپ فروشنده پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی

    یکی از فروشگاه های آنلاین که می توانید پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با گارانتی تهیه کنید هایپر مارکت پمپ https://pumps-hypermarket.com/ می باشد . لطفا جهت اطلاع از قیمت پمپ های آب با شماره 09354026357 تماس حاصل نمایید

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خرید انواع پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آبرسانی از هایپر مارکت پمپ ”
    1. ممنون بابت مقاله کامل و جامع شما . واقعا به سوال هام جواب داده شد

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.