×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پتو پلیسه ای

امروزه انواع مختلفی از پتو پلیسه ای مسافرتی در رنگ ها، طرح ها و بافت های متنوع با قیمت های متفاوت تولید و عرضه می شوند. شاید برای برخی پتو های مسافرتی فقط کاربرد این را دارند که در شب های سرد زمستان به عنوان رو انداز استفاده بشوند اما این محصول از کاربرد های بیشتری برخوردار می باشد که به چند مورد آن اشاره می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\وان ژله ای.jpg

همبرگر گوشت

یکی از انواع فست فودهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار در ایران و سراسر دنیا همبرگر گوشت می ‌باشد که با دستورهای مختلفی در داخل رستورانها تهیه می شود و همچنین عده زیادی هم آن را بوسیله گوشت گوساله و یا سویا بصورت خانگی در داخل منزل درست می کنند.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس\ا.jpg

چیپس سرکه ای بزرگ

یکی از خوراکیهایی که برای پذیرایی محفل خانوادگی مناسب است چیپس در انواع طعمهای متنوع است که اکثر خانواده ها چیپس سرکه ای بزرگ را به عنوان یک تنقلات خوشمزه برای پذیرایی استفاده می کنند. اکثر محصولاتی که در کارخانه تولید می شود را برخی از خانمهای کدبانو انواع خوراکی را به صورت خانگی تهیه می کنند که بطور مثال با توجه به اینکه چیپس سرکه ایی بیشترین مصرف را در مقایسه با دیگر تنقلات دارد، اکثر خانمها این نوع خوراکی لذیذ را برای پذیرایی مهمانی و یا فرزند خود در انواع طعمهای متنوع درست می کنند.

C:\Users\ARAD\Desktop\چیپس 02.jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.