×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

خرید جنس اصلی تجهیزات برق صنعتی از لاله زار

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان حوزه برق صنعتی همواره تهیه و استفاده از جنس اصلی برندهای برق صنعتی بوده است. جنس های فیک و تقلبی با اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند اما در طول دوره مصرف میتوانند صدمات جبران ناپذیری را به سیستم وارد کرده و موجب بروز حوادث و خسارات بزرگی شوند.

تلفن تماس :

۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۲ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۳ | ۰۲۱-۶۶۱۷۰۰۶۴ | ۰۹۱۲-۶۳۹۸۹۶۱ | ۰۹۱۰-۷۲۴۹۰۷۴ | ۰۹۳۵۴۰۲۰۹۱۴  | ۰۲۱-۶۶۳۴۴۶۹۶ | ۰۲۱-۶۶۳۴۴۷۱۴

از دیرباز تا کنون چنین بوده که هرگاه یک کالا یا شی ای با ارزش و گرانقیمت بوده ، نوع تقلبی آن توسط افراد سودجو تهیه و تولید میشد. برای مثال سکه طلا تقلبی ، اسکناس تقلبی ، تابلوی نقاشی معروف تقلبی و … ، امروزه نیز همین روال مرسوم است و در حوزه برق نیز افراد از روی تجهیزات اصلی و با ارزش ، نوع تقلبی آن را تولید و روانه بازار میکنند.

طبعا جنس فیک و تقلبی هیچ گاه مانند جنس اصلی عملکرد مناسب و درستی نخواهند داشت ، البته که مدتی کوتاهی کار راه انداز هستند ولی استفاده از آن ها در تابلو برق ها و مراکز صنعتی به هیچ وجه پیشنهاد نمیشود چرا که میتواند موجب خسارت مالی و حتی جانی شود. فلذا این دغدغه ی تهیه جنس اصلی ، بسیار حائز اهمیت است.

یکی از راه های تهیه جنس اصلی در حوزه برق صنعتی ، خرید تجهیزات از نمایندگی ها و مراجع معتبر و مطمئن است. عاملان فروش بسیاری در حوزه برق صنعتی فعالیت دارند اما خرید از هر مرجعی به بهانه قیمت پایین تر به هیچ وجه قابل توجیح نیست.

برای مثال مجموعه ایده گستر الکتروشایلی که نماینده برتر برندهای برق صنعتی چینت ، ISBS ، هیوندای ، سکومک و اشنایدر میباشد سال هاست که به عنوان یک مرجع معتبر خرید تجهزات برق صنعتی شناخته میشود و همواره به مشتریان خود جنس اصلی و با اصالت و گارانتی را ارائه میکند.

چگونه جنس اصلی تجهیزات برق صنعتی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

به طور کلی برای تشخیص تجهیزات اصلی برق صنعتی از جنس تقلبی چند معیار کلی وجود دارد که قبل از خرید باید حتما در خصوص آن ها مطالعه و بررسی کرده و سپس اقدام به خرید کنیم.این معیار ها در خصوص برخی از تجهیزات تخصصی تر و با جزئیات میشوند که در ادامه در دو دسته از معیار ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

معیار های کلی :

* تجهیزات برق صنعتی اصلی دارای ضمانت اصالت کالا ، گارانتی محصول و بعضا روی بسته بندی دارای هولوگرام میباشند. در حالی که اجناس تقلبی این صنعت هیچ گونه ضمانت کتبی و رسمی نداشته و بعضا بدون بسته بندی میباشند.

* ادوات برق صنعتی اصلی فقط در مراجع معتبر و رسمی به فروش میرسند در حالی که جنس تقلبی توسط افراد غیر معتبر و واسط خرید و فروش میشود که هیچ مسئولیتی بابت این معاملات بر عهده نمیگیرند.

* وزن جنس اصلی معمولا بیشتر از جنس تقلبی ست و متریال بدنه تجهیزات اصلی معمولا با کیفیت تر از بدنه اجناس تقلبی میباشند.

* قیمت تجهیزات اصلی به نسبت بالاتر از تجهیزات تقلبی ست.

حال میرسیم به معیار های جزئی تر :

تشخیص کنتاکتور اصلی و تقلبی هیوندای:

* کیفیت ساخت اسکلت خارجی و بدنه کنتاکتور اصلی هیوندای بسیار بالاست در حالی که کیفیت ساخت کنتاکتور تقلبی کاملا مشخص است و به سادگی از ظاهر آن قابل تشخیص میباشد.

* متون چاپی روی کنتاکتور اصلی کاملا برجسته و از جوهر با کیفیت است. اما روی کنتاکتور تقلبی جنس جوهر نامرغوب و نوشته ها به سادگی قابلیت پاک شدن دارند.

* امکان بررسی سریال کنتاکتور از طریق سامانه رهگیری در شرکت سازنده وجود دارد. بنابراین اگر کنتاکتور تقلبی تهیه کنید کد رهگیری قابل پیگیری نیست.

برخی ویژگی های کنتاکتور تقلبی هیوندای

* قیمت ارزان

* کیفیت ساخت پایین

* وزن سبک

* بدون گارانتی

* داغ شدن در حین کار

* خرابی سریع

همانطور که ذکر کردیم الکتروشایلی نمایندگی فروش تجهیزات برق صنعتی هیوندای را در لاله زار تهران بر عهده داشته و در این مسیر همواره از ارائه جنس اصلی و با گارانتی و قیمت مناسب چشم پوشی نکرده است ، بلکه همواره جلب رضایت مشتریانش را در الویت قرار داده و امید دارد با این روند سطح کیفیت تجهیزات مورد استفاده در کارخانه جات و بیمارستان ها و مراکز صنعتی روز به روز ارتقا یابد.

شما میتوانید تمامی تجهیزات این برند کره ای اصل را که شامل کلید مینیاتوری ، کلید حرارتی ، کلید اتوماتیک ، کلید محافظ جان ، کلید هوایی ، بی متال ، کنتاکتور و… میشود را از طریق ارتباط با کارشناسان فروش الکتروشایلی تهیه و خرید نمایید.

اگر قصد مقایسه بین مشخصات و قیمت های برندهای مختلف تجهیزات برق صنعتی را دارید سری به فروشگاه آنلاین الکتروشایلی زده از طریق بخش مقایسه محصول ، آن ها را مورد قیاس و بررسی قرار دهید.

لازم به ذکر است که از جمله شرکت های مطرح در زمینه ساخت و یا تامین تجهیزات صنعتی میتوان به هیوندای الکتروشایلی ، اشنایدر، چینت الکتروشایلی ، زیمنس ،تسلاکالا ، الکتروشایلی و فامکو در ایران اشاره کرد

171664520 parsnaz com 1 1 - معرفی برند برق صنعتی هیوندای -

در ادامه میخواهیم به دو مورد از برترین و پر فروش ترین تجهیزات برق صنعتی هیوندای Hyundai بپردازیم:

همانطور که میدانید کلید های اتوماتیک یکی از پر کاربردترین و مهم ترین تجهیزاتی هستند که در داخل تابلو برق مورد استفاده قرار میگیرند این تجهیز نوعی قطع کننده جریان است که برند هیوندای آن از پرطرفدار ترین و پر فروش ترین نوع آن است که در مراکز مهم صنعتی و برقی مورد استفاده قرار میگیرد.

448423123 parsnaz com 1 - معرفی برند برق صنعتی هیوندای -

جنس اصلی آن تنها در نمایندگی ها و مراجع معتبر فروش تجهیزات برق صنعتی قابل خرید است و مشابه تقلبی آن با قیمتی بسیار پایین تر در برخی بازارها خرید و فروش میشود که مانند همیشه استفاده از آن ها به هیچ وجه پیشنهاد نمیگردد.

الکتروشایلی مرجع مطمئنی برای خرید کلید اتوماتیک کامپکت میباشد که ارسال سریع ، قیمت مناسب و گارانتی محصولات را نیز ارائه میدهد. در ادامه میتوانید برخی از از انواع کلید های اتوماتیک هیوندای را مشاهده فرمایید:

کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی مغناطیسی کلید اتوماتیک ۱۰۰ آمپر کلید اتوماتیک ۱۶۰۰A قابل تنظیم
کلید اتوماتیک ۷۵ آمپر کلید اتوماتیک ۱۲۵۰ امپر کلید اتوماتیک کامپکت ۶۳ آمپر
کلید اتوماتیک ۵۰ آمپر کلید اتوماتیک کامپکت ۴۰ آمپر فیکس اتوماتیک ۶۳۰ آمپر
کلید اتوماتیک ۱۶۰ آمپر کلید اتوماتیک کامپکت ۳۲ آمپر فیکس کلید اتوماتیک ۴۰۰ آمپر

خرید کنتاکتور هیوندای Hyundai اصلی

کنتاکتور هیوندای یکی از دیگر از محصولات حائز اهمیت در تابلو برق های صنعتی ست که جایگاه ویژه ای در بین تجهیزات دیگر داشته و برند هیوندای آن همواره پایه ثابت فروش در بازار برق لاله زار تهران میباشد.همانطور که میدانید کنتاکتور یک تجهیز جهت خاموش و روشن کردن و عمل سوئیچینگ در مدار است که در رنج ها و ولتاژهای مختلفی تولید و روانه بازار میگردد.

کنتاکتور نیز همانند دیگر تجهیزات برق صنعتی دارای جنس های تقلبی بسیاری ست که طبعا استفاده از آنها در مدار و تابلو برق میتواند باعث بروز خسارت مالی و حتی جانی گردد.پیشنهاد ما به شما مشتری عزیز این است که هنگام خرید تجهیزات برق صنعتی از ضمانت اصالت کالا حتما مطمئن شوید و کالا را فقط از مراجع معتبر و نمایندگی هایی نظیر الکتروشایلی تهیه کنید.

قیمت روز کلید اتوماتیک هیوندای

در انتها لازم است به استحضار برسانیم مجموعه الکتروشایلی با استفاده از تجربه مدیران خود با هدف مشاوره ، تامین و توزیع تجهیزات با کیفیت و مقرون به صرف ه اقتصادی تاسیس گردید .

در این راستا الکتروشایلی توانسته است نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش معتبرترین برندهای تجهیزات برق و اتوماسیون صنعتی SIEMENS , LS , HYUNDAI , ISBS , CHINT , SCHNEIDER , SOCOMEC , …) ( ، انواع یو پی اس و باتری ، سیستم های اعلام و اطفاء حریق را کسب کند.

الکتروشایلی نماینده هیوندای رضایت و پاسخگویی همه جانبه به مشتری را عامل موفقیت خود دانسته و مشتری را اول شریک خود میداند که به همین منظور کلیه محصولات ارائه شده دارای ضمانت نامه و تعهد خدمات پس از فروش می باشد و با توجه به قانون حفظ حقوق مشتری قادر به تهیه قطعات یدکی نیز می باشد .

خواهشمند است جهت آشنایی با اقلام فوق الذکر و اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت و موجودی کالا ، به سایت ElectroShaili.com مراجعه فرموده یا با این مجموعه تماس حاصل فرمایید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.