×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

word image 210237 1 - بهترین انگشتر مردانه کدام است؟ -

انگشتر را می توان یکی از مهمترین اکسسوری هایی دانست که مردان از آن بهره می برند. این بهره بردن می تواند هم از جنبه ظاهری باشد و هم از جنبه های دیگر که بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد. وقتی میخواهیم در مورد بهترین انگشتر مردانه با شما صحبت کنیم و ببینیم کدام است، در آغاز باید روشن شود که منظور از بهترین انگشتر، دقیقا چیست؟ آیا منظورتان از نظر زیبایی است؟ آیا منظورتان از نظر ارزشمندی است؟ یا منظورتان بهترین سنگ انگشتر است؟ یا شاید هم میخواهید همه اینها را با هم داشته باشید؟

با نگاه به اینکه هر کسی با دید متفاوتی این مطلب را میخواند، پس ما انگشترهایی را به شما می شناسانیم که از همه جنبه ها در رده بهترین ها باشند، پس با ما همراه باشید و تا انتهای این مطلب ما را همراهی بفرمایید.

نامزدهای بهترین انگشتر مردانه

اگر شما به دنبال خرید انگشتر مردانه باشید، انواع زیادی از انگشترها با جنس و نگین های مختلف در راه انتخاب شما وجود دارد. حلقه ساده، انگشتر با سنگ، انگشتر حکاکی، انگشتر با طراحی خاص و غیره از انواع انگشترهایی هستند که شما می توانید از بین آنها انتخاب خود را انجام دهید و کاملا بستگی به سلیقه خودتان دارد.

اما در مورد بهترین انگشتر مردانه که هم ارزندگی داشته باشد، هم دارای خواصی باشد و هم اینکه جلوه زیبایی در دست مردان داشته باشد، ما برای شما بنابه تجربه خود برای شما گزینه هایی را معرفی می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما روی آن تامل داشته باشید.

در تاریخ باستان هم نشانه هایی وجود دارد که ثابت می کند افراد قدرتمند و پادشاهان، برای قدرت گرفتن از انگشتر استفاده می کردند. غیر از آن در احادیثی که توسط امامان و پیشوایان مسلمان به ما رسیده است، از وجود انرژی مثبت در برخی انگشترها صحبت شده است.

معرفی انواع بهترین انگشتر مردانه:

انگشتر فیروزه ، نامزد بهترین انگشتر برای مردان

یکی از زیباترین و خوش رنگ ترین انگشتری که می توانید در دست داشته باشید، انگشتر فیروزه است. در اولین گزینه ای که به عنوان بهترین انگشتر برای شما معرفی کردیم، نام فیروزه را بیان کردیم.

word image 210237 2 - بهترین انگشتر مردانه کدام است؟ -

بهترین نوع این انگشتر در ایران یافت می شود و حتی رنگی به نام فیروزه ای هم در جهان شناخته شده است که از روی همین سنگ است.

انواع رگه دار و بدون رگه انگشتر فیروزه در بازار یافت می شود و شما می توانید بنابه سلیقه خودتان، این انگشتر را انتخاب نمایید و آن را در دست داشته باشید. البته توجه داشته باشید که نوع بدون رگه آن که به نام عجمی معروف است، دارای قیمت و ارزش بسیار بیشتری است.

جالب است بدانید که در گذشته پادشاهان سنگ فیروزه را خوش یمن می دانسته اند و عقیده داشتند که در صورت استفاده از این انگشتر در نبردها به پیروزی دست خواهند یافت. به همین دلیل نام این انگشتر پیروزه شده است و فیروزه هم معرب همان پیروزه است.

اما غیر از جنبه ظاهری باید ببنیم که خواص انگشتر فیروزه در چیست و چه توصیه هایی برای استفاده از این انگشتر به ما رسیده است؟

  1. دور کردن انرژی منفی؛ یکی از مهمترین فوایدی که برای انگشتر فیروزه بیان می شود، دور کردن انرژی منفی و جذب انرژی مثبت است.
  2. دوری از اضطراب و استرس؛ از دیگر خواصی که بدون ارتباط با خواص اول نیست، دور کردن از اضطراب و استرس است. این انگشتر با دور کردن انرژی منفی و افکار بیهوده، اضطراب و استرس را از شما دور خواهد کرد.
  3. دوری از فقر؛ فیروزه را به عنوان یکی از انگشترهای جذب ثروت و دوری از فقر می شناسند.
  4. حل مشکل فرزند آوری؛ اگر بچه دار نمی شود، حدیثی نقل شده است که استفاده از این انگشتر گره گشا خواهد بود.

اینها گوشه ای از خواص یکی از بهترین انگشتر مردانه به شمار می رود که آن را برای شما بیان کردیم.

انگشتر عقیق، نامزد بهترین انگشتر برای آقایان

از دیگر انگشترهایی که می توان به عنوان بهترین گزینه برای انتخاب آقایان دانست، انگشتر عقیق است. انگشتر عقیق دارای خواص فوق العاده ای است و همینطور انواع و اقسام رنگ های آن در بازار وجود دارد. سنگ عقیق که برای نگین انگشتری مورد استفاده قرار می گیرد یک سنگ نیمه شفاف به شمار می رود و مرغوب ترین نوع آن در سرزمین یمن یافت می شود.

word image 210237 3 - بهترین انگشتر مردانه کدام است؟ -

شاید برایتان جالب باشد که بیشترین درآمد مردم یمن از راه سنگ های زینتی به خصوص عقیق یمنی است.

انواع رنگ های سنگ عقیق عبارتند از:

عقیق کبود، عقیق جزع ( سیاه)، عقیق قرمز، عقیق بی رنگ، عقیق سبز و عقیق آبی.

اما معروف ترین نوع عقیق، عقیق سرخ یمنی است که در بسیاری از فروشگاه ها یافت می شود. البته این به سلیقه شما بستگی دارد که بخواهید کدام یک از انواع رنگ های انگشتر عقیق را مورد استفاده قرار دهید.

در دین اسلام به استفاده از انگشتر عقیق بسیار توصیه شده است. اما چرا؟ همانطور که در ابتدای این بند به آن اشاره داشتیم، این موضوع به خاطر خواص فوق العاده ای است که انگشتر عقیق در خود دارد، مثلا:

  1. عقیق فقر و تنگدستی را از بین می برد.
  2. عقیق استرس و اضطراب را دفع می کند.
  3. ثواب نماز خواندن با انگشتر عقیق بسیار بیشتر است.
  4. این انگشتر توسط جبرئیل به حضرت محمد (ص) توصیه شده است.
  5. سبب عاقبت به خیری صاحبش می شود.
  6. صاحب خود را از آتش جهنم دور نگه می دارد.

و غیره…

پس اگر کسی پرسید بهترین انگشتر مردانه از نظر اسلام کدام است، شما به او انگشتر عقیق مردانه را معرفی نمایید.

انگشتر زمرد، یکی از زیباترین و بهترین انگشترها

به جرئت می توان گفت یکی از خوش رنگ ترین و زیباترین سنگ های انگشتری، سنگ یاقوت است. این سنگ علاوه بر ظاهر زیبای خود دارای خواصی نیز هست که در اسلام به آن توصیه شده است. رنگ سبز نگین کریستالی سنگ زمرد، قطعا چشم هر بیننده ای را به خود جذب خواهد کرد.

خواصی که برای انگشتر زمرد بیان شده است، عبارتند از:

  1. تبدیل فقر به ثروتمندی، امام رضا (ع) در حدیثی به این موضوع اشاره دارند که فیروزه فقر را به ثروتمندی تبدیل می کند.
  2. برطرف شدن فقر؛ این موضوع توسط حضرت محمد (ص) بیان شده است.
  3. آسانی کارها؛ امام کاظم (ع) در حدیثی به این موضوع اشاره کرده اند که دست کردن انگشتر زمرد موجب آسانی است که هیچ دشواری در آن نباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.